Хочу написати жінці і запитати чи вона самотня, але чомусь соромлюсь, що вона мене знайде навіть якщо напишу з фейку
Проживаю в невеликому місті, і знаю одну жінку, ну як знаю знаю лише ім'я, і де працює, що вона не заміжня їй за 40+ точно, точний вік не знаю. І виникло бажання запитати чи не шукає вона чоловіка, стосунків. Я її небачив на сайті знайомств... Я думав прямо її запитати в реальності, але щось соромлюсь, потім подумав можливо її колеги по роботі дадуть номер, але теж засоромився, бо що якщо вони їй скажуть що приходив чоловік, і взяв номер. Та й ще й не факт що так буде. І я подумав можливо написати у facebook, але з не справжньої сторінки. Але чомусь і це страшно це робити. Чому так відбувається? І я не знаю, що робити.
Вопрос от: ; Возраст: 42

психолог онлайн
Марина Дудник
Доброго дня, Несторе.
Питання дійсно непротсте і потребує відповіді не миттєвої та не готової. Радше, потребує поточнюючих запитань.
Стосовно брати номер жінки у її колег я одразу скажу, що це не дуже вдала ідея. Бо людина сама в праві вирішувати, ділитися своїми контактами з Вами чи ні. Краще за все, якщо це буде добровільний жест з боку самої жінки.
А щодо знайомства безпосередньо з жінкою, то це цілком логічний підхід. Якщо вона не спілкується по інтернету, то можна підійти до неї познайомитись в реалі, не порушуючи при цьому її особистого простору. Тому питання в тому, що Вам заважає поговорити з нею? Які страхи та сумніви у Вас, на даний момент, є?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 383481 для Марія Радченко
А писати з фейкової сторінки теж не варто? Я боюсь запитати чи говорити з нею наживо, бо це буде тоді виглядати так, що я цікавлюсь нею, і вже маю бути з нею, зустрічатись, мати стосунки при умові якщо я їй сподобаюсь ?
психолог онлайн
Марія Радченко
Добрий день, Несторе
цитата:
І виникло бажання запитати чи не шукає вона чоловіка, стосунків.
Прекрасне бажання, і здається має бути все просто, але ... наші внутрішні страхи, тривоги, сумніви можуть зупинити від подальших дій.
цитата:
Я думав прямо її запитати в реальності, але щось соромлюсь,
. Це хороша думка, познайомитися в реальності з жінкою, яка вам цікава. Але, щось вас зупиняє. "щось соромлюсь", про що це? Що страшного або поганого на ваш погляд може проїзойти при знайомстві в реалії?
цитата:
Я боюсь запитати чи говорити з нею наживо, бо це буде тоді виглядати так, що я цікавлюсь нею,
А хіба це не так? Ви не цікавитесь нею? Як ви чесно сам собі відповісте на це запитання? Що поганого в тому, коли одна доросла вільна людина цікавиться іншою вільною дорослою людиною?
цитата:
і вже маю бути з нею, зустрічатись, мати стосунки при умові якщо я їй сподобаюсь ?
За цими питаннями відчувається ваша тривога. Тривога за те, чого поки нема і ніхто не скаже чітко, що буде саме так або буде якось по іншому. Поки ви не зробите перший крок - знайомство з жінкою, яка вам цікава. Зосередьтеся на цьому першому практичному кроці.
цитата:
писати з фейкової сторінки теж не варто?
Якщо ви напишете жінці з фейкової сторінки, де не буде ні вашого фото, ні інформації про вас, тобто, зовсім незрозуміло хто цікавиться таким питанням, як ви вважаєте, яку відповідь ви скоріше за всього отримаєте від неї?
Так, такий варіант нібито дуже "безпечний" для вас, але не факт, що він приведе вас до вашої мети.
Відредаговано автором 09-07-2025 11:32:13
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 383484 для Марина Дудник
Але ж деякі жінки не дуже люблять таких знайомств ні звідки і таких запитань на вулиці.
психолог онлайн
цитата:
Згодна з вами, Несторе, звісно, всі можуть реагувати по різному. Але треба розуміти, що і на фейкові сторінки теж реакція може бути різна.
Питання ще в тому, що ви насамперед хотіли би зробити: 1.Спробувати познайомитися із жінкою, тим самим показав їй свою зацікавленість? 2. Або одразу узнати чи шукає вона собі стосунки, чоловіка, в потім вирішувати, знайомитися з нею чи ні?
Іноді, від направленості дій залежить і результат.
Відредаговано автором 09-07-2025 12:13:09
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 383487 для Марина Дудник
Я хочу дізнатись чи вона вільна, чи хоче вона стосунки...тощо. Можливо вона вже не самотня, а можливо вона не хоче стосунків. А потім вже від її відповіді вирішувати і спілкуватись десь інше, обмінятись телефонами, показати себе чи зустрітись. Я просто не уявляю як зав'язати розмову в реальності Привіт. А ти самотня? Хотіли б мати стосунки? Ну якось воно не дуже виглядає, і якось так сприймається не доречно. Можливо це лише для мене. А можливо треба щось якось по-іншому розмову вести.
психолог онлайн
Дякую, Несторе, за вашу відповідь
цитата:
Я хочу дізнатись чи вона вільна, чи хоче вона стосунки...тощо. Можливо вона вже не самотня, а можливо вона не хоче стосунків.
Так, варіантів відповідей може бути безліч, якщо немає іншої інформації про людину. Але, якщо є зацікавленість, інтерес і саме головне, хочеться не губитися в догадках, а прояснити ситуацію, то краще за всього отримати цю інформацію від самої людини.
