Як перестати шукати від чоловіків любові?
Я дуже швидко захоплююся чоловіками. За все життя я закохувалася/захоплювалася, мабуть, більше аніж 15 разів. В юному віці це було частіше, зараз рідше. Але я можу закохатися після 2-3 зустрічей. Зазвичай це невзаємно і через якийсь час чоловік обриває звʼязок, мабуть через те, шо відчуває груз моїх почуттів. Раніше такі ситуації сприймалися драматично і я могла через місячну інтрижку страждати по декілька місяців. Загалом я не дуже здорова для побудови стабільних стосунків і я не вмію себе поводити, так як звикла шо все обриває чоловік через якийсь час. Це все окей, але час йде і моє оточення вже в шлюбі, а я так і надалі колихаюся від одного роману в інший. Можливо, я не так вже і привʼязана до ідеї знайти кохання, та все ж, не хочеться ставити на собі хрест. Оскільки страждання, які в послідуючому я мала, вони перевищували рівень закоханості. Як наслідок, я відчуваю, що трохи артрофувала вміння закохуватися через любовні невдачі.
Проте, я досі можу зацікавитися чоловіком, наперед знаючи, що це ненадовго
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Илона, не совсем понятно, что происходит у Вас в отношениях с мужчинами, потому что недостаточно информации.
Могу предположить, что у Вас просто нет знаний о том, как правильно выстраивать отношения.
Вы пишите, что быстро влюбляетесь, а чем цепляет Вас мужчина?
Какого мужчину рядом Вы бы хотели видеть?
Какой рядом с мужчиной Вы видите себя?
Как Вам бы хотелось, чтобы Ваш мужчина к Вам относился?
У меня есть к Вам и другие вопросы.
Я ничего не знаю о Вашем характере, но опять таки могу только предположить, что у вас сформировался тревожный тип привязанности. По статистике среди тех, кого бросают, больше всего носителей именно тревожного типа привязанности.
Человек с тревожным типом привязанности часто искренне не понимает, почему его бросают, хотя он делает все ради отношений, буквально живет ими. Как ни парадоксально, но бросают именно поэтому.
Из-за подсознательного страха, что партнер может исчезнуть в любой момент времени, из-за отсутствия ощущения своей ценности «тревожники» буквально растворяются в своем партнере и в отношениях.
Они стараются делать все для другого, даже если это противоречит их собственным желаниям, и в какой-то момент их становится слишком много.
Или это не про Вас?
Відредаговано автором 01-02-2025 15:02:27
психолог онлайн
Ілона, вітаю. У вас спрацьовує досить сталий сценарій, що ви навіть вже атрофували вміння закохуватися через любовні невдачі.
Щоб зрозуміти що з цим робити варто визначитися, а що ви шукаєте у відносинах з чоловіками і де в іншому місці можете це знайти і чи треба.
Дайте відповідь: Що вам дає любов чоловіків? Що ви хочете щоб вам дала любов чоловіків? Напишіть 5-10 слів чи словосполучень на кожне питання.
психолог онлайн
Ілона, вітаю. Дякую, що поділилися своїми думками. Я приєднаюсь до колег і теж поставлю вам багато питань, адже щоб зрозуміти, що відбувається, потрібно краще зрозуміти вас. Ці питання також можуть допомогти вам самостійно зрозуміти власні потреби та внутрішні процеси.
Ви згадуєте про прив’язаність до ідеї знайти кохання. Як ви розумієте любов у стосунках? Що саме вам важливо у взаємодії з партнером?
Те, що ви швидко захоплюєтеся, може бути пов’язане з тим, що певний тип, людини, способу поведінки (уваги) або взаємодії запускає у вас сильне емоційне включення. Важливо прояснити, що саме зачіпає вас у цих чоловіках, на що ви реагуєте.
Часто, коли людина постійно шукає любові, це може свідчити про потребу у зовнішньому підтвердженні власної важливості. Як ви ставитеся до себе без стосунків? Чи ви відчуваєте себе цінною і значущою без чоловічої уваги?
