Важко обрати одну єдину жінку на сайті знайомств. Після спілкування, побачення, замість того щоб продовжувати все,зацікавлюєшся іншою,і забуваєш про жінку вже вона тебе не ціка
У мене проблема з вибором однієї жінки. Я намагаюсь побудувати нові стосунки після розлучення. Але або це не для мене, або не знаю яка інша причина. Я спілкуюсь, зустрічаюсь, а потім бачу зареєструвалась нова жінка і знову спілкуюсь зустрічаюсь, і вже про попередню я забуваю автоматично, не пишу, не телефоную, нічого не пропоную. Ну вже не має такого бажання, яке було на початку, просто вже не має цього інтересу, зацікавлення, ти вже це до іншої відчуваєш.
Якщо спробувати не бути на сайті знайомств, а наприклад жінка сподобалась та видалити анкету і спілкуватись виключно в мессенджерах. Чи це не принесе результат?
Я тут подумав а можливо спробувати створити реальні стосунки, жити спільно. Можливо не буде цього бажання і відчуття бути на сайтах знайомств, ще з кимось листуватись? А як не вдасться то піти?
Вопрос от: ; Возраст: 46

психолог онлайн
Доброго ранку OLEG!
Знаєте, той стан, який зараз у Вас присутній, дуже схожий на стан метушливості. Коли від величезної кількості гарних жінок "розбігаються очі". Це так, ніби, довго десь сидіти взаперті, а потім, нарешті, вискочити на волю... І хочеться все і одразу, і щоб жодної не пропустити...
У скільки років Ви одружилися? І як довго прожили в сім'ї?
психолог онлайн
Доброго ранку, OLEG!
Відповідаю на ваші питання
цитата:
Це має сенс.
цитата:
І це також. Однак... передусім, потрібно визначитись, з чим ви вийшли після розлучення. Наскільки усвідомили причини розриву? Які висновки зробили на подальше? Чи залишився емоційний шлейф, який може впливати на ваш вибір і ваші дії сьогодні?
Ви зазначили, що
цитата:
ВАЖКО ОБРАТИ ОДНУ ЄДИНУ ЖІНКУ НА САЙТІ ЗНАЙОМСТВ.
А моє уточнення стосується ваших думок і почуттів - які вони, коли не відчуваєте великої симпатії до однієї жінки? Коли немає бажання зустрічатись з нею знову, краще її пізнавати?
цитата:
ЗАЦІКАВЛЮЄШСЯ ІНШОЮ
Що саме спонукає цікавитись іншою? Можливо, є сподівання, що наступна буде кращою? Тоді в чому кращою?
Може, є намір, так би мовити, "подивитись увесь наявний список", а потім визначитись?
Також може мати місце мотив - не поспішати з вибором, бо колись дуже поквапились...
Отже, про що йдеться по темі в цілому? Про усвідомлення власних почуттів і поки що несвідомих мотивів. Їх варто вивести на світло усвідомлення і на цій основі вносити корективи в подальші дії.
На мою думку, реально розібратись в усьому допоможе співпраця з психологом. Особисте звернення, офлайн чи онлайн - не принципово.
Відредаговано автором 17-12-2024 10:28:59
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю.
"Я тут подумав а можливо спробувати створити реальні стосунки, жити спільно. Можливо не буде цього бажання і відчуття бути на сайтах знайомств, ще з кимось листуватись? А як не вдасться то піти?"
Як на мене, то це негарна ідея. Наврядчи після спільного проживання, " як не вдасться " ви зможете безболісно розійтися. А ні Вам після розлучення, а ні тій жінці , з якою Ви " спробуєте" жити- це не піде на користь. Навіть, якщо ви з нею й домовитеся заздалегідь, й вона погодиться на пробні стосунки. Хочя, мені здається , що Ви наврядчі , будете таким відвертим, й попередите жінку.
До того ж, Вам не здається, що такий шлях занадто складний та не дуже приємний? Одне діло, коли Ви просто " зникаєте з радарів" , інше- після проживання разом. Там може так " прилетіти ", що замало не буде. Тому, я б запропонувала Вам зосередитися на пошуку рішення :
"..або це не для мене, або не знаю яка інша причина", а не підганяти відповідь під умови задачі.
Шукати причини такої своєї поведінки та нові шляхи взаємодії з жінками краще з психологом. Бо, причини можуть бути " зариті " настільки глибоко , що знайти їх самому , практично неможливо. Або, будуть захисні механізми спрацьовувати, й Ви не зможете дізнатися відповіді. Наприклад, визнати, що Ви травмовані розлученням, та боїтесь серйозних відносин ( підсвідомо); або, знову ж, підсвідомо, хочете помститися всім жінкам, тому й кидаєте їх. А може,дійсно, "не нагулялися", й Вам зараз зовсім не потрібні постійні відношення. Тому, ще раз пропоную спочатку розібратися в собі, а потім шукати ту єдину.
Відредаговано автором 17-12-2024 13:18:30
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375367 для Алла Григорівна
Одружився у 25 років. Прожив 15.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375369 для Володимир Анатолійович
Навіть не знаю, як Вам відповісти на питання з чим вийшов після розлучення. Просто розлучився, і все. Нічого не мав. Та ніяких висновків не робив, бо ми розлучились не ворогами. Думаю, що емоційний шле
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 375369 для Володимир Анатолійович
Навіть не знаю, як Вам відповісти на питання з чим вийшов після розлучення. Просто розлучився, і все. Нічого не мав. Та ніяких висновків не робив, бо ми розлучились не ворогами. Думаю, що емоційний шлейф відсутній.
Та просто байдужість, вона мені не цікава, і все. Не думаю, що кращою, просто інтерес знижується або взагалі відсутній стає до однієї жінки, а натомість до іншої він просто шалений. Важко робити порівнянні і якісь висновки з одного або двох побачень
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Это как в супермаркете - выбор такой большой, что хочется и то, и то. И вдруг то ЛУЧШЕ этого?! Так дети 5-6 лет и теряются в своих желаниях, попадая в большой магазин.
Это нарциссическое. Однозначно.
Постоянный поиск ЛУЧШЕГО, вечные сравнения, и поверхностность. Какие отношения тогда?! Да и нужны ли они в этом случае?
Тут важно понять свою НАСТОЯЩУЮ мотивацию.