Як вийти з ситуаціі
Доброго вечора ,ситуація така: познайомилась з чоловіком (29років) завязались відносини, я закохалась , а потім виявилось що він одруженний та має дитинку, це ще не вся трагедія,Все таки я повірила , що в нас може бути майбутнє , оскільки його пояснення були раціональні , ми почали жити разом , і все було б добре , якби не його РЕВНІСТЬ та постійні спогади мого минулого( я розказала про свої попередні відносини- залицяльників) , від того , що я відчуваю постійну винну , бо він мене докоряє за моі попередні відносини, в яких його не було на той момент , я вже не можу це терпіти , постійні його підозри в зраді , або обмані( я можливо сама винна , бо було що трохи прикращала брехнею реальність, але це не пивід так недовіряти) , скажіть як йому пояснити що ревністю і підозрами він руйнує наші відносини, які і без того дуже складні , і я повинна і без того з багато чим миритись!!!!???
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Наталия Горская
Здравствуйте!
Думаю, что Вам нужно спокойно и честно поговорить со своим мужчиной. Прошлое есть у каждого человека. У Вас до него были отношения. У него до Вас. И если я правильно поняла, он по-прежнему женат. Объяснить, что эти отношения для Вас дороги и ценны. Что Вы ему полностью доверяете. Вместе Вы начинаете свою историю с чистого листа. И без взаимного уважения, понимания и доверия отношения превратятся в скандалы, упреки. Если это не поможет – подумайте о том, нужно ли Вам это? Как долго Вы это выдержите? И стоит ли тратить время на женатого мужчину, который постоянно ревнует и не доверяет Вам?
Всего хорошего!
Дополнение от автора
Дуже дякую за відповідь , Аліна Володимирівна, в мене є риса характеру , я люблю все пояснювати, свою поведінку , і йому теж пояснювала все це пояснювала, в мене просто враження що він мене просто не розуміє ! він не хоче розуміти, його фраза коли я пояснюю" боже , что ты от меня хочешь"
психолог онлайн
Сесть поговорить о проблеме и постоянно объяснять свои действия и поступки – это разные вещи. Возможно, Ваш мужчина воспринимает это как постоянное оправдание и назойливое нытье. Объясняйте только тогда, когда спрашивает. И постарайтесь это делать кратко и лаконично. Что бы все Ваше общение не сводилось к Вашим объяснениям.