Спілкування з одруженим чоловіком, який тобі подобається, але ти не хочеш руйнувати чужу сім‛ю.
Я розлучена. Мене турбує питання одружених чоловіків на сайтах знайомств. Воно мене не турбувало, я старалась їх ігнорувати, не відповідати (ті які чесно признались), і якось все було добре. Не думала про них, просто всеодно. Але є чоловік, який теж одружений, але якого я не можу забути, я про нього думаю. Хоча звісно, що це не правильно. Я і йому писала ти одружений, у тебе дружина, чому тобі не хочеться її радувати, з нею все покращувати, а витрачати час на інших жінок. На що він відповів, а коли Ви були щасливі? Ви самотні 11 років (я сама про це у спілкуванні сказала йому). Коли Ви відчували хоча б елементарну допомогу від чоловіка, підтримку?
І я не знаю, заблокувати не можу, бо чоловік зацікавив, нормально спілкуємось, не так як інші одразу пишуть всякі інтимні речі, з ним гарне спілкування, але він одружений, і це для мене табу. Я себе ставлю на місце його дружини, ну це ж не приємно і їй, і мені було б коли мій чоловік так спілкувався з іншою жінкою.
Я ще не хочу забирати чоловіка з сім'ї, бо це не правильно якось. Тому не знаю чи зрозуміли Ви мене бо я хочу не знаю якось забути не спілкуватись не думати про цього чоловіка, який мене зацікавив, і хочеться з ним спілкуватись, але ж це не зовсім правильно.
Вопрос от: ; Возраст: 43

психолог онлайн
Оксано, не поспішайте.
Вам подобається спілкуватися з чоловіком, але фізично він у Вашому житті не присутній.
На цьому етапі життя він виконує роль Вашого психотерапевта, з яким Вам подобається спілкуватися.
Але романтична частина Вашої особистості вже намалювала картину, в якій Ви забираєте чоловіка із сім'ї.
Можливо ваше спілкування і залишиться на цьому рівні.
Він Вам пропонує зустрітися?
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Добрий день.
В чому для вас гарність його спілкування?
Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю, Оксано.
Ви говорите про те, що Вам подобається те, як він спілкується із Вами ("не так як інші"). Дозволю собі фантазію про те, що він пропонує якусь підтримку/участь/взаємодію ("Коли Ви відчували хоча б елементарну допомогу від чоловіка, підтримку") і це було би цікаве Вам, якби не факт його одруженості.
Але тут і зустрічне питання постає - чи розглядаєте Ви стосунки із чоловіком, чим і взагалі, як дружні? Такі, де можливе спілкування, підтримка, але без сексуально-романтичного компонента і в межах того, що дозволяє Ваш світогляд. І тоді вже пропонувати тому чоловікові такий формат стосунків й спілкування. Як опція.
Якщо ж Ви не розглядаєте дружнього спілкування для себе - то все складніше, так. Але цікаво, як саме Ви бачите для себе вже те, що відбувається між Вами.
психолог онлайн
Доброго дня Оксано.
Як на мене, однією з головних причин того, що Ви не можете відмовитися від спілкування з одруженим чоловіком - це його зовнішня зацікавленість Вами: "Я і йому писала ти одружений, у тебе дружина, чому тобі не хочеться її радувати, з нею все покращувати, а витрачати час на інших жінок. На що він відповів, а коли Ви були щасливі? Ви самотні 11 років (я сама про це у спілкуванні сказала йому). Коли Ви відчували хоча б елементарну допомогу від чоловіка, підтримку?.."
Він Вам відповів на Ваше запитання про те, чому він не хоче "радувати, з нею (дружиною) все покращувати..."? Якщо не відповів, тоді, як на мене, це може бути дуже тонкою, можливо навіть, несвідомою маніпуляцією Вами. Адже, замість конкретної відповіді, він почав говорити про Вас і задавати запитання, які стовідсотково зацікавили б любу самотню жінку.
На сайт знайомств, як правило, заходять ті одружені чоловіки, які хочуть, або легкого сексу на стороні, або ж намагаються "закрити" щось, що не добирають в стосунках з дружинами. Наприклад, відчуття власної ціннісності, значимості, необхідності... Тобто, щоб жінка ним зацікавилася і він зміг відчути себе таким собі "мачо", якому "заглядають в очі", бо з дружиною вдома він відчуває себе дуже залежним, а отже, невпевненим в собі...
Інколи трапляються "екземпляри", які спеціально виставляють себе як одружених чоловіків, щоб користуватися жінкою, при цьому, не беручи за неї ніякої відповідальності. Як на мене, ті, що відверто та прямолінійно говорять про секс, менш небезпечні для самотніх жінок, яким потрібні повноцінні стосунки з чоловіками. Тоді як от такі, що розуміються на психології самотньої жінки, і віртуозно грають на її почуттях та потребах, можуть бути дуже
небезпечними... Бо самотня жінка, як правило, має
властивість сильно прив'язуватися до чоловіка.
