Сухість в роті і страх
Доброго дня.
Така ситуація
Мені поставили інсулінорезестентність
І тепер в мене дуже великий страх сахарного діабету , я дуже боюсь що він все таки буде.
І ось на днях в мене зʼявилась сухість в роті , слина є, вроді все добре
Але відчуття в роті дуже дивне, ніби сухо,хоча не сухо.
Я дуже концентрую на цьому увагу і вже думаю що це діабет бо прочитала і пишуть що це перший признак.
Я концентрую увагу в роті кожні 5 хв , плачу від того що боюсь , і не розумію,чи може це бути психосоматика чи ні
Бо їсти мені це не заважає,жажди немає , а відчуття ніби сухо в роті😭 можливо хтось підскаже чи може це бути психосоматика і я к з цим впоратись :(
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Доброго ранку Соня!
Зрозумілий Ваш страх і Ваші переживання, бо ситуація для Вас неприємна і нова.
Як на мене, потрібно якнайшвидше спершу звернутися до лікаря, щоб здати аналізи і перевіритися на діабет.
І от якщо діабет не виявиться, а сухість залишиться, я Вам раджу тоді почати працювати індивідуально з психологом на предмет психосоматичних проявів.
Адже, таке буває, що ми самі, своєю схильністю до панікування, загострюємо ситуацію, і можемо згенерувати страхи, які "притягнуть" певні хвороби.
А як Ви, загалом, реагуєте в нестандартних ситуаціях? Ви схильні панікувати? Чи були раніше схожі ситуації і реакції на них? Адже, Вам
чомусь одразу прийшла думка про психосоматику.
Відредаговано автором 15-11-2024 12:02:14
Дополнение от автора
Я іпохондрик і на будь яку зміну в організмі реагую що це рак чи якась хвороба страшна і так далі , і постійно навʼязую собі і ні про що не думаю як ось зараз про сухість в роті , аналізи на Діабет, я здала і в мене просто повишений індекс хома який потрібно знизити бо ж ризик а цукор.ю в нормі , але я вже себе накрутила що це діабет із за того що сухість в роті
психолог онлайн
Вам в первую очередь нужно работать с собственно инсулинорезистентностью, а именно наладить режим питания, убрав перекусы, поменять рацион, следить за достаточной физ.активностью. Плюс питьевой режим.
Если есть заедания, то уже работать с психологом на эту тему.
Говорю со своего опыта в том числе.
Вы сдали анализы, вам не показало диабет. Для чего вы накручиваете себя, а вдруг все же диабет?
Что вам дают эти переживания?
Что вы делаете, когда такая паника и каждые 5 минут вы только и думаете про сухость во рту?
Дополнение от автора
Дуже зациклена на цій сухості ,прям не можу :((( в вона мене в таку паніку вводить
психолог онлайн
Дякую за доповнення.
В такому разі, як на мене, найкращий вихід - це почати індивідуально працювати з психологом з питання налагодження правильного харчового режиму та здорового способу життя і зміни Ваших реакцій на травмуючі події з деструктивних на конструктивні
- це перше.
І друге, - з питання психосоматичних проявів. На це існує декілька дуже результативних методик, за допомогою яких є можливість індивідуально пропрацювати дану проблему.
Відредаговано автором 15-11-2024 12:52:07
психолог онлайн
То есть результаты анализов для вас не показатель?
психолог онлайн
Доброго дня!
Судячи з оповіді, Ви є людиною тривожною, і схильні подумки змальовувати сценарії найгіршого, що може відбутися у житті. Це такий захисний механізм, який Ви могли перейняти від батьків неусвідомлено.
Також іпохондрія як страх захворіти може свідчити про страх перед смертю (який лежить не далеко від страху перед життям, адже різноманітні фобії відвертають на себе нашу увагу та заважають повноцінно жити). Над цим рекомендую попрацювати разом з психологом.
Щодо інсулінорезистентності. Обов'язково спостерігайтеся в ендокринолога і дотримуйтесь його або її рекомендацій щодо здорового способу життя, а також регулярно здавайте аналізи на цукор. Так. діабет другого типу може виникнути, але не обов'язково зараз, частіше він буває в людей похилого віку через вікові проблеми з підшлунковою залозою. Тож впадати у відчай не варто, а варто взяти своє здоров'я в свої руки і профілактувати хвороби, щоб так сильно не боятися їх.
психолог онлайн
Вітаю.
"Я іпохондрик"
Це діагноз, який Вам поставив лікар або Ви самостійно?
Як давно це з Вами відбувається (іпохондрія)? Ви зверталися раніше до психолога або психотерапевта з цією проблемою?
"постійно навʼязую собі і ні про що не думаю"
З цим до психотерапевта.
Ви ж розумієте, що своїми переживаннями тільки погіршуєте свій стан: зростає рівень тривоги та страху.
Тому, я б запропонувала Вам знайти фахівця та попрацювати з тривожністю й іпохондрією, й одночасно виконувати поради лікаря, стосовно зниження інсулінорезистентності. Бо, все ж це- ще не хвороба, тому впоратися буде легше.
