Як мені жити? Хто я? Що мені робити?
Привіт!
Я хлопець і мені 20 років. Родом з невеликого села. Зараз навчаюсь в університеті, не працюю. Зовнішність нижче середнього, хоча я вважаю себе уродом. Внутрішні якості теж не дуже. Друзів немає.Дівчини теж не має, і ніколи не було, я не те що сексом не займався і не цілувався з дівчиною, я навіть за руку з дівчиною не тримався. Багато проблем зі здоров'ям.
В підсумку в мене:
1. Низька самооцінка ( так як я не красавчік, тобто уродец, і взагалі в мене немає ніяких якостей, завдяки чому я б міг бути кращим за когось)
2. Комплекс неповноцінності(через низьку самооцінку, через те що в мене дівчинки ніколи не було....та і я взагалі з ними вживу не можу спілкуватися, я ж не відповідаю їхнім критеріям (не красивий, не працюю (тобто не багатий)без якостей справжнього чоловіка), не цікавий, не оратор, я взагалі не знаю про що з ними говорити....якщо при переписці я можу нормально спілкуватися, то вживу це бе і ме)
І такі як я не подобаються дівчатам....такі ніякі😃
3. Невроз
4. Депресії.
Я взагалі не знаю, що робити...в мене немає ні сенсу життя, ні якоїсь мети, до якої можна прагнути, ні мотивації.
Мало бути запитання, а вийшов монолог. І так завжди...неформат😃
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Марина Федорова (Листопадська)
Внешность, конечно, не последнее дело... Вот только мужчину определяют его поступки. Поведение. И, в итоге, девушки/женщины будут выбирать именно по поступкам. Я говорю о серьёзных девушках.
Спортом займись. А там и друзья появятся. Возьми ответственность за свою жизнь на себя.
консультация психолога
Здравствуйте, BO777! Сколько книг (художественных, научно-популярных) Вы прочли за время обучения в университете, сколько фильмов посмотрели т.д. Что Вы сами сделали для своего развития? Вы занимаетесь спортом, пробежки спортивные городки? Удачи.
консультация психолога
Марина Слободяник
Читаю Вашу історію із співчуттям і навертаються сльози. Злюсь на людей, які підштовхували Вас до такого бачення себе і ставлення до себе. Хочеться протестувати і казати, що це не так, що Ви не такий "поганий", як себе сприймаєте. Я впевнена, що у Вас є "хороші" якості. І що є чимало дівчат, яким не потрібні хлопці з обложок глянцевих журналів з купою грошей і оратори. А навіщо Вам бути кращим за когось? А когось це кого саме? Можна бути просто собою, просто таким як є, і такого можуть любити, і підозрюю вже люблять). Вам було б корисно взяти участь в психологічній групі, поцікавтесь які є у Вашому місті. Там Ви зможете перевірити свої уявлення із реальними людьми в безпечному просторі. І було б добре, щоб Ви попрацювали із психотерапевтом, пошукайте, а раптом хтось приглянеться?
психолог онлайн
Вот вы всё отчаиваетесь, а что вы сделали, чтобы изменить ситуацию? Одного желания маловато.
1.Прям сейчас сядьте и напишите 3 цели, которые хотели бы достичь на ближайшие пол-года.
2.Пошагово, как будете этого добиваться.
3.Если есть возможность, пойдите на работу, на частичную занятость.
4.Делайте себя более интересной личностью—спорт, изучение иностранных языков, книги, фильмы, игра на гитаре, в конце концов и т.д.
Желаю удачи))))
психолог онлайн
цитата:
без якостей справжнього чоловіка
Можете написать, какие конкретно, по вашему мнению, качества настоящего мужчины?
цитата:
взагалі в мене немає ніяких якостей, завдяки чому я б міг бути кращим за когось
В чем бы вы хотели стать лучше?
Внешность дело вкуса. А у мужчин внешность вообще не главное. Ухоженность важнее
Что вас останавливает в том, чтобы заниматься спортом (для этого не нужны деньги - бегать, качать пресс, приседать и тп можно бесплатно, благо десятки программ в интернете), можно читать разную литературу - как художественную, так и какие-то статьи и книги на темы, которые вам интересны, подумать о том, что вам интересно и что могло бы стать хобби.
Как минимум, уже в этом будет ваши сильные стороны.
Кроме того, вы учитесь в университете, а значит скоро будет профессия, работа и возможность показать и проявить себя в ней.
Но сидеть и жалеть себя результата не принесет.
И в 20 лет не иметь девушки это не так и ужасно. Всему свое время. Возможно для вас это время познания себя и самосовершенствования
психолог онлайн
Привіт!
Монолог - то теж формат.
Як на мене, питання сенсу - одне з найважливіших. Без сенсу складно. Ще складніше, ніж без сексу. Але це не значить, що він (сенс) легко знаходиться. То може бути і складна, і водночас цікава пошукова робота.
Нещодавно вичитав у книжці Віктора Франкла: "Стурбованість людини, навіть відчай, що викликані нікчемністю життя, - це духовне страждання, але в жодному разі не душевна хвороба".
