Сором
Добрий вечір.Моя проблема-це проблема сорому.Когось привітати,сказати тост,розказати про почуття,це для мене каторга.Я дуже люблю свого чоловіка,і прагну пояснити йому,але він не вірить каже що я самолюбка.А мені насправді соромно чи що,сама неможу зрозуміти.Якесь свято,або навіть день народження коханого,цілу ніч думала як привітати і що сказати,якісь теплі слова.Позвонила і сказала вітаю і ніби мову відняло неможу більше нічого сказати,бачу його очі він чекає а я мовчу,і починаємо говорити про інше.Йому обідно і неприємно я знаю,але мені що робити,як виправити це ,я боюсь його втратити.
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
То, что вы описываете, очень похоже на страх публичных выступлений. Обратитесь к психологу за помощью, с этой проблемой не сложно работать. Удачи!
психолог онлайн
Здравствуйте, neznakomka!
Стыд и стеснительность - это социальные чувства. Изначально, от рождения, у нас их не существует. Но затем, наши любимые папы-мамы-бабушки-дедушки благополучно нам их прививают. И мы начинаем страдать и мучиться.
Избавиться можно. Но лишь пройдя курс психотерапии с психологом. Самостоятельно или как-либо по-другому - никак.
психолог онлайн
Доброго ранку. Я вам співчуваю, це дійсно не дуже приємні відчуття, з якими важко жити, бо сором - це відраза яка направлена на самого себе. Це в першу чергу конфлікт між, Я - ідеальним і Я - реальним, ми не приймаємо себе таким якими являємось на даний момент. Для того щоб звільнитись від сорому, треба прийняти той факт що ви можете разачоровувати не тільки себе но і других, це нормально, це властиво для всіх нас.
Але робота з соромом, важка, з тієї причини що зачипає такі теми як, хто я є. Думаю вам буде краще звернутися до психолога!
консультация психолога
Доброго дня! Підтримую колег - краще звернутися до психолога індивідуально. Щодо стосунків з чоловіком - можна спробувати написати йому листа, де будуть ті слова, які вам важливо сказати в такій самій простій і чесній формі, в якій пишите тут - про свій сором говорити про це особисто, про вашу любов, про його важливість. Такий спосіб буде хорошим кроком - з одного боку почуття виразили, а з іншого не чинили насильство над собою.
психолог онлайн
Добрий вечір
Це схоже на прояв соціальної тривоги. Важливим є виявити, які установи давали Вам в дитинстві батьки, бо це уявлення про оточуючих й і про себе, яке сформувалось через їхній вплив, й заважає Вам зараз адекватно функціонувати. Також слід зосередитись на думках: що лякає Вас найбільше, яких наслідків намагаєтесь не спровокувати. Й потрохи вилучати захисну поведінку, бо інакше не буде корегуючого досвіду, і ця проблема буде підтримуватись.