Що вибрати карєру чі сімю?
У мене склалася така ситуація. Мені 17 років, я ходжу в 11 клас. І я закохалася у хлопця. Він дуже ревнивий і строгий. Він забороняж мененавчатися у виші. І сказав якшо я сьогодні не скажу про це батькам він піде. Але ще він зі мною погано поводиться. Може мене обозвати, вже заборонив спілкуватися з друзями, не ходити самій навіть в магазин. Підскажіть будь ласка що робити?
я намагалася кинути його, піти від нього. Але я не можу без нього, в мене тепер не має друзів. Я просто плачу і вертаюся знов. Допоможіть будь ласка
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Алина Владимировна Лелюк
Як на мене, то на даний час Вам варто обрати не «кар’єру або сім’ю», а Саму Себе. Людина, яка від Вас вимагає те, що Ви описали, не може дати справжнього сімейного щастя, тому тут не про «сім’ю», а про маніпулювання, використання або щось на кшталт того.
Якась інша людина намагається керувати вашим життям, «забороняє» Вам спілкуватися з вашими ж друзями, погано себе з Вами поводить, може обзивати…
Якщо б хтось з подруг опинився на вашому місці і питав поради у Вас, щоб Ви порадили?
«Допомогти» Вам можете тільки Ви самі. Для цього варто згадати, якою Ви є насправді, чого Ви для себе хочете. Повірити, що Ви народилися, щоб бути щасливою, і для цього не треба виконувати чиїхось «умов». (Припускаю, що це може викликати певні складності, але цьому може зарадити очна робота з психологом.)