Чи варто контактувати з колишнім через собаку
Вітаю! Ми зустрічалися близько пів року, розсталися 1,5 місяці назад. Розставання було для мене раптовим і болючим, я досі його переживаю. Ми не сварилися, але я попросила його зробити деякі речі бо ситуація як є мене не влаштовує, він погодився. В спілкуванні нічого не змінилося, він продовжував розповідати як я йому подобаюсь, він хоче зі мною стосунків, бачитись частіше, любить мене і тощо. Ми не жили разом, спілкувалися щодня, бачилися 2-4 дні на тиждень. Я була закохана і думала що це взаємно.
Потім ми як зазвичай домовилися провести разом вихідні. В сб зранку зізвонилися, він розповів як сумує за мною, хоче побачити, поділився ідеєю сходити увечері на виставку яка проходить на цих вихідних та в неділю сходити в зоопарк (це планувалося декілька тижнів).
Через декілька годин в цю ж суботу він приїхав до мене, як ми і домовлялися, і повідомив що я така хороша-добра-прекрасна, але він не може мені дати тих стосунків які я хочу/ймовірно сам не готовий до стосунків/в нього не вистачає часу і тд. Я сиділа в повному шоці, це не було обговорення, він повідомив мене про вже прийняте рішення. Коротше об 11.00 мене любили-не могли дочекатися зустрічі, а о 16.00 кинули за 5 хв. Мені досі боляче з цього приводу. З тих пір ми бачилися один раз (повернули один одному речі) та я попросила привезти на цю зустріч собаку щоб з нею попрощатися.
Вона дуже хороша, добра, щира, любляча, лагідна, красива дівчинка; я їй теж подобаюся. На моменті обміну речима я більш -менш трималася, а коли прощалася з нею розплакалася. Колишній запропонував що якщо я хочу він може мені її привезти наступного тижня на декілька годин щоб погуляти. Я сказала що поміркую, через декілька годин відмовилася, бо це буде відрізання хвоста по частинам мені буде вкрай боляче прощатися з нею знову і знову.
Зараз пройшло трохи часу, але мій сум за нею не зник. Я думаю запитати його чи можна мені буде взяти собаку до себе в гості на вихідні, наприклад, або просто в якийсь день. Але не знаю що буде для мене гірше побачитися з нею і знов втратити чи просто мовчки терпіти і плакати, чекаючи коли сум за нею пройде.
P.s. Я не хочу контактувати з колишнім, і відновлювати стосунки з чоловіком який просто викинув мене зі свого життя за пару годин після щоденних розповідей як він мене кохає, хоче стосунків, спільних дітей і бла-бла-бла. Але дуже хочу провести час з собакою.
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Марта Калина
Собака была МЧ или вы ее завели вместе?
В ваших словах чувствуется боль и обида на МЧ, что он ничего толком не объяснив так резко вас бросил. Ну потому что его объяснения это в общем и ни о чем.
И при этом вы пишите, что держались, но расплакались после того, как прощались с собакой, про грусть и тоску за ней.
Мне кажется, что это те чувства, которые вы не хотите/не можете сейчас чувствовать по отношению к МЧ и вашим отношениям, но проживаете через животное. Да, безусловно, к самой собаке можно испытывать любовь, привязанность, скучать за ней. Но вы расстались с МЧ и лучшим вариантом, если вы не будете контактировать и иметь общую собаку.
При этом поведение МЧ не про заботу о вас или собаке, а как будто про то, что у него есть какая-то своя потребность, которую он решил таким образом закрыть. Как похоже и с отношениями было.
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго дня!
цитата:
Але дуже хочу провести час з собакою.
Пропоную неспішно пошукати відповідь на питання, НАВІЩО проводити час з собакою?
Справжні відповіді прийдуть десь після 5-6 варіанту.
З огляду на отримані відповіді, вам буде легше визначитись
цитата:
ЧИ ВАРТО КОНТАКТУВАТИ З КОЛИШНІМ ЧЕРЕЗ СОБАКУ
Відредаговано автором 28-05-2025 13:44:16
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382546 для Валентина Михайловна
Це його собака, він завів її приблизно 3,5 роки тому, а ми зустрічалися пів року. Якби це була спільнозаведена тварина, я б залишила її собі.