цитата:
Я просто не уявляю як зав'язати розмову в реальності Привіт. А ти самотня? Хотіли б мати стосунки? Ну якось воно не дуже виглядає, і якось так сприймається не доречно.
Ну, дійсно, якось одразу прямі питання в лоба🙂 Можна почати не з питань, а з легких-фраз компліментів про її прекрасний вигляд, наприклад. Її реакція може бути для вас інформативною.
Звісно, можна написати і в фейсбуці. Просто треба пам'ятати, що порожнім сторінкам довіри нема. Тому і відповіді ви можете отримати такі ж самі нещирі, або взагалі залишитися без бажаних відповідей
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 383489 для Марина Дудник
Ну так Ваша правда.
психолог онлайн
Марія Радченко
цитата:
це буде тоді виглядати так, що я цікавлюсь нею, і вже маю бути з нею, зустрічатись,
А это не так?
Чего вы боитесь?
Даже если она скажет, что нет, на сейчас не хочу отношений, то что для вас это будет означать?
По поводу фейковой страницы. Вы считаете, что какой-то рандомный, незнакомый человек с "левой" страницы вызовет желание у женщины рассказывать про то, нужны ей отношения или нет? Сомнительно очень.
А вот увидеть вживую человека или хотя бы увидеть его реальную страницу это другая ситуация и получите, скорее всего честный ответ.
А познакомиться можно очень просто - подойти и сказать, что хотели бы познакомиться и пригласить на свидание) все очень просто, не усложняйте)
Відредаговано автором 09-07-2025 13:25:25
психолог онлайн
👋 Привіт, Несторе!
Дякую за твоє звернення — твої сумніви і сором абсолютно зрозумілі, і це дуже сміливо з твоєї сторони про це говорити. Ти вже зробив важливий крок, зізнавшись у своїх переживаннях — це справжній прояв відповідальності перед собою. У багатьох людей, які шукають стосунки, виникають ті самі почуття: страх бути відкинутим, сумніви, чи варто робити перший крок. Це цілком нормальні й навіть очікувані емоції.
Ти вже обміркував цілий ряд варіантів — реальний контакт, запит у колег, фейковий Facebook — і це говорить про твоє бажання і творчість в пошуку. Водночас страх і сором тримають тебе в стопі. Це класичний конфлікт між бажанням і страхом — і ми можемо розібратись, як з ним працювати.
👉 Кілька питань, щоб краще зрозуміти твою ситуацію:
1.Яка саме емоція зараз домінує? Чи це більше відчуття сорому («я зроблю щось не так») чи страх відмови («вона скаже «ні»»)?
2.Чи був у тебе досвід, коли ти вже намагався з кимось познайомитися, і щось не склалося? Як ти відчув після цього?
3.Що для тебе важливіше зараз — не зробити помилку, чи зробити крок назустріч можливому знайомству?
4.Яке повідомлення тобі здається найбільш комфортним зараз — просте привітання у реальності, короткий меседж у Facebook з щирою інтонацією, чи інший формат?
🌿 З повагою.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 383497 для Татьяна Александровна
1. Страх сорому.
2. Був такий досвід. Було якось обідно, що обрали не тебе. Що ти не цікавий...тощо
3. Зробити крок назустріч можливому знайомству.
4. Короткий меседж у Facebook
психолог онлайн
А что стыдного, чтобы показать кому-то свой интерес и позвать на свидание?
Разве если вам отказали это = вы не интересный? Разве вы на всех интересных женщина "западаете" или все же может быть женщина и красивая и интересная, а вы не горите желанием звать ее на свидание?
психолог онлайн
Доброго дня
Дякую, що поділилися своєю ситуацією.
Так, почати спілкування з людиною, яка подобається може бути не легко. Страх того, що нас відштовхнуть іноді не дає зробити перший крок.
цитата:
Я думав прямо її запитати в реальності, але щось соромлюсь, потім подумав можливо її колеги по роботі дадуть номер, але теж засоромився,
Запитати прямо в реальності - завжди хороша ідея. Це показує щирість намірів та відкритість людини. А от просити телефон не дуже вдала ідея. Зараз номер телефону став дуже персональною інформацією, і не всі хочуть, щоб ним ділились сторонні люди.
В цілому, для початку знайомства щирість та чесність завжди будуть плюсом. Люди більше готові відкриватися, коли до них теж відкриваються. Повідомлення з фейкових сторінок навпаки, часто викликають бажання захистится, або навіть відповісти агресивно. Складно очікувати в такому випадку щиру відповідь.
Чи відгукується вам пропозиція все ж таки поговорити з жінкою в реальному житті?
психолог онлайн
Вітаю, Несторе!
цитата:
Чому так відбувається?
Тому що ви так влаштовані(!) Ось же вона, відповідь -
цитата:
Я думав прямо її запитати в реальності, але щось соромлюсь
Подумайте, що страшного станеться, якщо запитаєте? Вона вас поб'є? Облає? Земля провалиться у вас під ногами?
Можливо, ваша уява малює нестерпну картину відмови?..
Те, що ви соромитесь, може означати, що ви такого, як ви є, НЕ ПРИЙМАЄТЕ. Тому його, тобто себе справжнього, потрібно ховати. Потрібно утаємничуватись, щоби ніхто не дізнався.
Також через сором ви підсвідомо можете уникати знайомства(!) Адже боїтесь справжніх стосунків. Це в якості припущення з мого боку.
Одне скажу упевнено: сором'язливість - найкоротший шлях до забуття. Майте на увазі.
Відредаговано автором 09-07-2025 21:37:56