як себе вести
Ситуаці: говорили з моім хлопцем ( живемо разом, йому 29) він розказує історію , про співробітницю яка до нього залицяється, я висловила своб думку що все норм, він далі розповідав, ну вкінці кінців він стазав фразу коли перебила " закрий свій рот" , я сказала не говорити до ме таким тоном , і відштовхнула його і пішла з кімнати, він підійов вибачитись , а мене це дуже розізлило , ми почали далі сваритись і він мене поштовхнув, за що я йому дала ляпас, і він мені у відповідь дав теж ляпас!!!! Така ситуація вперше!!!!! я пішла з квартири заспокоїтись , через годину я прийшла і він сказав " вибач , ми обоє не праві!" я згідна що в дечому і я не права , але бити це не прирустимо, я сказла що я б переїхала від тебе після такого, але я ж знаю що він би не почав намагатись мене повернути!! Він сказав що це не так , ми закрили тему і не говоримо , мене дуже образило , просто не можу контролювати і пробачити !!! Як бути , як вести себе ???
Вопрос от: ; Возраст: 21
Дополнение от автора
я дала ляпас , через те що він мене штовхнув не просто в плече , а рукою в чоло, ну дуже жахливий жест !!! тому я так зробила , і він справді легенький був
Дополнение от автора
Ми сіли поговорити, коли я повернулась додому , я йому казала на скільки це не правельно , що це не повага , він сказав що я його перебиваю і це теж неповага,

психолог онлайн
Добрый день, в любой конфликтной ситуации всегда участвуют 2-е и то, что происходит переход в недопустимую грань тоже ответственность на двоих. То как Вы описываете ситуацию со своей стороны звучит следующим образом:"Он во всем виноват и как он вообще мог такое допустить!", но то, что Вы перебили своего молодого человека и в ответ получили "Закрой рот", затем Вы его толкнули и ушли из комнаты, он подошел к вам извиниться, но Вы продолжили ссору, потом что это Вас разозлило, после чего он Вас толкнул, а Вы дали ем пощечину, он дал Вам ответную пощечину и после конфликта он опять первый пошел на примирение. Вы спровоцировали конфликт и продолжали его накалять. Какой реакции Вы ожидали, если Вы позволили себе первой толкнуть и первой дали пощечину, для Вашего молодого человека это могло быть таким же шоком как и для Вас, но почему то Вы можете себе это позволить, а он нет, в чем разница между Вами?Накала конфликта и перехода за черту можно избежать, если Вы осознаете свою злость и провокацию, которую используете для продолжения конфликта и накала страстей и сознательно выходите в другую комнат или пространство и даете себя время, чтобы успокоиться и удерживаете себя от соблазна продолжить, если же Вы сознательно продолжаете провоцировать, то ситуация может полностью выйти из под вашего контроля и иметь абсолютно непредсказуемый финал!!!Повторюсь, ответственность у Вас такая же как и у молодого человека за это. Попробуйте договориться о правилах, например, правило СТОП в конфликте, когда накал уже переходит допустимые границы и например на какое то время расходитесь в разные стороны.
психолог онлайн
Добрый день!
Главное в этой истории не ляпас, что может вызвать ответную агрессию, не его слова про "закрий рот" и толкание Вас, что в категорической форме должно быть запрещено в отношениях. А в том, что Вы знаете, что "він би не почав намагатись мене повернути". Кто инициатор ваших отношений, кому они нужнее? Вы зависимы от парня и знаете об этом. Если сейчас не разобраться и не поставить границы дозволенного, с которыми каждый согласится, то все может усугубиться.
Дополнение от автора
Тетяно, дякую , я сама йому постіно кажу що ми рівні, а тут яомусь забула про це !і здається справді з моєї ініціативи конфлікт розвивався і розвивасвя,
Дополнение от автора
Юлия, ми обоє хочемо стосунків , і нас разом крім почуттів нічого не тримає , абсолютно ,так як і робота в мене перспективніша, і в мене все життя попереду, а він вже зруйнував свій шлюб ( зараз він одружений, доужина про нас знає, тобто вже все в процесі офіційного закріплення )я просто чомусь дуже сильно емоційно до нього привязалась, можливо я просто його люблю , і я чомусь поклала на себе відповідальність що він розлучається ....
психолог онлайн
Тогда почему ваш парень не пытался бы Вас вернуть? Что стоит за этими словами?
Дополнение от автора
під час того як розвивались наші відносини , ініціатором примирень переважно була я, в нього немає поняття що можна все повернути, я чомусь думаю що він просто змириться що ми не разом і все , а я люблю , іі не хочу потім саме знову все виправляти , що по суті і сама заварила