Зрада
Доброго дня, мене зрадив хлопець і я б дуже хотіла отримати ваші поради. В нас були дуже гарні щасливі відносини, ми зустрічались 6 місяців, ми планували створити сім'ю і ми почали жити разом в нього. Якраз в цей час приїхала сестра його друга з-закордону на літо. Я побачила, що вона йому цікава, вона теж проявляла до нього увагу і я почала його ревнувати, хоч вони знайомі і дружать давно. В цей час він часто казав, що відвезе мене на день до батьків, бо хоче кудись то з другом, то з братом поїхати. В цей час я більше почала його контролювати, злитись за дрібниці, ревнувала до неї, тому часто виню себе, в тому що сталось. Закінчилось все тим, що я перевірила одного разу, чи він справді поїхав кудись з другом - і він був вдома. Тоді він зізнався, що був вдома з нею, а не хотів мені сказати, бо я до неї ревнувала. Каже, що вони зустрічались не перший раз, але що в них нічого не було, вони просто спілкувались, але я в це не повірю! Після цієї ситуації він не запропонував зустрітись, не дзвонив, а лише два рази написав, що знає, що я йому не пробачу і, що він хотів би повернути час назад, поступити поіншому, що шкодує і сам не розуміє, чому так зробив. Я знаю, що в них нічого більшого не може бути, він для неї просто іграшка. Сім'ю він хотів зі мною. Мені дуже потрібна порада, я не знаю, як і що йому писати, як себе поводити, морально мені дуже важко, я часто виню себе в всьому, розумію, що юуде важко пробачити таке, не знаю, чи зможу, але і хочу бути з ним... буду вдячна за коментарі!
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Здравствуйте!
Он Вас регулярно врал, чтобы регулярно видеться с Вашей сестрой. Когда Вы его застукали, то после этого он больше не зовет Вас встретиться.
Очевидно, что отношения с Вами для него не представляют бОльшей ценности, чем с сестрой. Если бы он хотел семью с Вами, то и создавал бы, а не изменял Вам.
Немного холодной воды и реальности не помешают.
А теперь, чтобы немного Вас подбодрить: Я понимаю Ваши переживания, и искренне сочувствую Вам - это всегда больно расставаться. Очень больно! Но нам необходимо переживать эту боль, а если не получается, если очень больно - помогут специалисты. Иногда так бывает, что боль расставания - настолько сильна, что мешает нам видеть мир без искажений, мешает познавать других людей, заставляет нас нарциссически бессознательно смешивать свои чувства с чувством другого человека, контролировать его и так далее.
психолог онлайн
Доброго дня! Співчуваю Вам. Це дійсно дуже боляче і важко пережити. Найкращим вчинком буде не винити себе. Чому Ви дорікаєте собі, що це Ваша провина? Слід взяти паузу і прожити весь смуток, печаль і розчарування ситуації. При можливості походіть до психотерапевта. Ця зрада ніби жива кровоточива рана, якій слід загоїтись... Час і інші люди лікують це.
Я би не рекомендувала спішити з ним сходитись і вступати у відносини. Слід спостерігати, що буде робити він. Ви самі відчуєте з часом чи варто з ним бути далі.
Бережіть себе і головне самій себе не зраджувати!
Дополнение от автора
Дякую вам за відповіді! Алла Володимирівна, знаючи його і читаючи його повідомлення, мені здається, що він просто настільки почувається винним, що він сам не буде просити мене дати ще один шанс. Свідками всього були ще й мої батьки, а тому йому просто не дозволить совість навіть зустрітись. А я дуже хочу з ним бути, тому не знаю, як себе вести, що йому писати на його повідомлення. Буду вдячна за відповідь
психолог онлайн
Якщо у Вас є потреба його бачити і Ви знаєте, що він не наважиться зробити крок вперед, то самі призначте йому зустріч. Можна аргументувати це тим, що Ви були досить близькими людьми і Вам є що один одному сказати. Це буде ніби зелене світло для нього.. А там може і він наважиться признатись ким Ви для нього є і що відчуває.
Іноді зрада навпаки робить міцнішими стосунки між людьми. Тільки в тому випадку, коли вистачає сил, розуміння, мудрості і відповідальності.
Може не варто закопувати те, що так хоче жити...