Я не можу прийняти своє тіло
Протягом усього мого життя я завжди комплексували за своє тіло,соромилась своєї фігури,бо я схильна до повноти,переїдаю.В дитинстві мої однолітки обзивали «жирною» «коровою»,я вважала себе непривабливою,постійно порівнювала себе протягом життя із подругами,які від природи худі,було боляче чути компліменти в їхню сторону,а про себе не пам’ятаю щоб хтось хвалив мою фігуру,одного разу вбило,коли моя подруга дивилася на наші ноги,сказала,наскільки ми жирні обоє,також в той момент осуджувала всіх дівчат,в яких був целюліт.Батько теж з дитинства підкреслював на тому,що я товста,верещав,що я їм багато солодкого,коли я при ньому багато їла він показував мені на дуже товстих людей,що я буду скоро такою як вони,також говорив,що мої та мамині бедра будуть скоро як розмір «плазми»,якщо ми будемо їсти бутерброди.Це всі слова,які я найбільше запам’ятала від нього,згодом моя мама теж мені про вагу говорила,оскільки до 17 років я постійно багато їла,переїдала,я була залежна від їжі,оскільки це було єдиним задоволенням від стресу та напруги,тому я була доволі крупна,вага збільшувалася,ходила у спортзал,теж тренери всі водночас сказали,що мені треба худати.Було відчуття,наче весь світ мені наголошує на те,що моя фігура неприваблива,я відчувала себе колобком.Згодом я взялася за схуднення,це перетворило моє життя на гонитву за калоріями та зваженням щосекунди,вага зменшувалася,я була одержима ідею худнути,коли схудла як хотіла,я знову себе не любила,бо всі казали,що об’єми зникли і я втомлено виглядаю,але я не могла зупинитися худати,бо вважала що вага є моїм найбільшим ворогом.Згодом знову почала поправлятися,я втомилася себе обмежувати у всьому,вага скакала то вгору,то вниз,оскільки вже три роки,як я одержима схудненням,нав’язливі думки,на разі хочу знову худнути,думаю про це кожен день,зациклюючись настільки,що це стало моїм сенсом життя,я мені некомфортно бути на вулиці,коли не ваду стільки,скільки хочу.Мені болісно дивитися на фото подруг,які стрункі,підтягнуті,на них оглядаються хлопці,я завжди думаю про те,чому мені природа не нагородила такою фігурою,я на фоні них не відчуваю себе сексуальною,привабливою та інше.
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго ранку, Софіє!
цитата:
Я НЕ МОЖУ ПРИЙНЯТИ СВОЄ ТІЛО
На поверхні так - не можете прийняти своє тіло. Насправді ж - не можете прийняти себе. Свою особистість. Почуття тривоги на грунті невдоволення, зовнішністю, критики з боку найближчих людей переслідують вас довгий час. Від цього багато похідних -
цитата:
Мені болісно дивитися на фото подруг,які стрункі,підтягнуті,на них оглядаються хлопці,я завжди думаю про те,чому мені природа не нагородила такою фігурою,я на фоні них не відчуваю себе сексуальною,привабливою та інше.
Але ситуація може змінитись. І схуднення буде явно не стриженем майбутніх перетворень. Завдання спочатку прийняти себе такою як ви є. Припинити боротьбу з собою. Припинити порівнювати себе з іншими. Вибудовати інше, тобто позитивне ставлення до себе. Тоді не тільки вага прийде у відповідність, а, головно, ваш настрій. Випромінюючи світло і оптимізм, ви зможете докорінно змінити свою реальність. Це я зараз говорю про результати плідної співпраці з психологом. Налаштовуйтесь. Шлях буде складним і цікавим одночасно.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346549 для Владимир Анатольевич
Ну так,ви праві.Дякую за відповідь.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю.
Що для Вас означає "прийняти своє тіло"? Якого результату Ви б хотіли?
Якщо Ви не маєте фізіологічних причин (порушень ендокринної системи, прийом АД та ін.), то тіло є показником Вашого невміння витримувати психічні навантаження. В любій, більш- меньше, складній( некомфортній ситуації) Ви починаєте їсти. В цьому випадку, ніякий " боді позитив" не допоможе вирішити питання. Ви будете продовжувати вирішувати питання через їжу.
Можливо скільки завгодно говорити про :
" в дитинстві мої однолітки обзивали «жирною» «коровою»,я вважала себе непривабливою,постійно порівнювала себе протягом життя із подругами,які від природи худі,було боляче чути компліменти в їхню сторону,а про себе не пам’ятаю щоб хтось хвалив мою фігуру"
або :
"Батько теж з дитинства підкреслював на тому,що я товста,верещав,що я їм багато солодкого,коли я при ньому багато їла він показував мені на дуже товстих людей,що я буду скоро такою як вони"
Ображатися на весь світ( ще й тренери туди ж) за те, що не дозволяє Вам бути товстою.
Може, краще спробувати усвідомити, що таким чином весь цей світ( подруги, батько, тренери ) рятують Вас ( в прямому ценсі ), не даючи Вам отримати якийсь складний діагноз.
Визнати ( як алкоголіки), що Ви "обжора" та через їжу ( тіло) вирішуєте ( або не вирішуєте) більшість життєвих ситуацій, тому , Вам потрібна допомога.
Далі, взяти відповідальність за своє життя в свої руки та звернутись до фахівців.
психолог онлайн
Доброго дня!
Все из того, что вы себя не принимаете в независимости худая или толстая... просто не принимаете вообще...
В этом корень ваших проблем.
Сила воли у вас как раз таки есть! Вы же смогли похудеть!
Тут скорее не умение себя сдерживать... свои страсти желания с одной стороны.
А с другой не получаете счастья, радости, удовольствия от жизни.
Вы сказали, что еда это единственный источник для вас удовольствия.
Да еда источник удовольствия для всех нас.
Но есть же еще другие источники удовольствия не только еда. ( природа, творчество, музыка, общение, секс )
Может просто поискать другой источник удовольствия?
Вы должны жить в радости и любви к себе прежде всего!
Тогда у вас многое поменяется.
Сказать себе - " да я себя принимаю любой и люблю."
Но до этого надо созреть к такому восприятию.
Перестать саму себя мучать бесконечно и гонятся за стандартами общества!
Принять свою индивидуальность, пусть не такое идеальное тело как у других, но зато уникальное и по своему красивое! Если за ним ухаживать ( спорт, фитнес, правильное питание, правильный режим дня и сна, спа салоны, массаж, крема, маски и т д )
И постепенно количество усилий - перейдет в качество.
Просто убрать планку, что я должна обязательно выглядеть как подруги... копируя их бесконечно... это тупик...
Копируя когото человек... собой не станет... он будет лишь копией и посути пустотой...
А важно и нужно в себе открыть свою уникальность, когда это сделаете начнете любить себя!
Учиться нужно балансу, гармонии, не перебарщивать, не входить в крайности.
Тогда получится не срываться снова по еде, не переедать.
Нужно разрешить себе быть собой и делать, то что хотите вы!
А не общество или родители от вас.
Но подходить к своим желаниям гармонично с балансом.
И конечно нужно с психологом проработать глубинные комплексы с детства еще... которые вам навешали ваше окружение.
Все это надо снимать как старую одежду. И смотреть на себя по новому.
Четко надо понять - а чего хотите именно вы от себя и жизни?
Не общество не друзья и подруги не родители...
А именно вы! И к этим желаниям двигаться к своим истинным желаниям!
Удачи!)