Нерішучість
Доброго вечора. Хочу щоб ви мені допомогли в мене є проблеми а ле я не знаю як їх розрішити а може це зовсім і не проблеми просто я себе накрутив.
Мені 18 років через 2 місяця буде 19, в мене є робота яка мені більш менш подобається вона знаходиться 5 хвилин від мого дому живу я в селі і завод цей теж в селі. Недалеко від мене є пгт там я і навчався в школі через те що в селі мого класса не було, в селі мене всі і завжди ображали не приймали був тут як чужий. Почав гуляти я в пгт там були друзі і більше знайомих, наразі я остався зовсім один хоча є двоюрідний брат з яким я можу вийти поговорити йому теж 18 і він теж як я один, мені навіть нікого позвати на день народження в мене немає дівчини це одна проблема в мене не було дуже давно дівчини вже як 3 роки я самотній з дівчатами не складається хоча слідкую за собою недає спокою що в мене ще не було сексу це мене теж дуже бентежить того що мені не 16,15, а вже зовсім скоро 19. Роботаю я вже як пів року здаю на права є думка уїхати в місто гроші є на перший час просто я не можу наважитись в мене тут все є окрім друзів та дівчини мені здається що якщо я тут буду так буде до старості я буду один я навіть вже не хочу друзів просто дівчину яка мене полюбить. Планую переїхати до Харьківа він до мене саме найближче. Все время цитата в голові що бутилка води в супермаркеті стоє 2 долари в кафе стоє 5 долара а в аеропорту 10 бутилка та сама тільки міняється її місце. Робота в мене не плоха навіть кайфова але заробітня плата дуже низька. Говорив з батьками ще місяця 3 назад вони говорили давай зиму пересидиш підзаробиш. Зима добігає свого кінця але я навіть не вирішив що мені робити так хочеться попробувати але страшно залишити таку роботу і плюс 5 хвилин до неї. Але розумію що тут я навряд чи найду дівчину навряд чого достигну але і в місті я не знаю с чого мені почати думаю час є до літа може до середини літа але я нічому не вчусь тільки починаю дивитись наприклад як починити авто одразу спати хочеться і це будь що, що мені з цим робити та як мені бути далі ? Вже хочеться відносин чогось нового але я не наважуюсь мені страшно але і сидіти до 30 років жити так я теж не хочу що можете мені порадити ?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Анна Автонділова
Ірина Василівна Гуральчук
Доброго вечора
Вам складно прийняти рішення про переїзд. Але ви самі об'єктивно оцінюєте, що дівчини, друзів, і роботи з кращою заробітнею платою в селі не буде. Ви можете спробувати реалізувати свої ідеї щодо переїзду, якщо буде дуже складно, повернетесь. Я думаю, спробувати потрібно.
Ви вагаєтесь між тим, щоб лишитися з тим, що знайоме і звичне - дім, робота за 5 хв від дому, але розвитку тут не бачите.
психолог онлайн
Ірина Василівна Гуральчук
Добрий вечір!
18-19 років — це не критичний вік для стосунків, і переїзд у місто без чіткого плану може не вирішити проблеми.
Тут варто не просто робити крок заради змін, а розуміти, що саме хочеш отримати. Можливо, спочатку варто розібратися з професійними та освітніми можливостями, а потім вже приймати рішення про переїзд.
психолог онлайн
Ірина Василівна Гуральчук
Доброго ранку!
Мені здається, що вже було схоже за змістом звернення до психологів на цьому сайті. Можливо, просто збіг.
Тому напишу лише те, що вже писала.
На такому етапі Вашого фізичного та психо-емоційного розвитку зриватися і їхати у велике місце, як на мене, дуже нерозумно і необережно. Бо великі міста мають перед людиною і великі виклики. Тобто, людина повинна вже мати вдосталь внутрішніх сил, стійкості, вміння долати перешкоди, бути готовою до випробовувань, мати бажання брати на себе відповідальність та турбуватися про когось на стільки, щоб перша ж перешкода або невдача не "вбила" на все життя бажання щось змінювати.
Ви пишете "я навіть вже не хочу друзів просто дівчину яка мене полюбить..."
Я правильно Вас зрозуміла, основна мета переїзду у велике місто - це пошук дівчини, яка Вас полюбить? Але це так не працює, від слова "зовсім". Бо дівчата шукають не того, кого вони стануть кохати і про кого турбуватися, а того чоловіка, який зможе турбуватися про них самих і їх любити. Ви в стані зараз взяти відповідальність за дівчину, почати про неї турбуватися? Бо складається враження, що не доотримали вдома від батьків тепла та уваги, тому шукаєте це тепло на стороні. Але ж дівчина - це не мама.
