Як краще повести себе
Я заміжня 2,5 роки, є дитина 1рік. Живемо з моїми батьками. Мама дуже педант і всіх у всьому підозрює ну і як появився зять звичайно він все не так і не там робить він винен а я не правильно з ним говорю за її словами бо треба на людях і пожосткіше, бо вона так з татом керує і так правильно. Я стараюсь зі всіма мирно, з мамою лишнього не кажу змовчую терплю, нема права чоловіка захистити бо кучу її крику почую, а з чоловіком жорстко не можна бо він навпаки опирається злиться, з ним потрібно хитро і спокійно говорити щоб почув і послухав. Мати часто і права але не буду ж я звіром і розводитись не збираюся, і чоловік теж молодий неопитний якось треба вчитись жити, і в нього не сталеве терпіння треба часом якось втихомирити, і всеж ми однк ціле і я з ним сім
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Тетяна Артеменко
Наталия Горская
Доброго часу доби вам!
У вашому листі я одразу помітила, що вам важко залишатися собою і демонструвати свої справжні почуття близьким людям. Ви часто підлаштовуєтесь під обставини, які створюють для вас інші люди, щоб "мирно" співіснувати. І тепер ви зайшли в глухий кут, в якому відтепер вам самій стало занадто тісно жити.
По-перше, ви з чоловіком живете на маминій території (в її житлі), тому повинні рахуватися з її педантичністю (її дім-її правила).
По-друге, якщо мама прийняла рішення дозволити вам жити з нею, то і вона повинна рахуватися з вашою думкою щодо облаштування життя в помешканні.
По-третє, ви доросла заміжня жінка і ваша мама не має ніякого права втручатися у ваші взаємостосунки з чоловіком. Ви дозволяєте їй це, отже дозволяєте порушувати ваші особисті межі.
По-четверте, вам зовсім не потрібно придумувати якісь особливі стратегії у спілкуванні з чоловіком. Він близька для вас людина, і вам достатньо бути просто щирою і відкритою з ним. Вам слід бути собою.
Я раджу вам звернутися до психолога, адже вам є над чим попрацювати:
- окреслити і навчитися відстоювати особисті межі, щоб стати хазяйкою власного життя;
- навчитися вибудовувати спілкування з близькими людьми на основі довіри і щирості.
Робота з психологом допоможе вам усвідомити глибинні причини ваших труднощів і налагодити більш гармонійні стосунки з близькими і з собою.
Звертайтесь, я працюю по Скайпу.
психолог онлайн
Решите для себя, с кем вы живете?С мамой или с мужем?Что говорит ваш муж и готов ли он уйти от тещи, и снять квартиру или что иное?Ваши отношения с мужем при верном общении, от этого могут лишь выиграть, а могут развалиться!С мамой вам нужно спокойно поговорить и "разделить" сферу влияния., оставаясь в нормальных отношениях!Здесь нужна и твердость и мудрость!
одно запомните, Ваш муж женился\ на вас, а не на теще, и обязанности перед тещей не давал и не брал!И вашей маме он ничем не обязан!А мама, пусть продолжает "руководить" отцом.Ваш муж, это не ее сфера приложения руководства!!
ваша семья, это ВАША СЕМЬЯ, не зависимо от того на чьей территории вы живете!!Мудрости вам, твердости и искренности, а хитрости и компромисса поменьше!!
Дополнение от автора
Мама не так зятем керує як винить мене шо надто м'яко до нього і вважає шо я маю контролювати все знати, керувати і перед всіма зауваження йому робити а я не хочу бути як вона ричати на кожному кроці я спокійно говорю не вважаю шо на публіку треба наші проблеми рішати а вона каже шо як ми жити в світі будемо шо я з ним пропаду і недовіра на кожному кроці і мені обідно так..бо вже претензії і до мене..вже так дістало все шо аж вихожу до кролів і там реву потім легше і назад іду... чоловік давно мене вмовляє поїхати але я торможу а він мене не може кинути і забратися і мучиться терпить і тещу і тестя і всі придирки...
психолог онлайн
Спасибо!Интуиция меня не подвела!Для того что бы жить с мужем,попробуйте сначала "развестись" с мамой!!Надеюсь вы правильно поймете написанное!Удачи!
