Тяжкр відпускати
Чому так тяжкр відпускати?У мене є морська свинка,я вирішила її продати ,так як зараз тяжко стало її утримувати ,у зв’язку зі смертю хлопця(ми жили разом і фінансово було трішки простіше ).»Але як знаходяться люди на неї,мені стає якось безпокійно,я думаю чи буде їй там добре,потім ,що не можу віддати її
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Вітаю, Іро.
А чи за морською свинкою Ви сумуєте? Чи не перекладаєте ви на неї почуття горювання за хлопцем?
До того ж ця тваринка напевно пов'язана з почуттями до померлого хлопця і відпустити її означало б відпустити і нагадування про нього, при Ваш спільний час разом. А цьому Ви можете підсвідомо пручатись.
Я б радила Вам не розлучатись зі свинкою зараз, якщо вона додає Вам душевного комфорту і ресурсу пережити цей непростий життєвий етап.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381459 для Яна Кіркеснер
Добрий вечір,чеснл ,не думаю ,навіть коли хлопець був живий і одна морська свинка померла ,мені булр тяжко,просто тяжко мені,коли хтось іде від мене
психолог онлайн
І це природньо сумувати та бути пригніченим, коли ми якимось чином втрачаємо близьку нам істоту.
цитата:
просто тяжко мені,коли хтось іде від мене
Якщо надто болісно переживаєте розставання як таке, можна порефлексувати над причинами: яким був ваш досвід розлуки із людиною, хто це був, який контекст, чи відновився контакт із тією людиною згодом; як Вам вдається вибудовувати стосунки зараз, чи впливає на це минулий досвід.
Але краще поринати у подібні роздуми, самоаналіз, коли буде стабільний психоемоційний стан.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 381470 для Яна Кіркеснер
Так,якщо чесно,після смерті хлопця ,в мене в голові дуже цікаві думкі,наприклад,що такого хлопця я більще не знайду ,що ніхто мене не буде так любити як він,що я нікогот не буду так любити
психолог онлайн
Процес горювання може тривати близько року, і за цей час Вас накриватимуть різні емоції, почуття, думки: печаль, гнів, відчай... Дайте собі час пройти цей природній процес і повністю прийняти цей стан речей. Кінець кінцем Ваш померлий хлопець залишиться у Вашому серці теплим дещо сумним спогадом, а Ви зможете рухатись далі та будувати своє життя. Просто дайте собі час та простір, не намагайтесь все прискорити та швидше переключитись.
У Вас є хтось, хто Вас зараз підтримує?