психолог онлайн
Здравствуйте, Соня!
Вы рассказали один частный вариант из многочисленных проявлений своих страхов.
Но его обсуждение НЕ приведет к существенным изменениям самочувствия. Может чуть успокоит. И то на время.
Ипохондрику просто необходимо проходить психотерапию своих многочисленных страхов, в основе которых лежит ОДИН фундаментальный - страх СМЕРТИ.
Пока он не преодолен, будете бояться еще много чего. Было бы желание испугаться - а повод всегда найдется.
И пока Вы, Соня, проводите время в своих СТРАХАХ - жизнь проходит мимо БЕЗ радости и ощущения счастья.
Відредаговано автором 15-11-2024 15:43:40
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 373859 для Оксана Юрьевна
Доброго дня, так зверталась,але психотерапевт порадив йти до психіатра , сходила і він просто сказав не думати про це , помогло на деякий час і все вернулось , іпохондрію мені поставив лікар психотерапевт
психолог онлайн
Моя пропозиція залишається в силі- це психотерапія. Іншого шляху покращити Ваш стан не має. Іпохондрія характеризується тим,що людина весь час турбується про наявність в себе якогось захворювання. Не буде інсулінорезистентності, Ви знайдете іншу причину для хвилювання. В цьому суть діагнозу. Ну, й на додаток, підвищений рівень тривожності, який, мабуть є , Вашою особистістною особливістю. Тому, працювати треба комплексно.
психолог онлайн
Доброго дня, Соня!
цитата:
можливо хтось підскаже чи може це бути психосоматика і я к з цим впоратись :(
Може бути психосоматика як частина загального ставлення до себе.
А тривога про здоров'я - складова більш об'ємної тривоги, що притамана вам.
Розкажіть, як переживаєте стресові події?
Що передувало рішенню пройти обстеження і отримати висновок
цитата:
поставили інсулінорезестентність
?
Чи є у вас надмірна вага?
цитата:
іпохондрію мені поставив лікар психотерапевт
Лікар то поставив, а що з проходженням терапії?
Дополнение от автора
Зайва вага є,зараз над цим працюю .
З приводу лікування від психіатра, виписав пити лірику і більше нічого , і не думати про погане..
психолог онлайн
Якщо чесно, Вам вдалося практично неможливе - деякий час не думати про те, чого боїтеся!
Дуже дивна порада від лікаря, як на мене. Адже принцип нашої підсвідомості: чим сильніше наказуємо собі про щось не думати, тим частіше станемо повертатися до цього думками.
Психосоматичні прояви зникають, як тільки буде трансформована первинна причина, яка цей прояв "запустила".
Тобто, за допомогою певної практики, разом з психологом, який працює з підсвідомістю, Ви зможете віднайти той страх, знайти той стрес, ту програму, що
і сформувала відчуття сухості.
На превеликий жаль, психіатри оперують лише ліками. Тоді як ліки можуть на якийсь час зняти симптоми, але не вирішити саму проблему.
Вам потрібно разом з психотерапевтом почати індивідуальну роботу. За допомогою переписки в чаті такі проблеми не вирішуються
психолог онлайн
Стоит найти адекватного психиатра, который не будет давать советы "просто не думайте".
А по какой причине психотерапевт отправил вас к психиатру?
Вы плохо спите, едите, у вас приступы паники, тревоги такие сильные, что вы не в состоянии проживать их, при этом делая привычные дела?
Медикаменты могут помочь вам только как снятие симптома, но основное это психотерапия. И хорошие психиатры про это говорят. Потому что постоянно пить таблетки вы не будете, нужно учиться обходиться своими силами со своими тревогами и страхами.
Плюс тщательное изучение темы инсулинорезистентности, чтобы правильно организовать себе питание.
Возможно есть проблемы с пищевым поведением, поэтому случился лишний вес и инсулинорезистентность.
Это все нужно разбирать в психотерапии, достаточно длительной.
Кроме того, важен еще бережный подход, чтобы не было срывов, а изменение питание, умение проживать свои переживания шло на долгосрочную перспективу.
Я с этой темой знакома со своего опыта, поэтому знаю, что это забег на длительную дистанцию, если мы говорим про изменения на всю жизнь, а не рывок и чтобы был быстрый результат. Потому что возврат будет снова на исходную позицию
психолог онлайн
цитата:
Зайва вага є,зараз над цим працюю .
Здається. не думати про погане НЕ ВИХОДИТЬ. То. може. змінити вектор думок і тримати в фокусі позитивне, хороше. Чи є щось з цієї сфери у вашому сьогоденні?
До речі, помітив, що ви пропустили деякі мої питання
цитата:
Розкажіть, як переживаєте стресові події?
Що передувало рішенню пройти обстеження і отримати висновок
цитата: поставили інсулінорезестентність?
А питання, між іншим, можуть пролити світло на частину чинників виявленої інсулінорезистентності. Невже непотрібно їх встановити, аби покращити ваш емоційний стан і приборкати зайву тривожність?
психолог онлайн
Значит психотерапии настоящей и не было совсем.
Только таблетки да советы примитивные и неэффективные.