Як можна пояснити для себе ці сни?
Добрий вечір,
Хочу задати наступне питання, що мене трохи тривожить і чи воно якось пояснюється з психологічної точки зору, чи в мене просто магічне мислення якесь?
Маю собаку, вона в мене вже давно.
Так як діток ще не маю, як і родини , то моя собака- мій кіндер :) ( без фанатизму)
Напевно я до неї дуже душею прикипіла, бо давно спостерігаю дивні збіги: сняться погані сни і в той же день, щось з нею стається.
А останнім часом, кілька місяців снилось , що в конкретний місяць треба бути обережним з нею, і після багато снів , наче їй загрожує небезпека. І точно в період , про який йшлося уві сні,стається халепа з нею
Це я себе накручую чи як це пояснити?
Вопрос от: ; Возраст: 37

психолог онлайн
Марія Радченко
Вітаю! Загалом, звісно, немає наукових доказів що хтось може передбачати майбутні події. Але той факт, що ви хвилюєтесь за песика робить вас більш уважною до його стану і факторів, які можуть на це негативно впливати) У так званих "віщих снів" може бути і раціональне пояснення - до прикладу ви одним оком побачили що собака не так поводиться, або не їсть з апетитом - тощо, це відкладається в пам'яті як хвилювання, і далі вам сниться сон що песик потрапляє в біду. Наступного дня ви вже стикаєтесь з чимось, що провокувало поганий апетит - і таким чином можете трактувати сон як той, що віщував майбутнє. У будь-якому разі - пошук причинно-наслідкового зв'язку - це характерний прояв тривоги і бажання якимось чином вплинути на події. Туди ж можна віднести прикмети, заговори та інше. ) Здоров'я вашому улюбленцю!)