пуста людина
Добрий день.Мене турбує така проблема - ось вже 2 рік як я відчуваю себе як би відірваною від реального світу. Хоча такою я була давно, проблеми зі спілкуванням ще у дитсадку, але вважала, що так і потрібно, а зараз це заважає мені жити. зараз я хочу бути зі своєю сім*єю, активно брати в усьому участь. Але нікому не можу признатись, що насправді я, хоч і намагаюсь вливатися в життя, не така - пасивна, зробити нічого нормально не можу, цілей не маю, думки в мене..коротше, не було ще місця, куди б я прийшла і мене б не вважали дивною, хоча й добрі усі зараз. Деякі кажуть, що я як дитина, не знаю. Мабуть і так, але від цього гірко. Живу, як вампір, огидно від цього, намагаюсь з цим боротись але одразу ж здаюсь. Не можу нормально з людьми говорити, просто не знаю, як виказати свої емоції? Хочу підтримати людину, наприклад, а сама як стовбур стою, ніби переді мною стіна, що огороджує мої почуття. Люди до мене добрі усі, я дуже усім їм вдячна, але жодного друга, і моя провина, бо вони ж йдуть на контакт. Якщо і з*являється хтось типу друга, то я від його намагань пізнати краще мене втікаю. я виявилась пустою людиною, тільки ховаю це. Особливо огидно - ну яке мають право жити такі пусті, безцільні люди? Треба щось робити, ціль знайти, бо я від цього стала часто дратуватися. Не знаю, як. Чи можете ви сказати, що зі мною і як з цим боротись? Вибачте, якщо незрозуміло пишу.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Наталия Горская
Здравствуйте. Возможно существует такой тип характера как у вас. Вы говорите так, как если бы вы себя не любили или чувствовали виноватой за что-то. Но на самом деле, все это может быть следствием того, что вы скрываете и изолируете свои чувства - прячете их от других (и от себя тоже). Говорят, что в таких случаях проблема состоит в базовых основах привязанности и доверия. Вы не можете доверять свои чувства другим и сообщать их - устанавливать контакт. Не знаю, возможно по причине того, что боитесь, что другой человек вас не примет, отвергнет, испугается ваших чувств и т.п. Все это конечно относится и к себе. Не столько к пустоте - сколько к огромному заряду - силе эмоций. Фантазия пустоты и вампиризма - скорее обратная сторона подавления сильных чувств и страха перед их деструктивностью. Степень нужды и голода, которые невозможно раскрыть. Опять же если эти чувства ранние и сильные, то любовь, привязанность в психике путается с агрессивностью. Поэтому любовь также пугает как агрессия и вызывает вину
психолог онлайн
Оля, попробуйте пройти расстановку и узнать точно, что с Вами происходит. Группы по расстановкам идут сейчас во всех крупных городах. Это не проблема, найти такую группу. Там не надо ничего рассказывать, не обязательно с кем-то общаться. Просто закажите свою расстановку и может, что-то прояснится.
психолог онлайн
Оля, можливо в вашому житті Вас частіше «вчили» критичного ставлення до себе, але майже «не вчили» любити й приймати себе такою, яка Ви є. Це моє припущення, адже я не маю достатньо інформації, але відчуваю багато знецінення та негативу, який Ви спрямовуєте на себе.
І в той же час, Ви не знаєте (можливо, бо не маєте свого життєвого досвіду) як можна втішити людину (при цьому бажання втішити у Вас є, до речі у «пустої» людини таких бажань не буває).
Як на мою думку, Ви просто «не наповнені» тим, чим вважаєте «має бути наповнена» людина.
Але «наповнені» чимось іншим, а чим – це треба дізнатися, познайомитися з собою, а не з тим «портретом», який не співпадає з чиїмось «шаблоном».
Людина, яка здатна замислюватись над сенсом свого існування в 18 років – не може бути «пустою»! Просто цей вік не такий простий, як здається, от і виникають багато питань, поки без відповідей. А хто казав, що буде легко перейти з дитинства у дорослий вік? А навчитись спілкуватися можна в будь-якому віці. Можете знайти психолога у вашому місті для «живого» спілкування, адже на сайті можливо тільки «напрямок» визначити.