Дополнение от автора
Так і чоловік давно каже шо одружився на веселій людині з гордим характером а тут побачив шо вдома я доця і мамі боюсь шось сказати і не рішаюсь зібрати лахи і забратись бо вони вже говорять через зуби і бачити 1 одного не сильно бажають, майбутнього я не бачу але чому я себе почуваю винною??? Я не можу поняти...і чоно я поза межами дому де не враховується думка батьків повністю самостійна і дуже активна без комплексів розмовляю навіть з батьками чоловіка...хоч вони мені не сильно подобаються де чим але з ними чоловік каже шо геройка) як таке може бути??
психолог онлайн
Как есть, так есть! ДЛЯ ТОГО, что бы произошло ваше отделение от матери, вам нужно поработать с психологом!Или просто, решиться жить без ее опеки!Решать вам!
Дополнение от автора
Мати вважає шо я підготовлена до життя вмію все по дому готую акуратно все і тд. Дитину виховувати вчусь, читаю шо на ню впливає. Які відносини треба дитині в приклад показувати як правильно...а тут такі страсті та дитина бачитиме шо мені страшно.. а чоловік по її думці ше не обтесаний і я маю товкти йому шо і як і золоті верби за ним ростуть і тд
психолог онлайн
а как считаете вы?БЕЗ МЫСЛИ МАТЕРИ, В ВАС ЕСТЬ СВОЕ МНЕНИЕ О СЕБЕ И МУЖЕ И ВАШЕЙ СЕМЬЕ?
психолог онлайн
БОЮСЬ, ЧТО НАЧАВ ПО указанию мамы "отесывать" мужа, вы его изрубите в опилки!)))А потом с этими опилками вам жить!!
Дополнение от автора
Та я дійсно як жінка виконую всі обов'язки та і замість чоловіка можу цвяза забити...руки ростуть нормально. І все мені добре з чоловіком .звичайно є багато нюансів які в ньому не подобаються але я з багатьма навчилась знаходити підхід, думаю справлюсь і з іншими і я не сліпа бачу як шось не так сама без мами допомоги вона поосто вемь час носа тикає і слово вставляє шо нас бісить.. ми і без неї все рішаєм і смішно аж робиться коли чуєм шо без неї тут хата завалиться і всі пропадуть бо це не так, але критики вона не сприймає тому як кажуть не лізь до гімна бо смердіти буде..жорстко про маму але так і є.. і я розумію шо окремо ми зможемо прекрасно лише фінансово туго бо в декреті ще буду 2 роки дитина мпла..мені основне рішитись і чоловік чекає коли вже рожу хоть шось більше року
психолог онлайн
решать вам!Одной попой на две "свадьбы" не получится!!Или с мужем и без мамы и в финансовой тугости!Но я думаю справитесь!Или без финансовой тугости, но с мамой и с ее замечаниями и указаниями, которые бесследно не пройдут!
Дополнение от автора
Ну да до старості будемо квартирантами в своїй хаті бо вони її будували і євроремонти для нас дорогих неблагодарних зробили а ми от такі вийшли свині..таке майбутнє певно чекає і просто мені тяжко взяти себе в руки і навіть не знаю з чого розмову почати шоб без обіл і скандалів речі збирати, як люди
Дополнение от автора
Я вжн гоьова була закордон чоловіка пустити шоб за пару років хоть якесь житло окреме...а якось те все замняли і наговорювали шо яка то сімя і дитина росте батько далеко і можу без чоловіка остатись бо всяке буває і шось припинились пошуки ризикованої роботи тай шей працювати почав з батьком моїм на одній роботі правда по змінах в різні дні і постійно мусить підміняти тата по просьбі і обідно а сказати нічого не може
психолог онлайн
пора!пора!УДАЧИ!
Дополнение от автора
Дякую..так вийшло шо все шо я собі сама думала про причини і шо робити я сама знала тільки хотіла почути підтвердження і виговоритись напевно))
Дополнение от автора
психолог онлайн
после выговориться, нужно решать и действовать.А то скоро снова начнете искать повод что бы выговориться!Вы знаете что делать!Успеха!