не подобаюсь собі
доброго вечора.До одного моменту я думала ,що я доволі привабливо виглядаю,але не розуміла чому я не подобаюсь протилежній статті.Пару місяців назад я зрозуміла.Як взагалі люди зі мною спілкуються?Я побачила відео на якому я є.але не знала,що хтось знімає,тому була такою,яка є в житті. Я собі огидна,в мене немає осанки,7 зайвих кілограмів жахлива шкіра і волосся,бридкий голос.Я вже не раз намагалсь худнути ,ще досі хожу в зал ,але ненависні кілограми нікуди не зникають .Волосся не росте.Я стараюсь,якось змінюватись,але в мене не виходить вже доволі довгий період.Як мені рухатись далі може хтось підкаже? чи може зробити якийсь план дій? я не знаю з чого почати .І від того ,що нічого не змінюється я починаю себе нагнітати та ненавидіти,але не дію.І нічого з цим не можу зробити,моєї мотивації вистачає дуже ненадовго .Дайте будь ласка ,якус дієву пораду.Завчасно дякую)
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Аня, доброго вечора!
Я захоплююсь Вашою силою і бажанням досягнути результату!
Чи є хтось, хто Вас підтримує?
психолог онлайн
Доброго дня.
Розумію що це буде складно але спочатку вам потрібно вчитися любити себе такою якою ви є. Тому що те відношення яке у вас зараз є до себе буде забирати у вас багато сил. І є психологічні механізми які можуть заважати змінюватись якщо ви не приймаєте себе такою, яка ви є зараз.
Можу запропонувати вам одну безкоштовну консультацію по вашим питанням, якщо ви готові спілкуватись подзвоніть мені 093 309 30 39
психолог онлайн
Аня, добрий день
Я особисто знаю людей, що скинули більше 7 кг. Спорт зал це 50% успіху, решта 50% це харчування. В сереньому людина скидає 2-3 кг в місць. Але просте похудання не робить фігуру, тому що не формуються мязи.
Тренер у залі може фахово відповісти з огляду на фігуру і конституцію скільки приблизно потрібно часу, які вправи сформують Вашу фігуру і яке харчування порібне. Крім цього, зайняття у спортзалі підвищує рівень метаболізму і впливає на гормональний фон що покращує настрій. Також спілкування з веселим, емоціним тренером додадуть нових емоцій.
Доречі, більшість спортзалів мають безкоштовні пробні зайняття з тренером, де Ви можете задати всілякі питання стосовно своєї фігури та харчування.
Погана осанка це вялі мязи спини і прессу, вони піддаються тренуванню. Тип шкіри не змінюється але, значно покращується вигляд шкіри внаслідок нормалізації обігу речовин.
Злість - емоція, яка короткотривала і вказує на сильний потенціал, який поки що не реалізовується.
Мотивація падає, коли є надто великі очікування, наприклад за 1 місяць зробити ідеальну фігуру. Розгляньте можливість займатись спортом заради власної насолоди тілом на протязі пів року чи більше)
Успіхів!
Дополнение от автора
доброго дняМарина Андріїівна,ні не підтримує,тому що я нікому про це не розповідаю,так,як не бачу сенсу.А що?
Дополнение от автора
доброго дня,СЕргій Леонідович.А в вас київстар,чи тільки лайф?)
Дополнение от автора
Владимир Владимирович,доброго дня)дякую,що пояснили деякі моменти,яких я навіть не розуміла ,а за мотивацію особливо тепер більш менш починаю розуміти,що і справді багато очікувала за короткий проміжок часу.Дякую за поради ,постараюсь їх застосувати в своєму житті ,дякую)
психолог онлайн
Анна, підтримка має велике значення, але якщо Вам комфортно без неї, то це теж має право бути.
Якщо необхідна допомога - звертайтесь! Буду рада допомогти!
психолог онлайн
Доброго дня.
Можете позвонити на київстар 097 98 00 897