Розтався із дівчиною.
Я зустрічався із дівчиною 14 місяців перших шість місяців все було добре , навіть дуже добре.Потім ми почали сваритися не сильно , а через якісь дрібниці і якщо хтось і ображався то ненадовго на 5-10 хв. І знову все було нормально. Але останніх 2 місяці ми сварилися на тиждень по кілька разів серйозно , лаяли один одного .Сварилися через те що я починав їй вказувати з якими подругами гуляти ,з якими ні я кожен раз потім просив пробачення "Настуся я тебе кохаю вибач мене ідіота, я дуже шкодую я змінюся обіцяю ти для мене дуже дорога " - говорив я. І мені все сходило із рук , але проходило трохи часу і все по кругу , знову сваримося , знову я вибачаюся. І ось вона пішла , до подруги ночувати і подзвонила мені сказати, а я дуже сильно розсердився почав на неї кричати говорити "Бл*ть , якщо ти хочеш бути разом то шоб зараз була вдома , чого ти до неї пішла " вона розплакалася ми десь до трьох годин ночі говорили по телефону вона весь цей час плакала.На другий день я приїхав щоб знову казати ті слова , але вона дала мені ясно зрозуміти, що не хоче зі мною зустрічатися.На наступний день я купив букет квітів приїхав до неї почав просити пробачення вона сказала , що ні. Ми посварилися у суботу і після того я вже 2 ночі взагалі не сплю я все обдумав і я дійсно тепер не лише на словах, а й на діях готовий змінитися, але вона мене не слухає , бо я перед цим їй брехав дуже довго, про те що я змінюся.Але я справді змінився , бо я її кохаю і хочу бути разом з нею, і коли я зрозумів , що втрачаю її мені просто перехотілося жити, я ще надіюся , що вона мені пробачить і в нас все буде добре, я не буду її упрікатти і вказувати , адже через це ми і розлучилися. Також я не люблю дівчат , які курять і матюкаються, і сам цього теж не роблю, і коли я її просив позбутися цих звичок вона це зробила для мене, і я теж готовий змінитися для неї.
Я хочу щоб ви мені підказали , як краще поступити чи як правильно їй сказати і показати що я вже інший? Я їй це казав , але вона мене не хоче слухати, бо каже що я їй вже це казав сотню раз і вона має рацію. Але тепер я змінився і хочу почати все спочатку.
Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Добрый день.
Святослав, я вижу, что девушка Вам дорога, и Вы сильно переживаете, что она может прекратить отношения.
Возможно то, как Вы себя вели по отношению к ней, отражает то, как по отношению к Вам вели себя другие люди, а именно родители. Возможно, они тоже говорили, с кем Вам можно, а с кем нельзя дружить, что можно делать, а чего нельзя, и ругали, если Вы делали по своему. Это мое предположение.
У каждого человека есть право на свои увлечения, вкусы, интересы, право на то, чтобы дружить и общаться с тем, кто ему нравится.
Есть ли у Вас это право? И если да, то почему вы лишаете его свою любимую?
Попробуйте научиться больше доверять и себе и ей.
А сейчас, самое главное - не давить на нее, и проявить терпение. Можете написать ей письмо и дать время на размышление. Она сможет Вм поверить, если увидит конкретные поступки.
И еще- как Вы поняли, что изменились?