Власне, це все припущення. В любому випадку, він одружений. І, навіть, якщо станете спілкуватися лише віртуально, навряд чи зможете бути по відношенню до нього відсторонені. Тобто, почнете "залипати" на ньому. А значить, нікого іншого, вільного, в Вашому житті з'явитися вже не може поки він поруч існує. Чому? Бо ніхто інший буде просто не цікавий та непотрібний....
Тому, якщо дійсно хочете влаштувати своє особисте життя, я б порадила спершу розібратися, а чому Вам трапляються лише одружені чоловіки?
(Одразу відкидаю статистику, на кшталт того, що з віком холостих чоловіків стає все менше). Це зовнішній фактор, який, насправді лише є відбитком нашого внутрішнього стану. Знаю жінок, які в п'ятдесят років обирають чоловіка серед декількох претендентів на її "руку та серце".
Тобто, вік тут ні до чого. Зате мають значення, як складалися попередні стосунки, чому розсипалися? Які стосунки були між батьками? Бо жінка притягує до себе одруженого чоловіка лише тоді, коли внутрішньо залишилися глибинні блоки у вигляді душевних травм та непрожитих стресів.
Відредаговано автором 15-12-2024 14:16:10
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375309 для Ирина Константиновна
НІ. Не пропонував.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375315 для Євген Володимирович
Ні. Це для мене також зрада, і це не правильно. У нього є дружина нехай вона буде і коханою і другом, і порадником.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375333 для Алла Григорівна
Між батьками на мою думку стосунки звичайні ні не погані, і не класні, є різні ситуації, але попри усі обставини і ситуації вони залишаються разом.
Дивно, що розлучені не такі романтичні, а нудні й закриті, зацікавлення минає, і спілкування закінчується.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку, Оксано!
цитата:
СПІЛКУВАННЯ З ОДРУЖЕНИМ ЧОЛОВІКОМ, ЯКИЙ ТОБІ ПОДОБАЄТЬСЯ, АЛЕ ТИ НЕ ХОЧЕШ РУЙНУВАТИ ЧУЖУ СІМ‛Ю.
Ось дивіться, як помітно і відчутно зміщуються площини і сенси. Ви зазначили, що спілкуєтесь з одруженим чоловіком, який вам подобається. Водночас давайте визнаємо, що вам ПОДОБАЄТЬСЯ спілкування з ним, а не сам чоловік, бо ви його достеменно не знаєте(!)
Якщо точніше, то вам подобаються почуття, що спричиняються його словами. А слова, якщо сприймати їх зі сторони (принаймні для мене) виглядають як умілі спроби дати вам те, в чому ви маєте потребу(!) Тобто - увагу, співчуття, зацікавленість ... Словом, все те, що вигідно його відрізняє від інших присутніх чоловіків на сайті знайомств.
Та чи знаєте ви, з якою метою НАСПРАВДІ він це робить?
Чи не є його дії вишуканою маніпуляцією, аби підсадити вас на гачок залежності від себе?
Скільки ще розлучених жінок охоплені його "щирою" увагою?
Може, я й помиляюсь у своїх припущеннях. А якщо ні?
В усякому разі одружений чоловік вчиняє не чесно по відношенню до своєї дружини. Реалізує якісь невідомі вам бажання і потреби за її спиною. То як це характеризує його як особистість? Чи можна на таку людину покладатись?
Вірити в її чемність і порядність?
Я би радив вам спільно з психологом розібратись, що вас насправді зваблює. Питання не таке просте. Той чоловік кинув вам символічний виклик - а чи можеш ти спокуситись на те, що я спокусився тобою?! І це не про кохання. Так реалізується гра, в якій немає справжніх реальних стосунків і почуттів. А що є? Мабуть, інтрига і гра видимостей. До речі, дуже небезпечна гра.
З цього приводу раджу перечитати мою статтю на цьому сайті
«Оголеність спокуси»
https://upsihologa.com.ua/ogolenist-spokusi-19-11vtarasenko.html
психолог онлайн
Тобто Вас сильніше притягують саме одружені? Що саме? Можливо те, що за них потрібно боротися, "битися" з їх жінками, навіть, якщо з певних моральних засад Ви у собі це і "давите"?
Ви написали лише про те, що батьки разом, але не написали, як батьки ставилися до Вас в дитинстві? Чи завжди Ви отримували всю необхідну любов та підтримку від них? Чи все ж приходилося, в певній мірі, якось повертати до себе їх увагу? Можливо, Ви старалися все робити якнайкраще вдома, гарно вчитися?
Чому я це все запитую? Думаю, причину того, що притягуєте до себе одружених, як це не дивно, але потрібно шукати або в попередніх стосунках, або навіть у Вашому дитинстві. Бо є певна внутрішня підсвідома установка, яка і керує Вашим життям.