Під час стресу легко ображаюсь і починаю зриватися на оточуючих
Зараз у мене сесія і доволі важко бо я більшість часу семестру особливо не вчилась,то працювала,потім довго не могла почати щось робити і зараз починаю щось робити але дуже швидко втомлююсь,знаходжу виправдання мов все одно я все втратила і ніхто не оцінить мої старання,бо я лише виставлю себе посміховиськом томц що я мало вчилась протягом семестру а робити на скору руку це все одно що взагалі нічого не робити. Та коли я себе починаю труїти думками що мене ніхто не оцінить ,я починаю думати що всі довкола вороги і ніхто мене не цінує взагалі. Починаю спілкуватись з людьми,та одразу мені здається що людига не намагається заглибитись у мої проблеми,не задає питань,а я постійно хочу щоб інші цікавились тим що мене хвилює,та чому мене це так хвилює,пропонували допомогу,або хоча б відволікали якось.
Починаю згадувати колишнього, пишу йому та він мене лише ще більше дратує. Бо я прошу його допомгти мені з навчанням,а він каже що в нього свої справи є,а ось коли його друг колись про щось просив,то він йому допомогав.
Ось як так виходить,що коли я дійсно потребую чиєїсь уваги ,всім байдуже
Коли я починала скаржитись у групу з приятельками на одногрупника який невлучно подартував на болючу для мене тему, мені не одразу відповіли,а за той час поки я чекала в мене почалась істерика і образа,що ніхто не помітив мого повідомлення і я вирішила видалитися з тої групи,хоч і ула прив'язана до деяких людей. Абсолюьно анологічно я розірвала всі відносини які в мене були. І дружні,і романтичні і навіть товариські.
Та я не можу зрозуміти,чому всім настільки байдуже на мене
Авжеж я намагаюсь вислухати людину також,але мені рідко хтось щось розповідає. А коли розповідаю я це такі очевидні поради ,що мені вже нічого не хочеться розказувати
Я в усьому бачу лише знецінення моєї особистості,моїх емоцій,хвилювань.
Таке відчуття що я маю стати роботом ,та але ж я перестану бути собі цікавою, якщо відмовлюст від своїх бурхливих емоцій. Але люди навколо або взагалі ігнорують мою палку натуру,або я їх дратую. Бо всі навколо мене сприймають невсерйоз
А я хочу більше уваги ззовні.
Але як її отримати я не маю поняття. Як вирішити питання з образою,якщо мене всі постійно не влаштовують? І це до речі взаємно.
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Доброго вечора!
Як давно у Вас такий емоцыйний стан, коли хочеться уваги та підтримки від оточення, і в той же час спілкування є додатковим приводом для роздратованості? Як часто ситуації, у яких Ви так себе відчуваєте, повторюються?
Ці питання краще за все дослідити в психотерапії. Але також би рекомендувала звернутися ще й до психіатра, для діагностики можливих розладів і призначення медикаментозного лікування, якщо це буде потрібно. Психіатр може додатково спрямувати Вас на аналіз рівня горомонів (зокрема, щитовидної залози), бо це теж може бути прчииною роздратованості і перепадів настрою.
А як психолог я би звернула більше уваги на Ваше минуле і дефіцити любові та підтримки, які в ньому є, щоб навчитися поповнювати свій емоційний ресурс та керувати стресом.
психолог онлайн
Добрий вечір. Як на мій погляд,то у вашій історії багато намішано. Це варто було б розділити. Запишіться на індивідуальну консультацію до психотерапевта. Спробуйте індивідуальний контакт.
психолог онлайн
Ви торкаєтеся багато глибоких і важливих тем. Це важко, коли ви почуваєтеся ізольованими та недооціненими, і ваше прагнення до уваги та розуміння – це природна потреба.
Ось кілька можливих кроків, які можуть допомогти вам розібратися у своїх почуттях та покращити ситуацію:
Задайте собі питання про те, що саме викликає у вас такі сильні емоції. Можливо, це почуття недооціненості та образ на оточуючих пов'язане з вашим внутрішнім станом? Спробуйте записати свої думки та почуття, щоб краще зрозуміти, звідки вони беруться.
Якщо можливо, спробуйте поговорити з тими, хто вам близький, про те, що вам цікаво та важливо. Поясніть їм, що вам потрібно більше підтримки та розуміння. Розгляньте можливість відвідування психологічних груп підтримки або спілкування з професіоналом. Це допоможе вам не тільки краще розібратися у своїх почуттях, а й надасть простір, де вас вислухають та зрозуміють.
Якщо вам важко спілкуватися з певними людьми, варто обмежити взаємодію з ними. Це може допомогти уникнути непотрібного стресу та образ.
Коли ви починаєте думати про те, що оточуючі вас не розуміють або не цінують, постарайтеся замінити ці думки більш конструктивними. Наприклад, замість "ніхто мене не розуміє" можна сказати "мені ще не зустрілися люди, які могли б мене зрозуміти".
З'ясуйте, що саме вам потрібно для того, щоб почуватися краще: більше спілкування, підтримка, розуміння. Працюйте над тим, щоб дбати про це, можливо, починаючи з себе.
Спробуйте практикувати методи самодопомоги, такі як медитація, фізична активність чи творчі заняття. Це допоможе вам зменшити стрес та зосередитися на своїх емоціях.
Не чекайте швидких змін, якби ваші проблеми були простими, ви б їх давно самі вирішили, тож наберіться терпіння і співчуття до себе.
психолог онлайн
Здається, ти переживаєш складний період, коли відчуваєш себе не почутою, знеціненою та самотньою. Твої емоції зрозумілі, адже важко бути в ситуації, коли є потреба в підтримці, а навколишні люди не дають цієї підтримки. Важливо пам’ятати, що не завжди ми отримуємо те, чого потребуємо від інших, і це не обов’язково відображає твою цінність або потребу в увазі.
Твої відчуття і образи можуть бути ознакою того, що зараз ти переживаєш емоційну втомленість і відчуття перевантаження. Це може також бути результатом того, що ти ставиш дуже високі вимоги до себе і інших. Коли ми переживаємо стрес, особливо в таких умовах, як сесія або незавершене навчання, ми часто почуваємося неповноцінними або занижуємо свою значущість. Пошук підтримки від оточуючих — це природно, але інколи варто навчитися підтримувати себе самій і розуміти, що наше значення не залежить від того, як нас сприймають інші.
Що стосується твого бажання отримувати більше уваги та підтримки, важливо враховувати, що кожен з людей має свій рівень емпатії та способи взаємодії. Якщо ти відчуваєш, що твої емоції не цінуються або ігноруються, це може створювати внутрішнє розчарування. Водночас, варто працювати над тим, щоб розпізнавати свої потреби, але не ставити їх у центр всіх взаємодій, щоб не створювати відчуття того, що люди повинні давати тобі увагу за будь-яку ціну.
Щоб змінити ситуацію, можливо, варто спробувати зменшити рівень самокритики, дати собі право бути неідеальною та дозволити іншим людям не відповідати на твої вимоги постійно. Одним з варіантів може бути фокус на тому, щоб працювати над внутрішньою самооцінкою, не залежати від зовнішнього схвалення і допомогти собі через практики уважності (майндфулнес) або ведення щоденника емоцій. Це дозволить зрозуміти, що твої почуття важливі і цінні незалежно від того, як до них ставляться інші.