Всі тести показують що умене тяжка депресія
3 місяці назад почала приймати системні ретиноїди,які значно вплинули на мій психічний стан(по відгукам людей які також приймають їх-це норма).Сон став поганим,іноді вночі прокидалася,була тривожність.Почали переслідувати нав'язливі думки,яких раніше ніколи не було,роздратованість,сум постійно,коли хтось щось скаже,я можу про це думати декілька днів.Перев'язати це з тим що-підлітковий період,я не можу,тому що він у мене почався в 11 років.Дуже погано так ніколи не було...батькам не говорила і не збираюся,тому що колись намагалася розповісти-їм всеодно.А також у мого тата зараз також проблеми з психічним розладом.Шизофренія,бред постійний ну і багато інших розладів,назв яких я не знаю.Так ось питання,що мені робити? Найчастіше це з'являється після обіду,десь під вечір,вночі я сиджу на кухні плачу і жити іноді навіть не хочеться,а зранку коли прокидаюся роблю вигляд нібито нічого вночі і не було і намагаюся вдягнути маску,хороший настрій і посмішку
Вопрос от: ; Возраст: 14

психолог онлайн
Идти к психиатру. С 14 лет это можно делать самостоятельно, без родителей.
После психиатра, если есть школьный психолог, то пойти к нему.
А есть кто-то из взрослых, кроме родителей, с кем можно поговорить?
психолог онлайн
Добрий день. Дуже шкода чути, що ви проходите такий складний період, коли, здається, що навколо одні проблеми та сум.
цитата:
Почали переслідувати нав'язливі думки,яких раніше ніколи не бул
що саме це за думки?
цитата:
Перев'язати це з тим що-підлітковий період,я не можу,тому що він у мене почався в 11 років
Підлітковий вік починається з 11-12 років та триває приблизно до 18-19 років (однак звичайно все індивідуально). Але тут безсумнівно впливають і підліткові гормони, і, ймовірно, стрес на фоні негараздів психологічного здоровʼя батька.
Тут важливе справді звернення до тих, хто може вам допомогти, в першу чергу це шкільний психолог, психіатр.
І важливо також не тримати в собі ці всі негативні почуття та емоції, що ви проживаєте. Чи розповідали ви загалом хоча б комусь про свій стан?
психолог онлайн
Привіт. Дуже цінно, що ти наважилась написати про свій стан — це вже важливий крок. Те, що ти описуєш, справді може бути пов’язане з прийомом ретиноїдів — у багатьох людей вони викликають зміни в емоційному стані, тривожність, порушення сну, навіть депресивні прояви. Це не "вигадка", а цілком реальна побічна дія, яку не можна ігнорувати.
Мені дуже шкода, що тобі доводиться все це переживати наодинці. І навіть якщо батьки не підтримують, це не означає, що допомоги немає. Ти заслуговуєш на те, щоб про тебе подбали — уважно, бережно, без осуду.
Було б дуже добре звернутись до фахівця — психотерапевта чи хоча б лікаря, який призначав препарат. Можливо, потрібно відкоригувати лікування або додати психологічну підтримку.
Ти не одна. І те, що зараз важко — не означає, що завжди буде так. Ти маєш право на допомогу і на життя без цього внутрішнього болю.
Тримайся, будь ласка. І не мовчи про те, що болить.