Боюся бути нецікавою, незрозумілою
Доброго вечора.
Коли я збираюся щось розповісти, з'являються думки, що буду нецікавою, що це нікому не потрібно. Що мої жарти несмішні. Що моя логіка нікому не зрозуміла. Як з цим справлятися? Хотілося б сміливіше вільніше проявлятися.
Вопрос от: ; Возраст: 1

психолог онлайн
Анна Автонділова
Доброго вечора.
Який у Вас вік, яка життєва ситуація (що відбувається у Вашому житті зараз) ? Які у Вас стосунки з батьками та іншими людьми з Вашого оточення?
Страх здатися нецікавою може бути ознакою соціальної тривоги. Зазвичай люди не народжуються з соціальною тривогою, вона формується під впливом несприятливого минулого досвіду. Можна поступово набувати позитивний досвід спілкування з людьми, щоб перевчити свою нервову систему реагувати на ситуації інакше. Також можна попрацювати з психологом (якщо Ви неповнолітні, то зі згоди батьків), бо індивідуальна робота з компетентним психологом дасть кращий результат за спілкування на форумі.
психолог онлайн
Марія Радченко
Как вы понимаете, что вы не интересны, ваши шутки не смешные, логика не понятная?
Кто вам говорил это?
психолог онлайн
Марія Радченко
Добрий вечір.
Схоже, що ви дуже уважно ставитесь до того, як вас сприймають інші, і, можливо, у вас високі очікування від себе. Важливо зрозуміти, звідки взялися ці думки.
Може бути, що колись вам давали зрозуміти, що ваша думка «не така важлива» або що треба бути цікавою, розумною, дотепною, щоб вас слухали. Якщо в дитинстві часто критикували або не підтримували ваше вираження себе, це могло закріпитися як внутрішній голос сумніву.
Варто поспостерігати:
Які ситуації викликають ці думки найсильніше?
Чий голос вони нагадують?
Що найгірше може статися, якщо ви просто скажете те, що думаєте?
З психологом можна дослідити, як ці установки виникли, і поступово навчитися довіряти собі, висловлюватися вільніше без постійного самоконтролю.
психолог онлайн
Вітаю!
Схоже, що вам не вистачає трішки впевненості в собі.Ви можете подумати над тим, в яких темах Ви добре розбираєтесь, відчуваєте впевненість - в них практикувати висловлення своєї думки. Позитивний досвід дасть Вам відчуття більшої впевненості в собі.
Ще один спосіб, який може допомогти впоратися Вам з вшим запитом - це гурток з акторської майстерності, це може бути місцем, де ви дасте простір для різних ваших проявів, думок, станів і жартів.
психолог онлайн
На ваше питання.
Як з цим справлятися?
Перш за все треба звернути на себе увагу, а не на людей. Зараз ваші думки на правлені зовнішньо на когось..
Тобто :
1. що буду нецікавою
2. що це нікому не потрібно
3. мої жарти несмішні
4. моя логіка нікому не зрозуміла
Це прояв того що бажаєте комусь сподобатись, щоб вас прийняли, захоплювались, були вами зацікавленні, розуміли вас. Таким чином підлаштовувавшись під інших це вже будите не ви. Чому вам це потрібно ? На це ви можете самі собі відповісти, для чого вам така гра ? Одна із мої здогадок тому що ви собі самій не цікаві. Ви про себе поганої думки та і занижена самооцінка присутня. Ще одне над чим потрібно працювати над своєю впевненістю в собі, а це вже направлення на зовнішні об’єкти ( на людей ). Щоб бути впевненим в чомусь треба знати предмет розмови (про що їде мова ), володіти інформацією бути обізнаним. Якщо ви не цікави тим людям з якими ви спілкуєтесь , то навіщо вони вам. Свою самооцінку треба піднімати не зі зовнішніх чинників а своєю внутрішньою роботою на собою.
Відредаговано автором 24-02-2025 14:30:45
психолог онлайн
Доброго дня.
цитата:
БОЮСЯ БУТИ НЕЦІКАВОЮ, НЕЗРОЗУМІЛОЮ
За Вашими страхами може ховатися потреба в прийнятті і розумінні.
цитата:
Ви прогнозуєте, що коли Ви щось розповісте, то інші це можуть сприйняти як нецікаве, несмішне, незрозуміле.
На чому базується ця думка: наведіть аргументи за і проти.
При цьому Ви хочете проявлятися вільніше і сміливіше. Можна спробувати знайти три альтернативні пояснення в позитивному ключі, що може статися, коли Ви висловитесь.
Ви справді можете не всім подобатися, це нормально і це не визначає Вас, як людину, але тільки роблячи практичні кроки, проявляючись, Ви зможете спостерігати за реакціями оточуючих і зрештою знайти тих, хто буде реагувати на Вас так, як Вам би хотілося.