Перший інтим хлопця 21 рік з жінкою, яка йому подобається їй 56.
Вибачте звісно соромно таке запитувати, проте не маю у кого попросити поради. Цікавить таке запитання. Бо не знаю, як діяти. Ніби одна думка каже спробуй, не вагайся, а інші думки кажуть не піддавайся спокусі, тимчасовому задоволенню знайдеш дівчину, створиш стосунки, і все буде.
Мені 21 рік. Є можливість інтиму з жінкою зрілого віку (їй 56). Вона не була заміжня, дітей не має. Худенька. Виглядає гарно. На вік увагу не звертаю, бо подобається, і відчуваю симпатію.
Ми з нею активно спілкуємось онлайн, і по телефону. Обмінюємось своїми інтимними ідеями та бажаннями, порно роликами, вона фотографувала себе оголеною, надсилала мені і інтим відео.
Розумію, що я самостійно повинен приймати швидкі рішення, але от щось вагаюсь, і не можу ніяк вирішити. Ніби і хочеться, але найбільше боюсь мати інтимні проблеми зі здоров'ям, підчепити якусь інфекцію (Бо вона казала, що їй подобається без презервативу. Ну вона порядна жінка, я довіряю їй у цьому, але всеодно чомусь тривожно) та й чомусь хочеться бути чистим першим у майбутньої дівчини (такі думки, а точніше внутрішній голос), хоча не факт, що й вона ця дівчина буде першою у мене.
І от не знаю, як бути... Вона сказала, якщо тобі дійсно хочеться, то приїжджай (вона назвала санаторій де оздоровлюється) і буде тут ще декілька днів.
Порадьте будь ласка, як бути? Бо я не знаю, що робити, і як діяти? У мене протиріччя між бажанням і можливими інфекціями (це не конкретно від цієї жінки, а до всіх, що у мене можливі інфекції переважають, тобто на першому місці я думаю про здоров'я, а не про сексуальне бажання)
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Григорівна Веленко
Наталия Горская
Добрий день, Іван. Психолог не може вирішити за Вас, чи мати інтимні відносини зі зрілою жінкою чи ні, але може звернути Вашу увагу на деякі моменти.
У Вас є сумніви мати інтимні відносини, чи ні - прислухайтесь до цього. Якщо є сумніви, краще не мати. Дуже добре, що Ви переживаєте за можливість інфікування через секс без презервативу. Навіть порядні жінки, можуть мати різні інфекції і передавати іх статевим шляхом. Наприклад гепатити В, С, папіломавірус, герпес вірус жінка може отримати не статевим шляхом, а передавати статевим шляхом. Прислухайтесь до Вашого бажання бути першим і чистим у майбутньої дівчини, це чудове бажання.
Також спитайте себе, яка потреба стоїть за бажанням до старшої жінки? Можливо це бажання, перш за все, емоційної близькості, якої Ви не отримали від мами?
Але вирішувати Вам.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 374023 для Тетяна Олександрівна
Ні. Це більше тому, що не має інших кандидатур
психолог онлайн
Наталия Горская
Кандидатури з'являться, коли будуть зрозумілі причини, чому їх немає?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 374034 для Тетяна Олександрівна
Тому, що я нічого для цього не роблю. І скромний.
психолог онлайн
Тобто Вам важко знайомитися з дівчатами через занижену самооцінку? Можливо через нерозуміння як будувати комунікацію?
психолог онлайн
Тетяна Олександрівна Дубінецька
Возможно стОило бы разбираться в вопросе, почему не складывается с ровесницами, чем вступать в сомнительную связь?
По какой причине вы не знакомитесь, не зовете на свидания девушек своего возраста?
Вы учитесь, работаете?
Есть ли в вашем окружении девушки?
психолог онлайн
Тетяна Олександрівна Дубінецька
цитата:
Ніби і хочеться, але найбільше боюсь мати інтимні проблеми зі здоров'ям, підчепити якусь інфекцію (Бо вона казала, що їй подобається без презервативу. Ну вона порядна жінка, я довіряю їй у цьому, але всеодно чомусь тривожно)
Це питання можна вирішити, якщо все-таки скористатись презервативом, тому що Вам буде не так тривожно. Крім того, ніхто насправді не застрахований від інфекцій. Але для цього потрібно відчувати, що Ваші бажання і страхи мають значення і що Ви маєте право пропонувати свої умови.
цитата:
Ні. Це більше тому, що не має інших кандидатур
З таким запитом варто звернутись до психолога, щоб спочатку відбулись у Вас внутрішні зміни, а потім з'явилась можливість мати інтимні стосунки, і не тільки, з дівчатами Вашого віку.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 374036 для Тетяна Олександрівна
І те і інше.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 374037 для Валентина Михайловна
Навчаюсь дистанційно. Ні не має. Я зараз практично нікуди не виходжу
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Добрий день, Іван. Розбиратися з причинами, які заважають зустрічатися з дівчатами Вашого віку краще з допомогою психолога, а також працювати над самооцінкою, вибудувати нові моделі поведінки, які покращать якість Вашого життя.