як мені позбутись тривожного типу привʼязаності і не бути таким чутливим до подразників
Життя в мене склалось дуже не по простому.
Розкажу все з чого почалось.
в 13-14 років,я закохався в сестру свого найкращого друга,ми з нею познайомились і в мене появились до неї почуття.
Ми часто проводили час веселились і гуляли. В один момент я вирішив признатись їй в почутях,і звісно получив відказ.
я її не перестав любити,і ми продовжили наше спілкування.
За весь цей час вона мені зробила дуже багато болі,вона почала зустрічалась з моїм другом з дитинства,і через те що я дуже багато крутився на в коло неї я бачив все що вони робили.
Я бачив як вони цілувались бачив як в них все було добре бачив як вони веселились,а я й на дальше тихо сидів в стороні люблячи її.те що я бачив зробило мені нестерпно боляче,зараз в свої 17 років я не розумію чому я це все терпів і дальше продовжував з нею спілкуватись.
Я не раз їй признавався в коханні до неї але кожен раз я чув відкази.
І тут так сталось що вони розійшлись,я її підтримував в надії що вона звернить на мене увагу,в результаті-сказала мені як сильно мене ненавидить.
На деякий час ми перестали спілкуватись але врешті решт відновили спілкування.
Коли вони розійшлись в мене почаилась надія,надія що вона відчує щось до мене,відчує наскільки сильно я її люблю,
І тут я знову признався їй і знову відказ.
Вона знайшла собі нового хлопця,а я дурак й дальше її любив.
Так і минулі її стосунки я крутився навколо них і тихо любив,але зараз я жалію що це все відбулось.
Я так само бачив як вони цілувались обнімались,скажу більше вийшло так що я бачив навіть їх інтим,це просто знищило мене.в мене появився тривожний тип привʼязаності,і в один момент мої почуття почали гаснути,я вже не мав надії що вона мене полюбить.
І тут вони розійшлись,мені було без різниці так як майже нічого не відчував,але через деякий час вона стала тепліше до мене ставитись.
В один з днів вона запропонувала мені зустрічатись,мої очі загорілись вогнем!,але цей вогонь вже не так горів як колись…
Ми почали зустрічатись,і це було найгіршою помилкою яка була в мому житті напевно.
В стосунках я не получав достатньо уваги і любові,ми не бачились дуже багато часу,вона приділяла увагу всім крім мене.
В решті решт коли ми бачились вона мене булила,обзивала,знущалась над мною,морально насілувала мене.
Я завжди шукав оправдання їй бо так довго чекав цього.
Звсіно були приємні моменти коли ми цілувались обнімались проводили деколи час просто афігенно,але в решті решт біль мене не покидала ніколи.
Я почав пити,я ходив в холодну зиму на своє місце де просто плакав,я різався,бив кулаки.
Вона мене просто морально виснажила.
На той момент мені було 15 років плюс мінус.
Я не витримував цього і сказав їй що ми розходимось,і тоді я відчув свободу від цього жахливого кошмару,але цей кошмар до сих пір сидить в голові.
пройшов рік,в мене були стосунки,одна дівчина була не лібше першої і теж нанесла багато болю,з іншою розвйшлись бо в неї не було часу на мене.
Першу свою дівчину я ненавидів всім сердцем,казав всім яка вона погана і що зробила зі мною.
І тут мені вже 16 років,скоро мої 17 років і за пару місяців день народження.
Ми почали знову спілкуватись,все було настільки добре що я не вірив що це вона.
На моє день народження ми вирішили знову почати зустрічатись(вона вибачалась перед мною раніше,вона благала вернути спілкування але я відмовив)
Пройшов вже майже рік,скоро моє день народження, і в нас жосткі проблеми з всім,ми майже кожен день сваримось,вона не закриває мої потреби,каже що я в ролі жертви майже при кожній сварці.
Саме головне що зараз відбувається між нами це те що мені не вистачає її самої,не вистачає уваги від неї,дуже часто коли я висказую свої проблеми в яких винна-вона,вона мені каже звернутись до психолога через мої травми.вона мене кохає безмежно,я її кохаю безмежно,вона помінялась кардинально і стала хорошою дівчиною,але всеодно між нами ніби стіна,і моя біль яка досі всередині за минуле мене не відпускає і кожна її дія погана нагадує її минулу версію.
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Анна Автонділова
Софія Андріївна Держко
Oase, шкода, що почуття до дівчини принесли Вам стільки негативних моментів та емоцій.
В вашому питанні багато посилань на злість на дівчину за її вибір зустрічатися з іншими.
Це дійсно боляче, коли тобі відмовляють.
І в цьому моменті (сама перша відмова), я б запропонувала Вам поміркувати, чи гідно вчинила дівчина стосовно Вас, відкрито заявивши про свою незгоду бути з Вами?
Чи виявила вона тут неповагу до Вас?
Чи "винна" вона в тому, що не хотіла стосунків з Вами ?
Чи мала право обирати собі для стосунків того, кого хотіла?
Це перший момент, на який я б хотіла звернути вашу увагу.
психолог онлайн
Доброго дня, Oase!
Привʼязаність формуються в дитинстві до 5 років, у процесі взаємодії дитини з мамою. Ці ранні досвіди формують у дитини уявлення про те, що таке близькість, довіра та емоційна підтримка, і вони визначають, як вона буде взаємодіяти з іншими людьми протягом усього життя. Дівчина не є первинним джерелом проблем. Її поведінка може бути тригером для виявлення вже існуючих емоційних проблем і патернів, сформованих ще в дитинстві.
У вашій ситуації є залежність від уваги дівчини та потреба в підтвердженні своєї цінності. Важливо працювати над зниженням цієї залежності і розвивати емоційну стабільність, покладаючись не лише на партнера, а й на власні ресурси. Це можна зробити через тривалу терапію, щоб краще розібратися в емоціях і потребах у стосунках.
психолог онлайн
У Вашій історії відчувається багато болю і переживань стосовно стосунків та особливо першої дівчини. Можна розпочати розбиратись у Вашій розповіді з того, що таке тип прив`язаності. Тип прив’язаності — це спосіб, яким люди будують стосунки та реагують на близькість у них. Він формується в дитинстві залежно від того, як батьки чи близькі люди ставилися до дитини. Тобто те, що відбувається, у вас ще почалось з самого дитинства.
Ваш перший запит про те, як позбутись (коректніше буде сказати змінити) тип прив`язаності і не бути чутливим до подразників.
Однак у Вашій історії це нормально відчувати себе пригнічено чи розчаровано через дію партнерів, адже вони справді робили такі дії, від яких можна постраждати. Але важливо те, чому вас притягує до таких людей (і перша, і друга дівчина)? Чи є в них схожості чи певна вигода, яку ви отримуєте в таких стосунках?
Що Вам показує, що це ваша людина?
Що Вас тримає в цих стосунках та чому ви обираєте саме Вашу теперішню партнерку?
Як Ви бачите ці стосунки через 3 роки?
І що переважає зараз у ваших з нею стосунках - теперішнє і майбутнє, чи минуле?
Ці питання допоможуть Вам краще зрозуміти себе та Вашу ситуацію.
Але в першу чергу раджу працювати з власною цінністю, з тим, чи для вас прийнята така поведінка та що вас притягує до постійного циклу поганого самопочуття через партнерів.