Як вибрати психотерапевта і напрям?
Мала негативний досвід з психотерапевтом, яка виявилася "надто досвідченою" - і доктора захистила і давно практикує, але коли я хотіла її допомоги у вирішенні конфліктів з нареченим, вона непрямо порадила не вихрдити заміж за нього - "він не зовсім здорова людина. Ви до мене повернетеся через 5 років".
Так от, я ще не зовсім розчарувалася у психотерапії як методі лікування і хочу знати як вибирати терапевтів і напрям який мені більше підійде?
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Здравствуйте, Анастасия.
Опишите пожалуйста суть Вашего запроса.
Для чего именно Вам необходим специалист?
психолог онлайн
Справа не в психотерапевті, а в Вас. Якщо Ви не готові сприймати інформацію, як Вам не подобається, це не значить, що поганим є джерело інформації. Якщо спеціаліст побачила ознаки хвороби і Вам про це сказала, то це не що інакше, як професійна чесність і відповідальність за клієнта.
психолог онлайн
Дина Дмитриевна Каленская
Тетяна Артеменко
Здравствуйте! Выбор психотерапевта и направления психотерапии всегда интересная тема. Как выбрать психотерапевта ? Можно выбирать визуально - по фотографии. Можно выбирать по дипломам, специализациям, курсам и т.д. Можно выбирать по публикуемым психологом статьям, ответам на вопросы, постам в соц.сетях, лекциям на ютубе и т.д. Можно выбирать по рекомендациям знакомых.
Как выбрать направление? В зависимости от проблемы, вопроса, который вы хотите решить.
Но! Что я замечаю в вашем вопросе. Вы пишите, что психотерапевт посоветовала вам не выходить замуж «непрямо». И дальше приводите слова "він не зовсім здорова людина. Ви до мене повернетеся через 5 років". Правильно ли я понимаю, что вот эти слова вы интерпретировали, как совет не выходить замуж?
Дело в том, что интерпретация вами слов психотерапевта в реальности может иметь иной смысл. Т.е. психотерапевт сделала интервенцию для чего-то. Если вы общались некоторое время, у вас сложились некоторые отношения, то все, что говорит психотерапевт имеет смысл конкретно для пользы вашей терапии.
Если вы так сильно разозлились на своего психотерапевта, значит вы сейчас находитесь в важной точке. Если вы наберетесь смелости и мужества прояснить слова и послание психотерапевта непосредственно с ней, возможно у вас откроются новые перспективы и новый уровень развития. Если вы уйдёте от психотерапевта на пике своего негодования и злости, то с другим психотерапевтом вы пойдёте по новому кругу: знакомства, построения отношений и т.д. Дальше вы разозлитесь и на этого психотерапевта, потому что его слова вам не понравятся и снова будете менять его.
В любом случае выбор за вами. Что делать и как жить.
С уважением, Елена Мороз.
Дополнение от автора
Саме ця ситуація була такою - ми прийшли до неї, вона мене майже нічого не питала і було відчуття, що вона встала на мою сторону одразу.. (я до того ходила до неї на індивідуальну терапію приблизно рік)
Я знала, що у мого нареченого (тепер чоловіка) є проблеми і він знав і через це я трохи побоювалася виходити заміж за нього. У нас тоді був складний період у стосунках, але, думаю, ми бачили потенціал одне в одному. Ми тому вирішили піти на консультацію, щоби вона допомогла вирішити наші конфлікти.
Вона його розізлила дуже і до рішення ми навіть близько не підійшли.
Наступного дня (за кілька днів до розписки) вона мені подзвонила і сказала "я думала про вашу ситуацію цілий вечір ( чи ніч). Я, звісно, не маю права вам давати поради, але.. " далі за текстом вище)
У мене були й інші підозри щодо її компетентності як терапевта. Наші стосунки поступово переходили у надто особисті, великою мірою завдяки моїм старанням (маленькі подаруночки, я - її репетитор з англійської). Вона все приймала з усмішкою та обіймами інколи. Також мої стосунки з рідними погіршилися за час терапії.
Я не відкидаю варіанту, що я не так інтерпритувала її дзвінок. Проте, у нас з чоловіком були чіткі очікування - ми потребували допомоги справитися з нашими конфліктами, бо я була і є переконана, що ми обоє несвяті і є причиною конфліктів, але вона не вказала у чому моя вина. І це якраз те, що розізлило мого чоловіка. Він, звісно, теж надто емоційно відреагував. Але така реальність..
Проте зараз, півроку з часу розписки і чотирьох місяців у дорозі майже нерозлучно 24/7, ми вийшли на якісно новий рівень стосунків
Не впевнена, що змогла повною мірою описати суть конфлікту з нею. Але причина мого пошуку нового терапевта не у цьому - є невиражені емоції, які мене гризуть і останнім часом особливо, після втрати батька
психолог онлайн
Здравствуйте! Спасибо, что разъяснили ситуацию. Если вы уже пол года, как не общаетесь со своим психотерапевтом, тогда это несколько иная ситуация. И все же похоже, что ваши отношения с психотерапевтом не завершены. Но! Сейчас вас интересует запрос: не выраженные эмоции и проживание горя утраты отца. Правильно я понимаю?
Если это так, я бы посоветовала следующие направления: Гештальт-терапия или психоанализ. А психотерапевта, как личность выбирайте по параметрам, которые я написала выше.
С уважением, Елена Мороз.
психолог онлайн
Поддерживаю Елену Мороз.
И еще задайте себе вопрос:
Какого психолога Вы хотели бы видеть перед собой (как по внешним критериям, так и по внутренним)?
Удачи Вам.
Пишите ,если понадобиться помощь!