Мені 22. Подобається спілкуватись з старшими за віком жінками (40-45+) переважно не заміжніми, про себе я кажу що мені 45, аби вони не дізнавшись реальний вік не припинили спіл
З 2021 року спілкуюсь з жінками які старші за мене, не заміжні, бо з заміжніми щось не цікаво, і не те бажання, хоча реальний свій вік приховую. Мені це подобається це приємні емоції, бажання, які ти отримуєш це так позитивно впливає, і формує якусь таку енергію, ти емоційно прив'язуєшся до людини онлайн, переживаєш за неї, думаєш що Ви разом. У 2021 мав такі почуття вони минули у 2022 і зараз ці жінки вже стали прості для мене і не цікаві, але у 2022 з'явились нові, до них теж у 2023 минули почуття. Чи як сказати, що вони вже тебе не цікавлять ти не переглядаєш їх профілі, ти не цікавишся ними, вони вже чомусь не значимі і не такі бажані для тебе які були. І ось тепер знову відчуваю до двох жінок таке ж саме. Я не знаю кохання це чи ні, але постійні переживання, тривожність особливо коли вони відповідають з затримкою декілька днів чи тиждень, а ти прив'язався, це так важко витримувати. Ти просто думаєш лише про неї і все, що вона робить, як у неї справи. І нічого зробити не можеш бо тобі 22, а їм як твоїй матері, та які стосунки можливі... Хоча про які стосунки я взагалі говорю, тут побачення не можливе.
Я от думаю можливо пробувати подарунки їм надіслати кур'єром купити квіти, чи щось інше цікаве чи необхідне, і мені приємно буде і їм?
Взагалі це класні почуття, ці почуття чомусь формують у тебе позитив, ти не відчуваєш що ти самотній (і що тобі потрібна друга половинка). Ти переглядаєш їх фото і думаєш яка красива жінка, я б хотів її поцілувати...
Як це все назвати можна? Чому ця емоційна прив'язаність зникає а не триває постійно до однієї і тієї самої жінки? Чому з кожним роком з'являється інша яка ще більше зацікавлює? До чого може призвести таке надмірне захоплення, спілкування і все інше?
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Доброго дня Nazar!
Я правильно Вас зрозуміла, Ви спілкуєтеся з жінками лише онлайн і не ходите на побачення?
Якщо все так, тому дуже добре, що у Вас з'являються питання щодо такого роду захоплень та розваг. Адже, живе спілкування потребує серйозної внутрішньої роботи, розвитку відповідальності, серйозності, потребує внутрішньої чоловічої сили... Тоді, як онлайн зустрічі лише розслабляють і роблять людину безвідповідальною та емоційно розбещеною: перестав отримувати насолоду від спілкування, знайшов собі іншу...
"Чому з кожним роком з'являється інша яка ще більше зацікавлює?" Щоб дати відповідь на це питання, потрібно чітко розуміти, які саме емоції та почуття задіяні у Вас під час онлайн спілкування? Адже, у всіх чоловіків під час знайомства з жінкою спершу завжди включається сексуальна тяга до неї. Але потім, коли реальні, а не віртуальні стосунки стають глибшими, зв'язується дружба, чоловік поступово переключається з сексуальних потреб на бажання турбуватися про жінку, допомагати їй, співчувати і т.д. Чого не скажеш про онлайн зустрічі, які так і залишаються на рівні сексуальних фантазій та бажань... А заважаючи, що сексуальна енергія має спадаючу природу, з часом інтерес затухає і Ви шукаєте наступний об'єкт для отримання задоволень.
"До чого може призвести таке надмірне захоплення, спілкування і все інше?"
На превеликий жаль, ні до чого гарного.
Спілкуючись в реальному житті чоловік змушений не лише отримувати задоволення, а ще й вчитися терпінню, витривалості, мужності, відповідальності, серйозності... Адже, почавши зустрічатися з реальною жінкою, не так вже легко та просто кинути її, як тільки почуття ейфорії та задоволення почнуть згасати. І саме завдяки цим аскезам - молодий хлопець починає розвиватися, як чоловік та людина і ставати сильнішим!
Власне, це Ваш вибір, яким Ви хочете стати в житті. У всякому випадку, судячи з того, що Ви зараз шукаєте лише легких стосунків, чоловічі якості, швидше за все, залишаються не розвинутими.
Що робити? Я б Вам порадила почати працювати індивідуально з сімейним психологом. Бо те, що зараз здається легкою грою за декілька років може стати великою проблемою... Якщо вже не стало...
І ще... Якщо подобається спілкуватися зі старшими жінками, це може свідчити про достатньо низький рівень самооцінки, який піднімається штучно завдяки старшим жінкам.
Тому у мене конкретне питання. Які стосунки між Вашими батьками? Вас виховувала мама, можливо, бабуся?
Відредаговано автором 28-11-2024 14:44:05
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 374565 для Алла Григорівна
Ні не ходжу. Хоча хотів би, але як вона відреагує коли замість чоловіка її віку буде хлопець який на 20 років молодший? Я ж їх розчарую? І до речі подарунки онлайн можна відправляти чи краще не потрібно, якщо є таке бажання?
Як до якої жінки, інколи сексуальні почуття, а інколи просто вона цікава людина з якою є про що поговорити, тобто сексуальні бажання на другому плані. Хоча якщо переглядати фото жінки в соц мережах виникає і сексуальне бажання.
Так. Я вважаю що у мене низька самооцінка, мене постійно супроводжують сумніви, мені важко зробити вибір (навіть коли купую якийсь товар).
Мої батьки розлучились коли мені було 15 років. Я жив з мамою. Влітку жив з татом в селі, бо мама казала щоб я не сидів даремно в квартирі, а щось робив.
психолог онлайн
Я вже написала Вам, що це Ваш вибір, яке життя Ви хочете жити.
Можете займатися і самообманом і одуренням жінок, тоді подарунки - це частина того театру, в який Ви граєте і який ніколи не замінить Вам справжнього життя та досвіду. Єдине, пам'ятайте, що за віртуальними обличчями стоять справжні жінки. Яких Ваші подарунки можуть ввести в оману і вони почнуть сподіватися на щось більше, аніж розмови в інтернеті. А це вже обман, який може відбитися в майбутньому і на Вас.
А можете почати працювати над розкриттям своїх, як особистісних, так і чоловічих рис, в врешті решт, стати реалізованим, сильним чоловіком з адекватною самооцінкою. Тоді у Вас з'являться і бажання, і сили мати нормальні, а не віртуальні стосунки, зі справжніми жінками. Щоб вже не соромлячись та не боячись, що побачать, який Ви є насправді, дарувати коханим подарунки. І бачити не лише їх сяючі очі, але і відчувати дотик їх обіймів.
Відредаговано автором 28-11-2024 16:21:03
психолог онлайн
Доброго дня, Назаре!
цитата:
Назвати можна по-різному, але головне про суть. А вона в тому, що ви тішите себе ерзацем справжніх взаємин(!) Віртуальні взаємини безпечні. В них особливо не потрібно вкладатись, зате є безмежний простір для буяння фантазії. Тобто певний спект позитивних емоцій ви отримуєте... самі від себе.
Те, що вас цікавлять жінки, набагато старші за вас, то окрема тема.