Перший інтим хлопця 21 рік з жінкою, яка йому подобається їй 56.
Вибачте звісно соромно таке запитувати, проте не маю у кого попросити поради. Цікавить таке запитання. Бо не знаю, як діяти. Ніби одна думка каже спробуй, не вагайся, а інші думки кажуть не піддавайся спокусі, тимчасовому задоволенню знайдеш дівчину, створиш стосунки, і все буде.
Мені 21 рік. Є можливість інтиму з жінкою зрілого віку (їй 56). Вона не була заміжня, дітей не має. Худенька. Виглядає гарно. На вік увагу не звертаю, бо подобається, і відчуваю симпатію.
Ми з нею активно спілкуємось онлайн, і по телефону. Обмінюємось своїми інтимними ідеями та бажаннями, порно роликами, вона фотографувала себе оголеною, надсилала мені і інтим відео.
Розумію, що я самостійно повинен приймати швидкі рішення, але от щось вагаюсь, і не можу ніяк вирішити. Ніби і хочеться, але найбільше боюсь мати інтимні проблеми зі здоров'ям, підчепити якусь інфекцію (Бо вона казала, що їй подобається без презервативу. Ну вона порядна жінка, я довіряю їй у цьому, але всеодно чомусь тривожно) та й чомусь хочеться бути чистим першим у майбутньої дівчини (такі думки, а точніше внутрішній голос), хоча не факт, що й вона ця дівчина буде першою у мене.
І от не знаю, як бути... Вона сказала, якщо тобі дійсно хочеться, то приїжджай (вона назвала санаторій де оздоровлюється) і буде тут ще декілька днів.
Порадьте будь ласка, як бути? Бо я не знаю, що робити, і як діяти? У мене протиріччя між бажанням і можливими інфекціями (це не конкретно від цієї жінки, а до всіх, що у мене можливі інфекції переважають, тобто на першому місці я думаю про здоров'я, а не про сексуальне бажання)
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Доброго дня, Іване!
цитата:
Порадьте будь ласка, як бути?
Сподівають, ви НЕ очікуєте буквальної поради - чи уникнути інтиму з тією жінкою або ж стрімголов летіти у її ліжко. Це було б вельми наївно і недоречно. Психологи такими речами не бавляться. Маю на увазі, справжі фахівці.
цитата:
У мене протиріччя між бажанням і можливими інфекціями (це не конкретно від цієї жінки, а до всіх, що у мене можливі інфекції переважають, тобто на першому місці я думаю про здоров'я, а не про сексуальне бажання)
Я б радив вам у цей внутрішній конфлікт додати ще одну сторону -
цитата:
хочеться бути чистим першим у майбутньої дівчини (такі думки, а точніше внутрішній голос)
І прислухатись до себе, де ваша найбільша цінність на сьогодні. З вашого допису виходить, що
цитата:
найбільше боюсь мати інтимні проблеми зі здоров'ям, підчепити якусь інфекцію (Бо вона казала, що їй подобається без презервативу
Подумайте, якщо наважитесь на інтим без відповідного захисту, чи не означатиме це шкідливу в кінцевому рахунку легковажність? Ту жінку ви насправді НЕ знаєте.
цитата:
Мені 21 рік.
Іване, не можу не спитати, а що у вас зі стосунками з дівчатами приблизно вашого віку? Ви їх боїтесь? Вони вас взагалі не цікавлять, я вже уникаю слова приваблюють?