нормально ли запрещать одевать платья,топики и тд..
встречаюсь с молодым человеком практически 2 года ,но прошлым летом поставил ультиматум по типу ты не будешь носить платья,юбки,топи одеваться скромно . на этот счет были многочисленные ссоры,скандалы.парень считает что если мы в отношениях то я хочу превлекать других парней чтобы они на меня смотрели и так далее.парень считает что я эго и не хочет меня не с кем делить.так как возраст что у меня что у него очень молодой хотелось бы узнать нормально ли такое отношение к одежде либо же нет?
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Ксенія Сергіївна Тальянцева
Марія Радченко
Нет, ничего нормального в этом нет. В отношениях нет места контролю, критике, обесцениванию, указыванию, что делать и запретам. Это все к психологическому насилию относится. В отношениях два партнера равны, а не один воспитывает другого. Для воспитания у вас родители есть.
У МЧ явные проблемы с самооценкой, которые ему стоит решать не за ваш счет.
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Марія Радченко
Доброго дня
Ні, це не ок. Ви окрема людина і маєте право вирішувати як організовувати власне життя на свій розсуд. В тому числі і як виглядати, одягатися. Оскільки ви неповнолітня, то єдині люди, які можуть на це впливати - ваші батьки.
Ваш хлопець поки що ще навіть не ваш чоловік, тому мови про жодні заборони йти не може. Хоча навіть якби ви були одружені, то все що стосується вашого зовнішнього вигляду може бути висловлене у формі прохання чи побажання, але ніяк не заборони. Ну, наприклад, якщо чоловікові не подобається, що ви фарбуєте волосся в чорний колір, то він може сказати, що йому більше подобається інший, але ви маєте право вирішувати, брати вам це до уваги чи ні. В будь-якому випадку, в яких стосунках ви б не були, ніхто не має права на ваше тіло, окрім вас. Ви не власність хлопця, а що подумають інші чоловіки, дивлячись на вас у спідниці - справа тих чоловіків.
При адекватній самооцінці хлопець мав би пишатися, яка красива дівчина з ним поряд.
Тут важливо розуміти, що зазвичай з таких ситуацій розвивається контроль. Все починається з малого - не носи спідниці, не фарбуй яскраво губи. А потім - не спілкуйся з подругою, бо вона бажає зла нашим стосункам і погано на тебе впливає, я не хочу щоб ти працювала, не сідай вечеряти, поки я не повернуся додому в 2:00 ночі.
Тому зберігайте власне «я» і особистість, нехай вас люблять такою як ви є. Не відмовляйтесь від того, що вас робить щасливою.
психолог онлайн
Вітаю Ева.
Контроль за Вашим зовнішнім виглядом та бажання обмежити свободу вибору не є здоровою поведінкою у стосунках. Коли одна людина вимагає підлаштовуватись під її очікування, це може бути проявом невпевненості, ревнощів або бажання контролю. У здорових стосунках повага до вибору партнера – це основа.
Відчуття, що Ви хочете привертати увагу інших, може бути наслідком його низької самооцінки чи страху втратити Вас. Але замість того, щоб відкрито говорити про свої емоції, він намагається контролювати ваші дії, щоб зняти власну тривогу. Це не виправдання, але пояснення.
Вам важливо зрозуміти:
Чи відчуваєте Ви, що можете залишатися собою у цих стосунках?
Чи приймає партнер Вас такою, якою Ви є, чи він хоче "переробити"?
Чи ці обмеження приносять Вам дискомфорт і чи вони йдуть у розріз із Вашими цінностями?
Цитата: "на этот счет были многочисленные ссоры,скандалы"
З цих слів я розумію, що партнер Вас не чує, Ваші бажання для нього є не важливі.
Якщо Ви хочете зберегти ці стосунки, то варто показати, що його ревнощі руйнують ваші стосунки, а не зміцнюють їх. Звернутися разом до психолога ,щоб він допоміг вам налагодити ваші відносини.
психолог онлайн
Доброго дня. Поведінка вашого хлопця дуже не зріла і сповнена патологічними ревнощами...ви можете якось донести до нього, що такий спосіб контролю неприйнятний для вас..але якщо все це заявляється ним в ультимативній формі, коащє подумати, чи не доведуть вас такі стосунки до нервового зриву...