Почуття щодо мого колишнього в мене йдуть окремо, я на нього в основному злюся, бо він вчинив як останній гамнюк, якщо він не хоче зі мною стосунків, то не треба було до останнього розповідати як він мене кохає.Він ще по дорозі до мене, коли їхав мене кинути, зателефонував, і розказав як не може дочекатися коли ж мене побачить. Інколи мені його шкода, інколи я сумую за хорошими моментами.
Це цікава ідея, що я проживаю частину емоцій як сум за собакою, я поміркую про це, дякую.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382548 для Володимир Анатолійович
Час проведений разом з собакою, це моменти радості, релаксу, відпочинку від турбот, я обожнювала гуляти з нею.
Я поміркую над цим ще, дякую.
психолог онлайн
Добрий день! Домашні улюбленці - безцінні союзники у пошуках психічної стабільності та емоційної рівноваги людини. Тільки сама їхня присутність є важливими помічниками у зміцненні нашого психічного здоров’я. Вони приносить розраду, особливо в моменти самотності або страждань. Погладжування тварини викликає вивільнення окситоцину, який часто називають «гормоном кохання», що може зменшити відчуття тривоги та покращити настрій. Також погладжування собаки пов’язане зі зниженням рівня кортизолу, широко відомого як «гормон стресу». Тактильний зв’язок з живою істотою може мати терапевтичний ефект. Це відповідь на на те, чому вас тягне до зустрічей з собакою, навіщо з нею ви хочете контактувати. Але господар собаки – не ви. Тому він має право вам відмовити або, як вариант, піти вам назустріч, обговорити термін, на який пес залишатиметься з вами. Без шкоди психіці вихованець може залишатися до 6 годин.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ірина Новітна
Людмила Олександрівна Павлова
Павел Леонидович Басанский
Мені здається, Ви і самі все розумієте.
Собака- це певний символ тих стосунків, які ще складно відпустити, причому теплий, гарний символ.
Але так- це "хвіст по кусочках".
Щодо "за 5 хвилин кинув"- іноді людині дуже важко наважитись відверто казати речі, які спричиняють біль. Можливо хлопець і сам не знав, як зробити, щоб не так Вам боляче було, то й відтягував момент як міг- вийшо таке собі "полегшення".
Але.
Дуже важливо, що він відверто сказав те, що є насправді, а не утримував Вас біля себе тільки через те, що "не знав, як це повідомити ".
Ніхто нас не вчить розривати стосунки- кожен робить як уміє. Все одно тому, від кого йдуть, завжди боляче, хоч як це "обставити "((
До того ж, те, що запропонував привести собаку- як на мене, це про повагу до Вас, як до особистості.
Тримайтесь.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382600 для Наталия Горская
Дякую
психолог онлайн
Марта Калина
Вы уже задавали свой вопрос ранее.
И то, что он до сих пор, не разрешился, говорит о том и только о том, что действия для его решения Вами сделаны не были.
И действия эти должны были быть направлены на ОСОЗНАНИЕ того, КАК и ПОЧЕМУ Вы НЕ замечали (или скорей всего не хотели замечать) сомнений парня в своих чувствах:
цитата:
Я була закохана і думала що це взаємно
Это про склонность находится в собственных иллюзиях. И про эгоцентризм (100% имеется - видно по тексту), способствующий иллюзиям, а также застреванию!!! на обидах.
А на собаку переключились - исключительно для ОТВЛЕЧЕНИЯ своего внимания на второстепенную деталь. В попытках ухватиться за уже ушедшие отношения - "НЕ прощу, но и НЕ отпущу" - это уже про зависимость. Психологическую.
Запрос на полноценную психотерапию. Не переписку.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 382717 для Павел Леонидович
Ви мене з кимось плутаєте, це єдине питання яке я писала.
Вам варто піти на супервізію.