Як подолати внутрішні бар‛єри і почати сприймати себе більш упевнено в подібних ситуаціях
Звертаюся до вас із питанням щодо допомоги в подоланні сорому та внутрішнього дискомфорту після того, як я зробив зізнання в коханні, а дівчина відмовила мені. Зараз я відчуваю труднощі з тим, щоб знову спілкуватися з нею.Буде зустріч... Але соромно з'являється на очі ..
.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
А за что вам стыдно?
Где с этой девушкой вы будете встречаться?
Это разово или постоянное общение предстоит?
О чем вы больше всего переживаете, когда представляете вашу встречу?
психолог онлайн
Доброго вечора.
Ви пишете, що буде зустріч. Ви узгоджували зустріч попередньо з дівчиною? І за яких обставин ця зустріч відбудеться?
Чому Ви почуваєте себе не впевнено? Які саме думки Вас відвідують, коли згадуєте про цю дівчину?
Відмова після зізнання у коханні - це неприємно і потрібен час на те, щоб це пережити. Але будь-яка відмова - це не про Вас особисто, а просто про те, що конкретній людині Ви як партнер не підходите. У зв'язку з цим в мене питання, чи прийняли Ви до кінця те, що зустрічатися з Вами, як із хлопцем, ця дівчина не буде? Чи плануєте Ви з нею надалі спілкуватися? І якщо так. то в якому форматі і з якою метою?
Дополнение от автора
А за что вам стыдно?
Соромно та принижено почуваюсь
Где с этой девушкой вы будете встречаться?
Хоче дружити.
Это разово или постоянное общение предстоит?
Ще не вирішив
Дивить в очі не можу , хвилювання . Та не знаю як підібрати слова.
психолог онлайн
цитата:
Соромно та принижено почуваюсь
Про стыд понятно. Но не понятно за что именно стыдно?
цитата:
Хоче дружити.
А вы хотите дружить?
Комфортно ли вам будет наблюдать, как она с кем-то другим начнет встречаться?
Будет ли легко и непринужденно идти общение, когда у вас любовь, а у нее нет?
Дополнение от автора
В мене вже було подібне хвилювання. Перед дівчиною в школі. Вона подумала що в мене почуття , та народилась та на фарбувалась. З мамкою своєю стояла. Це канешна Фесйспалм. Я мимо пройшов. А та сказала (її мама ..) та він ще малий. Девка красна стояла. А я чуть с квозь землю не провалився.
Та й сам відмовляв. Одногрупниця предложеніє зделала . Я відмовив типу подобається інша. Я зразу все собитиє в голові покрутив шо може бути з нею та відказав. Вона все питала а хто вона. Я її знаю . Скільки років. Напевно провіряла. Так і сказала ти будеш моїм мужем ...
психолог онлайн
Доброго вечора!
Ваші почуття цілком зрозумілі, адже, дівчина, по факту, відмовила Вам...
Але одразу виникає тоді питання щодо нової зустрічі... Це вона сама хоче знову зустрітися? А для чого ця зустріч, якщо вона вже відмовила?
Вам не здається, що її поведінка дуже дивна?
Ви готові з нею просто дружити, якщо вона не поділяє з Вами почуття?
Дополнение от автора
А вы хотите дружить?
Да я до неї добре ставлюсь
Ну я тоже когось найду (
Нет конечно
психолог онлайн
Вам стыдно, общение легким и непринужденным не будет. Для чего вам встреча и дружба? Нет ли в этом тайной надежды, что девушка передумает?
Дополнение от автора
Вам не здається, що її поведінка дуже дивна?
Та ні, мені прогнозують гарне майбутнє в машинобудуванні. Я думаю вона знає та не проти дружити. Адже я зможу допомогти їй чимось в майбутньому. Думаю у неї є вигода
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377511 для Валентина Михайловна
Для чего вам встреча и дружба? Нет ли в этом тайной надежды, что девушка передумает?
Може є надія. Та вона зробила вибір . Вона емоційна.
психолог онлайн
Для чего тогда вам встречаться и чего хотите вы?
Какая выгода у девушки не известно.
И вы так и не написали про то, за что именно вам стыдно?
Да, девушка не ответила взаимностью, так бывает. Неприятно. Но что в этом стыдного?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377514 для Валентина Михайловна
Мені соромно з того що я Признався. Зробив помилку. Та і це удар по самооцінкі
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377514 для Валентина Михайловна
Ми спілкувалися раніше. Я вдячний їй за допомогу. Хочу віддячити. Знаю, що в неї фінансові проблеми та хочу їх частково вирішити. Але не знаю...може мені зникнути після цього? Може реально дружби не получіться
психолог онлайн
цитата:
А в чем ошибка?
Разве вы отвечаете за чувства девушки?
Самооценку хорошо бы укреплять, чтобы она не зависело от того, нравитесь вы кому-то или нет.
То, что девушка не ответила взаимностью не делает вас хуже.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 377522 для Валентина Михайловна
Одні питання. А на мої коли ?
психолог онлайн
Вы хотите, чтобы я не задавая вопросы ответила про вас? Я не могу знать, что именно стоит за вашим стыдом и что вообще происходит с вами, без уточняющих вопросов.
Психологи всегда задают много вопросов, чтобы человек мог, отвечая на них, понять себя. По сути, ответы человек сам знает, надо только помочь их обнаружить.
У каждого разные переживания и стыд тоже может быть по разным причинам. Фраза "мне стыдно" мало о чем говорит.
психолог онлайн
Ви пишете "Хочу віддячити. Знаю, що в неї фінансові проблеми та хочу їх частково вирішити...". Якщо Ви відчуваєте, що щось дівчині винні, тоді, певно, фінансова допомога може бути найкращим варіантом віддячити.
" Але не знаю...може мені зникнути після цього? Може реально дружби не получіться" І от тут, як на мене, є багато того, що передбачити неможливо.
По перше, коли микомксь допомагаємо, така людина стає для нас ще більш важливою. Чому? Бо дає можливість відчути свою самоцінність, важливість, повагу до себе... Чим більше вкладаємо в жінку, тим така жінка нам стає потрібнішою - це аксіома стосунків.
Отже, одразу виникають сумніви, щодо думки "...одразу зникнути...". Ви впевнені, що зможе е це зробити? Що у Вас вистачить сил на це?
У мене такої впевненості не має...
Що робити?
Як на мене, єдиний шанс завоювати і цю дівчину, і будь яку іншу - це розібратися зі своїм почуттям сорому та задітого самолюбства. Адже, говорити про свої почуття - це не просто нормально, але і просто необхідно в стосунках. І що? Ви тепер все життя будете боятися про свої почуття комусь говорити, бо можуть відмовити?
Але ж це не вихід! А шлях, як на мене, до повної самотності. Я не думаю, що саме цього Вам би хотілося.
Отже, потрібно, як на мене
Перше. Зрозуміти, чому так важко сприймати відмови. Скажіть, а як Ви реагуєте на будь які інші відмови. Або, коли у Вас щось раптово не виходить? Або сильно руйнуються Ваші плани?
Друге. Так реакція може бути лише наслідком невпевненості в собі. А невпевненість - це може бути певна недорозкритість та недосформованість чоловічих якостей. Що виправляється достатньо легко.
Ви готові працювати над собою?