Насправді, справжній чоловік - це не той, хто хоче сексу, а той, хто вже несе відповідальність за своє життя, хто накопичив достатньо сил для того, щоб реалізуватися насамперед, в професійній сфері. У великому місті, ким Ви збираєтеся працювати? Де збираєтеся жити? Ви знаєте, скільки будете платити за житло і скільки у Вас залишиться на руках грошей на ту ж їжу? Якщо я правильно зрозуміла, якоїсь певної професії у Вас ще немає, а права Ви тільки збираєтеся отримувати. Тобто, як і у водія, у Вас практично немає досвіду.
Тому перш, ніж їхати, поцікавтеся, на яку роботу Ви можете розраховувати, скільки за це будете отримувати грошей і де зможете жити та скільки платити за житло. І тільки після того, як все дуже добре розрахуєте, їдьте на співбесіди по роботі, не зриваючись з місця і тої роботи, яку любите в своєму СМТ. Насправді, Вам вже пощастило, що любите свою справу. Далеко не кожному так щастить одразу. Переночувати можна і в якомусь хостелі декілька днів. Це не так і дорого, насправді.
І основне, займіться саморозвитком - більше читайте, вчіться та займіться спортом. Бо чоловічі якості розвиваються саме завдяки фізичним вправам.
Відредаговано автором 25-02-2025 09:48:56
психолог онлайн
Доброго дня.
Вас переповнюють переживання щодо різних аспектів Вашого життя — дружба, стосунки і секс, робота, гроші, майбутні перспективи. Ви відчуваєте сумніви і потребуєте підтримки.
Ви можете отримати поради і слідувати тим, які відгукнуться. Втім, ніхто не може за Вас вирішувати, як бути далі, бо тільки Ви несете за себе відповідальність.
Можливо зараз Ви переживаєте вікову кризу повноліття, з якою можуть зіштовхуватися багато людей у Вашому віці.
Криза повноліття (18–25 років) пов’язана з переходом до дорослого життя та пошуком власної ідентичності. Її основні особливості:
1. Пошук себе – вибір професійного шляху, цінностей, життєвих орієнтирів.
2. Відповідальність – необхідність самостійно ухвалювати рішення та брати відповідальність за своє життя.
3. Соціальні зміни – перехід від залежності від батьків до самостійності, формування власного кола спілкування.
4. Емоційна нестабільність – сумніви, страхи щодо майбутнього, боротьба із синдромом самозванця.
5. Розвиток стосунків – пошук партнерських, дружніх і професійних зв’язків, вибір між свободою та стабільністю.
Ця криза є природним етапом дорослішання, важливим для формування особистості.
Що турбує Вас найбільше?
З чим для Вас найважливіше розібратися зараз?
Можливо щось одне або кілька ключових пунктів.
З Вашими сумнівами можна розібратися, але важлива Ваша мотивація і активна участь.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 378273 для Алла Григорівна
Ви в стані зараз взяти відповідальність за дівчину, почати про неї турбуватися? Думаю так на фрукти деньги будут и там на цветы.
ким Ви збираєтеся працювати? Де збираєтеся жити? Планирую на автомеханика, квартиру снимать, я подсчитал и да я буду жить от зарплаты до зарплаты. ?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 378277 для Ірина Василівна
Що турбує Вас найбільше? Что не получается с девушками и то что не знаю что делать дальше!
З чим для Вас найважливіше розібратися зараз? З собою. ?
психолог онлайн
цитата:
Що турбує Вас найбільше? Что не получается с девушками
Що відчуваєте через те, що не складаються стосунки з дівчатами?
Які думки виникають?
Як би Вам хотілося, щоб було — опишіть якомога детальніше стосунки, до яких Ви прагнете.
цитата:
что делать дальше
В багатьох людей в деякі моменти виникає питання що робити далі. Це може бути і про невизначеність, нестійкість умов, нестачу віри в себе, труднощі вибору...
Наскільки для Вас важливо зараз вирішити, що робити далі?
В чому для Вас найбільші труднощі з тим, щоб визначитися, що робити далі?
На що спиралися в минулому, коли були схожі ситуації і потрібно було вирішити, що робити далі?
психолог онлайн
Якщо все підрахували, то спершу, все одно, знайдіть роботу, потім знайдіть житло і тільки потім зриваєтеся з місця.
психолог онлайн
цитата:
З чим для Вас найважливіше розібратися зараз? З собою.
Рішення розібратися з собою дуже доречне у Вашій ситуації і воно може передбачати можливість в подальшому краще розуміти себе і покладатися на себе, та жити своє життя.
Як Ви розглядаєте намір розібратися з собою?
Над чим саме хотіли б попрацювати?