Навчання на психолога
Доброго дня. Скажіть будь ласка, що саме потрібно на сьогодні для права роботи психологом?
Чи вистачає старої класичної схеми зно+вища освіта? Якщо так, поділіться будь ласка, які предмети необхідні для зно? Біологія, укр мова/література, математика?
Щодо вищої освіти - чи є можливість навчатися заочно (можливо вечірня форма)?
Чи потрібно з документами у ВУЗ на сьогодні чоловікам подавати військовий квиток?
Буду дуже вдячний за відповіді.
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго дня
Залежно, де саме ви хочете працювати психологом. Якщо в школі чи якійсь держ установі, то багато де достатньо, як ви сказали вищої освіти психолога.
Раніше для ЗНО потрібно було здавати біологію і Укр мову. Зараз не знаю, але краще уточніть у вузі, куди плануєте поступати. І стосовно заочної форми, теж у вузі уточніть.
Якщо мова йде про приватну практику, то тоді потрібна додаткова освіта після отримання диплому. Потрібно навчатися на психолога-консультанта та психотерапевта у певному методі (який оберете для себе).
Відредаговано автором 27-07-2023 17:04:50
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347604 для Соломія Лехіцька
Дуже вам вдячний за відповідь.
А додаткова освіта - де саме її можна отримати? В тому самому ВУЗі/вона вважається як післядипломна освіта?
психолог онлайн
Якщо маєте першу вищу освіту, то не треба зно. Навчання йде як друга вища, магістр.
Диплом дає право працювати, але, нажаль, не дуже багато практичних знань та умінь.
Щодо додаткової освіти- це різні приватні програми, або окремі семінари та модулі в залежності від напрямку, який цікавить.
Заочна основна освіта можлива. Додаткова- ні, бо важлива присутність.
Щодо документів, то варто запитати в приймальній комісіі.
Відредаговано автором 27-07-2023 18:36:00
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347615 для Наталия Горская
Дуже вам вдячний за відповідь. Щодо практичних знань та умінь, як вважаєте, де і як їх можна отримати? Мається на увазі що перш ніж почати працювати на самого себе, необхідно почати спробувати себе десь безкоштовно у якихось можливо державних установах або може надавати допомогу військовим?
психолог онлайн
Вважаю, що з військовими мають працювати досвідчені фахівці, щоб не отримати погіршення. Обставини війни важкі, як і травми.
А от в держустановах , в цілому, не травмовані, а ті, хто потребує корекції, інформування, підтримки, тощо.
Тому, можливо, краще починати там, до того ж, там можна порадитись з більш досвідченим спеціалістом, повчитися чомусь в нього.
Але початком власного досвіду можуть стати і семінари (додаткова освіта), оскільки там завжди є практична частина.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
що саме потрібно на сьогодні для права роботи психологом?
Вам нужно получить психологическое образование.
Если у вас уже есть высшее образование (любое), то вы можете поступить в магистратуру (2 года обучения) и получить диплом магистра. При условии, что сдадите вступительный экзамен по психологии, к которому придется готовиться самостоятельно.
Без высшего образования придется идти учиться на бакалавра (4 года) и тогда вам надо иметь НМТ (національний мультипредметний тест), который необходимо было сдать в июне.
цитата:
чи є можливість навчатися заочно (можливо вечірня форма)?
Заочная форма обучения существует практически везде, наравне с дневной. Вечернее обучение почти не встречается.
цитата:
Дополнительное образование - это могут быть различные курсы и семинары, где дают практические навыки. А также психотерапевтическое образование (например, психоанализ, гештальт, позитивная психотерапия, когнитивно-поведенческая терапия и т.д.).
Это не преподают в ВУЗе и это не
цитата:
післядипломна освіта
Такое обучение проводят общественные и частные организации.
цитата:
Мається на увазі що перш ніж почати працювати на самого себе, необхідно почати спробувати себе десь безкоштовно у якихось можливо державних установах або може надавати допомогу військовим?
Прежде чем начать работать на самого себя, надо получить практические навыки (потому что в ВУЗах дают в основном только теорию) в виде дополнительного образования. А также пройти личную психотерапию. И при наличии клиентов периодически проходить супервизию.
Для наработки опыта (при наличии диплома) вы можете устроиться на работу в государственную организацию (школа, детский сад, социальный центр). Обычно туда принимают выпускников ВУЗов.
Для оказания же помощи военным нужны психологи не только с опытом работы, но и с навыками работы с ПТСР. Поэтому выпускника туда точно не возьмут.
Если же вы хотите
цитата:
спробувати себе десь безкоштовно
то это сделать не получится, потому что везде (например, в волонтерских организациях) нужны психологи с опытом работы.
психолог онлайн
Добрий день. Що вам заважає подзвонити у конкретний вуз і спитати про умови вступу?
Чому ви вирішили стати психологом?