як бути в цій ситуації?як змиритись з тим що є,чи може не варто взагалі миритись?
Доброго вечора!в мене є проблема з якою я сама не можу розібратись,надіюсь на Вашу допомогу.можливо для Вас ця проблема здасться несуттєвою ,але для мене це зараз найважливіше в моєму житті.почну з самого початку:мені 19 років,в стосунках з коханим хлопцем майже 3 роки. я його дуже сильно кохаю та дуже сильно прив*язана до нього,та надто болісно переживаю розлуку з ним.суть проблеми в тому що він навчається в іншому місті вже 2 рік .до того як він вступив до цього інституту ми зустрічались вже рік,і все було добре.потім він вступив до інституту і почались проблеми,а саме я почала не довіряти йому та дуже ревнувати,хоча для цього в мене не було жодних підстав,просто десь на рівні підсвідомості мені щось підказує що всі хлопці мають схильність до брехні та зради.перший рік його навчання пройшов жахливо для мене бо я дуже сильно накручувала себе та переживала.на другий рік навчання хлопець забрав мене з собою в те місто де він навчається і ми прожили пів року разом і все було чудово.потім настали канікули і ми повернулись додому.живемо ми не разом.тепер з березня він знову їде на навчання але вже без мене бо немає коштів для того щоб ми жили разом.і мені дуже важко усвідомити це,тому що за ці пів року спільного життя я дуже звикла до нього.кожен раз коли задумуюсь про те що він поїде на навчання і ми будемо бачитись в кращому випадку 2 рази в тиждень мені стає страшно і я плачу бо дуже переживаю.просто я сама починаю конструювати і видумувати ситуації в які він може потрапити живучи в квартирі з хлопцями-альфасамцями з якими він і буде жити.справа в тому,що в них на квартирі постійно присутні якісь компанії дівчат легкої поведінки і я знаю що вони зраджують своїм дівчатам.тому я дуже переживаю за свого коханого.просто навіть не хочу щоб він там знаходився,бо мені не приємно щоб він був в оточенні таких дівчат які там будуть присутні.страшно навіть подумати про таке.найгірше те що хлопець ніби не сильно засмучений через це,каже:ну чим я тобі допоможу.все буде добре.мені дуже важко від усвідомлення що я вже не буду жити поруч з ним і він буде жити в компанії таких непорядних хлопців.в мене постійно стан депресії,я постійно плачу думаючи про те що буде коли мій коханий поїде на навчання.бувають такі істерики що я плачу і не можу зупинитись.мені дуже важко .підтримки від коханого немає
що мені робити?допоможіть мені будь ласка.я сама не можу з цим справитись.дякую наперед
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Здравствуйте, чем Вы занимаетесь, работаете или учитесь? Какие интересы в жизни, кроме парня?
Дополнение от автора
на даний момент я ніде не навчаюсь,закінчила 2 роки тому коледж за спеціальністю бухгалтерський облік і більше не вступала до інших навчальних закладів.інтересів особливо ніяких таких немає,тільки трішки займаюсь вдома фізичними вправами,бігаю.я сама усвідомлюю що це вкрай неправильно,так зациклюватись на людині щоб знехтувати своїм навчанням і інтересами,але тим не менш,я це роблю.в мене якась хвора залежність від свого хлопця,я тільки й роблю що живу від зустрічі до зустрічі з ним.напевне я це роблю для того щоб не пропустити нічого в його житті,щоб бути в курсі всього
Дополнение от автора
я розумію що я деградую будучи поруч з ним,бо втрачаю дорогоцінний час коли б я могла займатись своєю кар*єрою чи могла б саморозвиватись,але,я його так сильно люблю що не можу думати ні про що інше
психолог онлайн
Доброго дня!
Знаєте, інколи ми біжимо за тим станом, відчуттями, коли ми з тим хлопцем...
Кажуть, що в житті ні до чого не потрібно прив"язуватись і в цьому щось є...
Яких стосунків Ви хочете?
І що означають слова: "підтримки від коханого немає?"
психолог онлайн
Хорошо, что понимаете, про свою болезненную зависимость от парня. Вы хотите, чтоб Вам помогли дальше находиться в зависимости или чтоб выбраться с нее?
Дополнение от автора
Доброго дня! Знаєте, інколи ми біжимо за тим станом, відчуттями, коли ми з тим хлопцем... Кажуть, що в житті ні до чого не потрібно прив"язуватись і в цьому щось є... Яких стосунків Ви хочете? І що означають слова: "підтримки від коханого немає?"
---
Доброго дня!я хочу таких відносин з хлопцем щоб ми вдвох були щасливі.хочу щоб моя недовіра,яка є безпідставною не руйнувала стосунки.Слова: "підтримки від коханого немає" означають що коли я прошу його поговорити зі мною на цю тему то він замість того щоб якось можливо заспокоїти мене тікає від неї.навіть можу навести вчорашній випадок:ми разом проводили час ,і тільки я підняла цю тему,я розстроїлась і заплакала ,бо це для мене дуже болісна тема,хлопець одразу поспішив додому.а коли я пізніше в телефонному режимі попросила поговорити з мною про мої переживання і передзвонити мені то хлопець так і не передзвонив.можливо,він був зайнятий,і не міг розмовляти,але я думаю що його просто бісить ця тема,бо він сам каже про це що йому просто набридли мої істерики
Дополнение от автора
Найоптимальнішим варіантом було б зберегти ці відносини,бо я кохаю свого хлопця,і він дійсно хороший
Просто я б хотіла позбутись цієї залежності і будувати стосунки так як і інші нормальні пари
психолог онлайн
Избавится от зависимости-это длительная работа над собой. Понять себя, свою жизнь, какие у Вас есть интересы, потребности, чего хотите от жизни, исследуйте свой внутренний мир. Что случится, если Вы будете одна, как Вам находится наедине с собой? Если Вам интересно и хорошо наедине с собой, то и другие захотят быть рядом.