Те, як ми будуємо зв’язки у дорослому віці, нерідко має коріння в тому, як ми взаємодіяли з близькими у дитинстві. Чи було у вас достатньо відчуття любові, прийняття, підтримки? Чи можливо вам більше знайомі відчуття емоційної нестабільності у зв’язку?
Що ви шукаєте у чоловіках? Не тільки якого партнера ви хочете бачити поруч, а що саме він має вам дати? Безпеку, увагу, відчуття потрібності? І чи можна знайти це не тільки у стосунках?
Ви зазначаєте, що не дуже розумієте, як будувати стабільний зв’язок. Чи є у вас приклади стосунків, які виглядають для вас здоровими та бажаними?
Це точно піддається роботі через саморефлексію, терапію з фахівцем і поступове навчання будувати здорові стосунки. Не менш важливо зрозуміти, що взагалі за цим прагненням стоїть і як навчитися задовольняти свої емоційні потреби без руйнівних циклів.
психолог онлайн
Пошук любові через стосунки з чоловіками може бути вираженням потреби в емоційному задоволенні, відчутті прийняття, що дозволяє заповнити внутрішні порожнечі. Це може бути бажання відчути себе важливою, бажаною, потрібною. Такий пошук часто стає своєрідною стратегією уникнення відчуття самотності або недостатності, коли внутрішнє відчуття любові до себе не є достатньо сильним. Перестати шукати любов від чоловіків можна через роботу над собою, поперше - зрозуміти власні потреби, визначити власні цінности, працювати над самооцінкою і самоцінністю, розвивати самоповагу та самодостатність, пропрацювати власні травми, працювати з емоціями і страхами, навчитись бачити і обирати тих, хто готовий до рівноправних і здорових стосунків. Коли людина усвідомлює свою власну цінність, її не буде так сильно прив'язувати потреба шукати любов в іншій людині, оскільки вона вже знатиме, що вона гідна любові і підтримки, навіть коли її не дають зовнішні люди.
психолог онлайн
Доброго дня Илона!
Дуже зрозумілі як Ваші почуття, так і Ваші побоювання. Адже для кожної жінки цілком природньо хотіти мати близького чоловіка та сім'ю. Бо лише так жінка може почувати себе повністю реалізованою як дружина та мама і мати почуття захищеності. Так само, як і зрозумілі Ваші побоювання, що і цей чоловік може бути ненадовго. Адже, з часом, зважаючи, що попередні стосунки були нетривалими, міг сформуватися стереотипний сценарій розвитку подій. Тобто, певна несвідомо запущена програма, але...
Це не означає, що так має бути завжди...
Що робити? Найперше, дуже уважно та глибоко розібратися з першими стосунками. Бо саме вони і могли стати пусковою точкою всіх подальших подій.
А по друге, розібратися, за яким сценарієм склалися стосунки у Ваших батьків. Ви скажете, до чого це тут? Відповідаю. Народжуючись в певній сім'ї і у певних батьків, ми хочемо того, чи не хочемо, але несвідомо переймаємо на себе всі їх звички, поведінкові моделі, установки і навіть їх погляди, і, що є найнебезпечніше - сценарій їх долі, їх життя...
Тобто, по факту, нам у спадок, може передатися і їх програма життя.
І я б почала саме зі стосунків батьків. І як вони в дитинстві ставилися до Вас?Адже, присутня дуже сильна тенденція до миттєвої закоханості, а отже, "злипання" з чоловіками.
А так буває тоді, коли ми в дитинстві недоотримали від батьків тепла, довіри, щастя та любові.
Які стосунки були між батьками? В як вони ставилися до Вас? Чи були між вами тепло та довіра?
психолог онлайн
Вітаю
Ви ще знайдете людину, яка любитиме і підтримуватиме вас. До цього ви таких партнерів не зустрічали. І досвід того, що чоловік йде від вас, може справді впливпти на наступну вашу готовність/ страх починати нові стосунки.