Як позбутися рпп?
З 10 років мої друзі мені натякати про те що я маю зайву вагу, але тоді я була не в курсі що таке дієти, вага, та знала про це лише поверхнево. Я не зважала на це уваги хоча через деякий час все одно це вбило в мені впевненість та любов до себе. Коли мені було 12 мама купила ваги щоб слідувати за вагою сім'ї, для мене це стало геть новим шляхом із-за чого я почала шукати різні сайти з розрахуванням індексу маси тіла, дивилася різні таблиці, та зрозуміла що в мене майже надлишкова вага. На той момент мій зріст був 152 см а вага 57 кг. Я почала відмовлятися від їжі, дивитись різні форуми, телеграм канали про похудання, відео в тік тоці, шукала там різні дієти, низько калорійні продукти та максимально почала заганяти себе. Літом цього року коли була сильна спека я все одно зважувалась та ходила з домівки в центр та назад по спекі стараючись скинути як можна більше, при цьому харчувалася жуйками та половиною фітнес батончику. Мама погрожувала що якщо я не буду нормально харчуватися то забере в мене телефон, а потім зовсім стала показувати дівчинок з анорексією та говорити що я буду такою же якщо продовжу це робити, забрала ваги. Мене це не зупинило. Я скинула вагу але мені досі недостатньо. Зараз моя вага становить 53 кг та зріст 158. В кінці літа я вийшла в ремісю, взагалі не думала про вагу, їла що хотілося та не принижувала себе. Але в кінці жовтня все знов повторилося, я знову не можу нормально харчуватися та дивитися на їжу, старалася все виблювати але в мене не виходило. Я кожен день дивлюся на свою фігуру та хочу плакати. На минулій неділі я сказала подрузі про свою вагу, та в нашу розмову вліз одноклассник який має надлишкову вагу. Він сказав що це дуже багато та я важу як тона. Такою шокованою я ще не була здається ніколи. Він сказав це хоча сам говорив що важить близько ста кілограмів але ж я його не засуджувала та взагалі ніяк погано не реагувала. Хоча моя подруга і сказала що він йолоп та хай подивиться на себе, щось в той момент в мені клацнуло. Я захворіла та зараз сиджу вдома не маючи ніякого бажання йти в школу. Я досі дивлюся різні телеграм канали про похудання та навіть один раз скидувала свою талію та живіт на оцінку щоб хоча б якось підвищити свою самооцінку. В мене вдалося але не надовго. Я не знаю що з цим усім робити та як вийти з цього кругу пекла.

Ответы психологов
Vitaliya Melnik психолог
Харків ·
Добрий день, Діана.
Мені прикро чути про труднощі, з якими ви стикаєтеся,і в той же час бачу, що у вас є стільки внутрішньої сили розбиратися з цим питанням.
Вага - ваша чутлива зона. Ви маєте захистити це місце від зовнішнього впливу. Це про кордони, від будь яких зауважень стосовно цього від друзів, родичів,рандомних однокласників/людей.
Ви маєте заручитися підтримкою надійних людей. Напевне, почати роботу з психотерапевтом.
Попросіть батьків записати вас на консультацію,так як консультувати вас неможливо без їх згоди,і ваша історія для роботи безпосередньо в контакті із психологом.
Також, зазвичай,в подібних випадках потребується консультація психіатра.