Чи робити аборт ?
Я на 6 тижні вагітності. В чужій країні, я не розумію намірів свого хлопця. Він вчора мені сказав що не хоче одружуватись через те що що я українка , не говорить про вагітність своїм батькам . Але з іншої сторони говорить що кохає мене бо в іншому випадку би не жив зі мною і що якщо ми зробимо аборт то ніколи цього не пробачимо собі
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Добрый день!
Если ваш парень говорит
цитата:
якщо ми зробимо аборт то ніколи цього не пробачимо собі
значит он против аборта и согласен, чтобы вы рожали ребенка?
К тому же он
цитата:
говорить що кохає мене бо в іншому випадку би не жив зі мною
Тогда с чем связаны ваши сомнения?
Только с тем, что он
цитата:
не хоче одружуватись
и
цитата:
не говорить про вагітність своїм батькам
?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Тетяна Штапова
Юлия Витальевна Якименко
Наталия Горская
Доброго дня.
Я б радила Вам прислухатися до своїх бажань і потреб, коли вирішуєте, чи робити аборт. Адже це Ваше тіло і Ваша вагітність. Тільки Ви можете розпоряджатися собою, і несете відповідальність за будь-яке прийняте рішення: як за переривання вагітності, так і за її збереження і народження дитини. Я підтримую Вас в будь-якому випадку, адже рішення що робити в даній ситуації - непросте і потребує виваженості і уважності до себе, щоб зрозуміти, чого ВИ (а не хлопець чи будь-хто інший) дійсно хочете.
психолог онлайн
Марія Радченко
Наталия Горская
цитата:
Я на 6 тижні вагітності. В чужій країні, я не розумію намірів свого хлопця. Він вчора мені сказав що не хоче одружуватись через те що що я українка , не говорить про вагітність своїм батькам
Доброго дня. Чому для хлопця це проблема, що Ви українка? Як Ви сприймаєте цю фразу?
цитата:
Але з іншої сторони говорить що кохає мене бо в іншому випадку би не жив зі мною і що якщо ми зробимо аборт то ніколи цього не пробачимо собі
Це слова хлопця, і вони мають значення. Але ще важливо, що Ви думаєте про аборт або народження дитини, про ваші з хлопцем відносини. Чи хотіли б Ви створити сім'ю з хлопцем? Як давно ви знайомі? Які у вас відносини? Чи готові Ви стати мамою? Що для Вас значить зробити аборт?
психолог онлайн
Марія Радченко
Здравствуйте!
Вы беременны и это прекрасно!
Однако, что Вас так пугает, если Вы не будете замужем на данный момент с этим мужчиной? Вы можете ощущать небезопасность, Вы боитесь, что не сможете на него расчитывать, и останетесь одна? Если уйти от мысли замужества и посмотреть в целом на Ваши отношения, как Вы их для себя интерпретировали бы? Есть ли люди на которых Вы можете положится и получать поддержку?
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Марія Радченко
Чи готові Ви виховувати дитину без цього хлопця?
Чи можуть Вам допомогти батьки, або інші родичі?
Чи хочете Ви бути мамою?
Як Ви могли б побачити свій день "я-мама", наприклад?
Що б Вам хотілося дати вашій дитині?
Як Ви бачите ваше подальше життя, якщо в ньому буде дитина?
А якщо не буде?