Про закоханість
Вітаю!
Можливо, питання прозвучить дивно, але як можна зрозуміти, що ти закохалася? Мені завжди складно було зрозуміти це почуття. І частіше я відчувала симпатію або зацікавленість, як виходить, а не закоханість. А то мені вже 30 років, а я здається не розумію що це.
Вопрос от: ; Возраст: 30
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Вітаю!
Тут два аспекти:
1) Фізіологічний та психічний стан: прискорене сердцебиття, прискорене дихання, незначне підвищення тривоги (особливо, якщо зазвичай Ви не дуже тривожна людина), можливо ейфорія чи навпаки меланхолія, ідаелізація людини і часті думки про неї. Але цим не обмежуються реакції на закоханість, я описала більш типові.
Також має місце сексуальний потяг, але він є не у всіх людей. Так само, як і романтичний потяг властивий не всім.
2) Психологічний стан, який на мою думку не менш важливий. Його складніше об'єктивно визначити, бо він дуже залежить від конкретної людини, бо у всіх різні темпераменти, характери, особистий досвід, цінності, тощо. У всіх різне визначення кохання та різні мови любові, тому тут питання буде спрямоване радше до Вас, що таке закоханість у Вашому розумінні.
Наприклад, це може бути бажання проводити з людиною більше часу, отримувати від людини більше уваги, піклуватися про людину, робити якісь характерні взаємодії, які Ви характеризуєте як романтичні (не обов'язково тільки обійми/поцілунки/секс, це може бути щось більш специфічне саме для Вас, навіть якщо для інших людей це буденна дія).
Але це лише дуже загальні приклади, кожна людина унікальна, відтак і досвід також.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Sofia, вітаю!
В першу чергу задайте собі питання, що для Вас кохання, любов.
Кожна людина вкладає в ці слова різний зміс.
На це питання тільки ви можете дати відповіть.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
А то мені вже 30 років, а я здається не розумію що це.
Розумом цей стан не збагнути. От коли відчуєте, то без помилок зрозумієте - я закохалась(!)
цитата:
І частіше я відчувала симпатію або зацікавленість, як виходить, а не закоханість.
Тобто відрізнити зможете,спираючись на наявний досвід. Проте цікаво, що відбувається з вашою емоційною сферою, якщо дотепер не закохувались?
Невже стоїть якась заборона?
Може, страх?
Відредаговано автором 28-11-2024 17:19:42
психолог онлайн
У каждого свои представления про любовь.
Были ли у вас отношения?
Если да, то какие у вас были ощущения?
По какой причине вы сейчас задаетесь данным вопросом?
Дополнение от автора
Дякую за відповіді!
Справа в тому, що в моєму колі спілкування з'явилася людина на яку я реагую геть інакше в романтичному плані, аніж було раніше. І просто це якось поступово з'явилося в мені, що навіть складно сказати, коли на цю людину стала дивитися інакшими очима. Навіть не впевнена чи при знайомстві на нього звернула так увагу, як звертаю зараз
психолог онлайн
Как именно вы реагируете на человека?
Какие вызывает переживания, чувства?
Дополнение от автора
Поряд з ним може в жар кинути, або грудях якась незвична теплота з'являється. Хочеться з ним побільше спілкуватися
психолог онлайн
Стандартная реакция при смущении, волнении, когда нравится кто-то)
Стало интересно, как раньше было?