Закоханий в мене чоловік знайшов собі жінку
Мені 36 років. Заміжня 10 років. Дітей не маємо.
Після початку війни опинилися в Іспанії. Вже пару років я працюю на підприємстві, де іспанець на 15 років старший закохався в мене. Я за натурою супер “правильна дівчинка“, відмінниця і вірна людина.
Спочатку, перші півроку все було легко і дружньо. Компліменти, підтримка на роботі, допомога з мовою, невеличкі знаки уваги і смаколики.
Він розлучений, є 3 неповнолітніх дітей від колишньої. На момент нашого знайомства він був 3 роки в стосунках з жінкою. Але через півроку на корпоративі він зізнався у своїх почуттях. Що закоханий. Що завжди мріяв про таку жіночну, гарну і унікальну жінку.
Я поплила і ми цілувалися.
Обіймалися. Я плакала, що вже скільки років не бачу батьків, він гладив мене по голові як маленьку.
Ми до 5 ранку розмовляли в його машині.
Треба сказати, що я ніколи не зраджувала чоловіку до цього.
Через місяць він розстався зі своєю жінкою і почав мене добиватися. Я говорила багато разів, що це помилка , що я заміжня і ми не будемо разом. Він не відступав. Чекав мене після роботи на зупинці, робив сюрпризи, кожен день писав компліменти, захоплювався мною...не знаю як, але я не встаяла. Останні півтора роки він був моїм коханцем. Я багато разів хотіла все припинити. Відчувала себе жахливо. Він не відпускав. Або відпускав, а через тиждень знов біг за мною зі словами кохання. Говорила про це відкрито. Говорила, що кохаю чоловіка (це правда) і боюсь, що він дізнається. Боюсь, що хтось на роботі здогадається.
Але говорячи чесно з собою - я сильно прикипіла до іспанця. Серед місцевих він був моєю найріднішею людиною, єдиним другом тут. Я йому розповідала всі свої переживання, просила порад.
Я часто йому казала, що не хочу робити йому боляче, що не розлучуся з чоловіком, що треба ставити крапку. Він казав, що я йому даю дуже багато і він щасливий розділяти зі мною навіть рідкі години... З весни я наче взяла себе в руки і заборонила йому мене підвозити. Також сказала що інтиму більше не буде. Психологічно я не виводжу ситуацію. Спілкувалися як друзі з квітня.
Місяць тому він поїхав у відпустку. Писав не кожен день, відповідав коротко. Я відчула зміни відразу. Він повернувся до роботи. Робив Компліменти, посміхався, але був якийсь інший.
Холодний у всьому.
На днях, після мого питання, чому він такий, він мені сказав, що почав стосунки з жінкою. На моє питання- а чому ти змінив відношення до мене? Яке це має відношення до мене, якщо ти казав, шо я кохання твого життя і твоя королева?

Ответы психологов
Дополнение от автора вопроса ·
Він відповів: я не знав як себе поводити. Кохання мого життя - це так. З нею інше. Це її доступність емоційна і фізична. Вона може зі мною бути всі дні.
Я висловила йому свою думку, що мене образила зміна різка до мене. Це точно не дружба. Ти ігнорував мої повідомлення, або відповідав дуже скупо, перестав ставити лайки. Бо 2-3 дні не писав нічого.
І нічого мені не казав! Поки я в лоба не спитала, чому поводиш себе як "зачарований".
На наступний день він уже виклав в Інсті сердечко з відміткою тої жінки.
Я прийняла рішення не писати йому більше. Не заходити на його сторінки. Вже 3 дні слухаю лекції про "прив'язаність", про вихід з неї, про те, як відключитися від людини.
Що мене турбує? Мої почуття.
Я логічно розумію, що це все на краще.
Але мені боляче. Наче він мене зрадив. Не договорив, не відкрився. Кохання всього життя і "моя унікальність" були лиш фанерою. По-друге, я реально маю до нього почуття. Він закохав мене у своє відношення до мене. Я прив'язалась до нього. І мені дуже не вистачає спілкування.
З іншого боку - це нарешті мій вихід з цієї ситуації і шанс забути все. Свій гріх. Жити правильно.
Також як людина з логікою, я розумію, що мій чоловік в рази кращий. І що з цим іспанцім мені б життя не було. Троє дітей - тиждень з мамою, тиждень з батьком, його батьки, яким не подобаються всі його обраниці, зйомне житло, зарплата як в мене.
Мій чоловік- Гарний, високий, молодий, без дітей. Добре до мене ставиться. Ми багато всього пройшли разом. І дуже рідні люди один одному. В нас дуже спокійні стосунки, повага.
Як мені взяти себе в руки? Як забути цю людину? Як залишатися собою, не думати в не турбуватися через це?
Vitaliya Melnik психолог
м Харків ·
Добрий день.
Я прочитала вашу історію, і в мене склалося відчуття, що ви, насправді, отримали, що хотіли. Ви писали, що хотіли зупинити зустрічі, інтим з іспанцем, говорили йому про це. Він вирішив почати стосунки з іншою.
Ви говорите, що ваш чоловік гарний, що він вам рідний і у вас гарні стосунки.
Що означає "як взяти себе в руки",я не зовсім розумію,в даному контексті.
Що для вас означає "залишатися собою"?
Ну і про забути людину, з якою у вас були 1.5 роки відносини (не впевнена,як ви це називаєте) - що це означає?
Уточніть, будь ласка.