Як підняти самооцінку у мому випадку???
Як підняти свою самооцінку???
і це проявляється дуже дивно, і в одному плані , в одній ситуації. Мені більшість дівчат, майже усі здаються дуже красивими, і якось таке відношення до дівчини ніби це як божество, щось прекрасне і найкраще.
Проблема в тому, що знайомлюся з дівчиною і все ніби добре, ніби нормально до мене відноситься, може навіть закохується, а в голові у мене такі думки: - та вона така красива, не захоче бути зі мною, хто я такий, та напевно шукає тільки якогось мачо, якогось мажора... і так досить часто буває що рано здаюсь, стидно якось за себе, вже себе сам не розумію та не поважаю, навіть потім бачу цих дівчаток, і вони питаючи мене не розуміють чому я пропав, що сталося...
а сам досить симпатичний, нормальна фігура, зріст гарний, робота, друзі...
Але тільки бачу чи хочу бути з симпатичною дівчиною , самооцінка падає(( і тому без дівчини, без стосунків
Дуже подобається коли гарне личко, а не як більшість там попа чи груди, а приємне личко!) і мова йде не про модельну зовнішність, чи струнку фігуру, навіть знаю що мені дівчата з приємною повнотою більше подобаються!)
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Инга Владимировна Субботина
Володимире, доброго дня!
Судячи з ваших слів про себе, йдеться не про низьку самооцінку. Ви описуєте себе "досить симпатичний, нормальна фігура, зріст гарний, робота, друзі...", з чого я роблю висновок, що із самооцінкою у вас усе гаразд ))
А увагу я звернула на те, як ви вирішуєте за дівчину, чи бути вам разом. Зніміть "божество" з п'єдесталу, зазирніть в очі і роздивіться в них звичайну людину, зі своїми чеснотами і вадами, зі своїми бажаннями. Якщо ви хочете бути в парі, доведеться навчитися НЕ ухвалювати рішення за дівчину, а робити це разом.
І, однозначно, довічної гарантії щодо відсутності між вами "мажорів і мачо" дати ніхто не зможе, але заздалегідь отримувати поразку в битві, в якій супротивник навіть і на горизонті не з'явився - вважаю, що дарма. Щасти вам!
психолог онлайн
Владимир, коллега права, похоже, вы страдаете не от низкой самооценки, а от своего желания самостоятельно принимать решение за девушку. В отношениях важно не фантазировать по поводу того, что думает или чувствует ваш партнер/друг/собеседник, а стараться прояснять ситуацию, задавая вопросы. Например, вы можете спросить у девушки: «Как ты ко мне относишься?», «Тебе со мной интересно?», «Какие парни тебе нравятся?» и так далее. Рискуйте, спрашивайте, не бойтесь услышать что-то неприятное, иногда наши фантазии оказываются страшнее любой реальности.