Нет сил на жизнь
Здравствуйте, очень прошу поддержки, я так устала, у меня уже просто настолько депрессия что лежу в кровати и рыдаю, ничего не ем.
Всю жизнь у меня были проблемы но как-то они не все сразу наваливались, я их решала по мере поступления. Все началось с того как я повредила руку, мы с мужем 4 года не могли вылечить, повезло что тогда наконец попался хороший хирург и сделал операцию но все те 4 года я была в адских мучениях и работать не могла. Потом стала работать фрилансером, все налаживалось но начался ковид и все клиенты кто куда. Потом вообще война и тут и начинается ад…сначала проблемы были мелкие, потом началось… потеря долгожданного ребенка на раннем сроке, психическое расстройство тревожное( лечила полтора года), потом сразу начинается гастрит, лечу гастрит, начинается гепатит, угробила кучу денег на лечение, питалась одними таблетками, потом проблема с гормонами груди, очень дорогое лечение, началась проблема с щитовидкой и всё вместе я лечу до сих пор, не успела от одного отойти, что-то новое лезет, опять началась проблема с психикой, опять начала ее лечить…потянула сильно мышцу на ноге надо ходить на физиопроцедуры, собираюсь найти деньги и тут бац и кошка резко заболела раком, надо операция, при этих всех проблемах мой муж уже больше полугода в командировке и я совершенно одна… я замучанная, бледная, я не знаю где брать силы. Господи за что мне это всё? 😭
Вопрос от: ; Возраст: 27
Дополнение от автора
Еще при этом суда переведи в другой город и нам теперь надо будет там жить а я не хочу, я хочу спокойной семейной жизни
Дополнение от автора
Мужа перевели*

психолог онлайн
Марія Радченко
Вітаю, Юліє. Дійсно багато на Вас звалилось випробувань за такий короткий термін, щиро співчуваю Вам. У Вас, напевно, такий складний розшатаний емоційний стан, що поради психологів на форумі мало чим зможуть Вам зарадити (принаймні на довгосторокову перспективу). Я б рекомендувала Вам звернутись до психолога / психотерапевта за довготривалою психологічною підтримкою. Разом із спеціалістом ви стабілізуєте свій стан, пошукаєте можливі психологічні причини того, що коїться з Вашим здоров'ям.
Це лише період у Вашому житті і зараз Ви, принаймні, можете контролювати як до нього ставитись.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381139 для Яна Кіркеснер
Спасибо за поддержку🙏🏻 с психологом общаемся раз в неделю с бесплатным потому что на платного уже просто нет денег(
психолог онлайн
Марія Радченко
Вітаю,Юля
Мені дуже шкода читати про все, що Вам довелося пережити. Ви пройшли через неймовірну кількість болю, втрат і труднощів. Ви вже багато чого подолали, хоча зараз ,можливо, Ви цього не помічаєте. Ви маєте право бути виснаженою, сумною, розбитою. Це нормальна реакція на надскладні обставини. Ви не повинні бути "сильною" кожну хвилину. Ваш біль — справжній і має значення. Хоч зараз здається, що весь світ відвернувся, навіть просто те, що Ви написали — це вже крок до контакту, до підтримки. Якщо є хоч хтось, хто може просто вислухати — не мовчіть. Говоріть про те, що Вас болить. Це допомагає. Ви велика розумниця, що звернутися до психолога, який допоможе Вам пережити цей складний період. Не потрібно зараз "вирішити все". Ви вже зробили надзусилля. Спробуйте зосередитись на одному малесенькому кроці за раз. З’їсти щось легке, навіть якщо не хочеться. Розповісти близькій людині, що Вам дуже важко. Просто видихнути і сказати собі: "Я жива. Це вже багато". Стільки болячок — це теж мова тіла, яке каже: "Мені важко, я виснажене". Можливо, зараз найважливіше — не шукати, "за що мені це", а запитати себе: "Що мені допоможе вижити сьогодні? Як я можу дати собі любов, яку мені не дав світ?" Будьте до себе ніжною. Ви справді заслуговуєте на любов, підтримку і спокій.
Підтримую колегу, яка написала що Вам варто звернутися про довготривалу терапію, щоб стабілізувати Ваш стан здоров'я. Щоб зрозуміти що в підсвідомості викликає таку велику кількість хвороб. Бережіть себе!
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381142 для Емілія Іванівна
Большое спасибо за поддержку🙏🏻