Чому чоловіки створюють стосунки, а потім за декілька років коли з їх слів їм стає нудно, не цікаво, все буденно, просто йдуть без наміру щось змінити? Чи це було не кохання?
У 2019 познайомилась з чоловіком. З 2020 року ми проживаємо разом, він переїхав до мене, знайшов роботу, працював все було добре, але нещодавно сказав, що йому нудно, не цікаво, буденно. Не має вже тих емоцій, і всього іншого яке було на початку стосунків. Ми жили як співмешканці, і він сказав я буду звільнятись з роботи, і хочу завершити стосунки, щось мені вже не хочеться їх продовжувати, не має зацікавлення у цьому. Мені було обідно, і не приємно це чути, адже з ним ми нормально жили. Чому так відбувається? Це було не кохання? Чому чоловік не забажав щось змінювати?
До речі він переїхав до іншої жінки, живе з нею. До мене теж переїхав від іншої жінки, хоча казав що самотній, бо співмешкання чомусь він не рахував, як за стосунки чомусь.
Що Ви можете сказати про такий тип чоловіка? Чому так відбувається? Чому вони так легко йдуть? Чому не має відчуття відповідальності? Чому вони перегоряють так швидко або чому спочатку готові на переїзд, знайти роботу жити як одна сім'я, а потім кудись це все пропадає, і їм нічого не хочеться, а просто піти, переїхати?
Вопрос от: ; Возраст: 45

психолог онлайн
Доброго дня, Олександро!
цитата:
ЧОМУ ЧОЛОВІКИ СТВОРЮЮТЬ СТОСУНКИ, А ПОТІМ ЗА ДЕКІЛЬКА РОКІВ КОЛИ З ЇХ СЛІВ ЇМ СТАЄ НУДНО, НЕ ЦІКАВО, ВСЕ БУДЕННО, ПРОСТО ЙДУТЬ БЕЗ НАМІРУ ЩОСЬ ЗМІНИТИ? ЧИ ЦЕ БУЛО НЕ КОХАННЯ?
Піднімаєте, на мою думку, мега важливу тему. І розумію, що ваша цікавість спрямована на користь вам самій, адже, припускаю, що саме з чоловіками описаного типу маєте справу(!) І тому інформація і знання про них якимось чином зможе допомогти вам.
Стосовно ваших питань.
цитата:
Однозначної відповіді немає і бути не може. Треба розбиратись і досліджувати кожен випадок окремо, бо в ньому обов'язково буде щось індивідуальне, неординарне. Хоча будуть і якісь загальні риси і моменти.
В одному випадку не виправдовуються очікування і сподівання.
В іншому людина не здатна розвивати стосунки або пересвідчується в тому, що приваблива сторона взаємин швидко звелась на нівець, а працювати над стосунками для них надто важко і складно. Їм бажано, щоби все було ідеально спочатку і таким залишалось в подальшому.
Хтось не дав собі змоги краще пізнати потенційного партнера і поквапився з'єднатись у пару, жити разом і тому подібне. Тобто вибір був незрілий, скоріш притаманний підлітковому або юному віку.
Загалом, може йтися про частково уникаючий тип прив'язаності.
Однак не це, переконаний, має значення для вас. Скоріше, як ви обираєте таких чоловіків(!)
До речі, що можете засвідчити - вам саме на таких "щастить"?
В чому причина, на ваш погляд?
На чому збудоване ваше тяжіння?
На що звертаєте увагу, коли ви або вони наближаються до вас? А що залишається поза увагою?
психолог онлайн
Вы описываете мужчину, который не способен находиться в одиночестве и прыгает из отношений в отношения. При этом нет взрослой позиции, чтобы развивать отношения и работать над ними, а проще бегать в поисках эмоций и переживаний.
Вашей вины тут нет.
Но важно разобраться в том, как вы выбираете мужчин и строите отношения, чтобы не наступать на те же грабли снова.
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Вы описали типичное поведение нарциссичного мужчины, который НЕ умеет и НЕ хочет строить отношений, но хорошо умеет использовать других, в том числе и женщин, в своих интересах. Для такого ресурс, выгода - на первом месте. Причем выгода не только материальная, но и любая другая.
Самое время спросить себя: КАК я повелась на такого? ЧЕМ он меня зацепил?
Чтобы избежать повторения ситуации.
психолог онлайн
Доброго ранку Ооександро!
ВСІ стосунки мають властивість затухати у сенсі отримання задоволення. Тому у певний період вже потрібно докладати зусилля, щоб разом не було нудно. А для чого чоловіку, який не брав на себе жодних зобов'язань за жінку як дружину, напружуватися? Якщо насправді, таких жінок, які готові просто жити як співмешканці повно?
Єдине, що може змусити чоловіка триматися стосунків і докладати зусилля - це шлюб. Бо,якщо жінка як тільки починає жити з чоловіком, сприймає його одразу як СВОГО чоловіка, для чоловіка спільне проживання абсолютно нічого не означає. І питання не в типі чоловіків. Це, загалом, природа кожного чоловіка.
Тому якщо хочете мати сім'ю,
По-перше, дивіться, як він ставився до попередньої жінки. Так само поставиться і до Вас
По друге, не живіть разом без шлюбу. Який сенс чоловіку одружуватися, якщо він і так все має від жінки, що хотів?