А те, що ти не задав питання дозволило мені не відповідати. Натомість - твій монолог дав можливість відгуку тією темою, яка зараз цікава мені.
Щодо віку і досвіду - то все невідворотно змінюється. Як один дядько написав нещодавно: "Зміни - це єдина константа".
Якось так.
психолог онлайн
Добрий вечір! Читаючи ваш текст, виникає одне бажання сказати вам "зберись тряпка"! А тепер скажіть які почуття у вас виникають на ці слова?
психолог онлайн
Доброго дня!
І таке буває, але сенс життя приходить.
Почитайте книгу "Людина у пошуках справжнього сенсу" Віктора Франкла.
Все вийде і похваліть себе за те, що Ви сюди написали, бо це вже хороший крок.
Рекомендую знайти психолога і працювати індивідуально
Дополнение от автора
Дякую всім за відповіді!
І коментатор:
"Спортом займись. А там и друзья появятся. Возьми ответственность за свою жизнь на себя."
Ну не можу я спортом зайнятися, в мене проблеми зі здоров'ям.
А як взяти відповідальність за своє життя на себе?
ІІ коментатор
"Что Вы сами сделали для своего развития? Вы занимаетесь спортом, пробежки спортивные городки? Удачи."
Нічого я не зробив для свого розвитку.
І не займаюсь я спортом.
Вам удачі!
ІІІ коментатор
Дякую Вам Яна за співчуття.
"А навіщо Вам бути кращим за когось? А когось це кого саме? Можна бути просто собою, просто таким як є, і такого можуть любити, і підозрюю вже люблять)."
Бути кращим за когось, хоч в чомусь мені потрібно для того, щоб підняти самооцінку і бути впевненішим.
Завжди буде хтось кращий, тому нереально бути кращим завжди.
Але хотілося б бути кращим хоча б в теперішньому своєму оточенні)
Та не любить мене зараз ніхто, я з дівчатами взагалі не спілкуюсь.
ІV коментатор
"1.Прям сейчас сядьте и напишите 3 цели, которые хотели бы достичь на ближайшие пол-года. 2.Пошагово, как будете этого добиваться.
3.Если есть возможность, пойдите на работу, на частичную занятость. 4.Делайте себя более интересной личностью—спорт, изучение иностранных языков, книги, фильмы, игра на гитаре, в конце концов "
1-3 питання
Всі мої цілі вирішуються двома основними ресурсами: часом і фінансами.
Не можу я зараз на роботу піти ніяк. Я навчаюсь до16:30, прогулювати не варіант.
4. Ну зроблю я себе більш цікавою особистістю....але нічого не зміниться.
Ніхто не захоче розглянути твій розум, якщо ти не красавчік)...Зробіть поправку на те що ми в 21ст.
Дякую!
V коментатор
"Можете написать, какие конкретно, по вашему мнению, качества настоящего мужчины?"
Не можу, нажаль..................................ну не буде вона за мною як за кам'яною стіною, я боюсь, що не зможу її захистити, я занадто м'який, і занадто ніжно ставлюсь до дівчат, я напевно не відповідальний, і на даному етапі свого нікчемності життя я не зможу вирішити всі її фінансові проблеми)(.
Що дівчатам потрібно в стосунках?
"В чем бы вы хотели стать лучше?"
Та хоча б в чому небудь)....навіть в стати профі в своїй професії....але оскільки я не дуже добре навчаюсь, то я сумніваюсь , що стану профі......це теж пригнічує
VІ коментатор
"Стурбованість людини, навіть відчай, що викликані нікчемністю життя, - це духовне страждання, але в жодному разі не душевна хвороба".
Тобто я не псих?))
VII коментатор
"Добрий вечір! Читаючи ваш текст, виникає одне бажання сказати вам "зберись тряпка"! А тепер скажіть які почуття у вас виникають на ці слова? "
Ніяких почуттів....мені пофіг
А що в мене мало якесь почуття виникнути?
VIII коментатор
Дякую за рекомендацію)
Не можу я сам себе похвалити....
Я взагалі то не жаліюсь, я констатував те що є...ну можливо не все так об'єктивно
Я просто не можу розставити пріоритети....хочу все і зразу.))
-Хочу дівчину
-Хочу втілити ще деякі мрії(фінансові)
Максимуму що я зможу заробляти 12000-14000грн/міс...мінус оренда кімнати/квартири, їжа, одяг вийде 6000-7000 і то ще до стягнення податків.
Щоб здійснити всі свої цілі, і покращити здоров'я за моїми підрахунками мені потрібно десь 150000грн, тобто працювати мені щоб все виконати десь 21 міс і то вреалі буде не так як по розрахунках, набагато більше......якщо зустрічатися з дівчино, чи бути в стосунках то термін 21міс збільшаться десь в 2 рази....тобто 42міс, 3,5лет....при тому витрати крім того будуть збільшуватись і це ще більше розтягнеться
Тобто щоб стати кращою версією себе, точніше поступово ставати, і мати при цьому дівчину мені потрібно витратити років 5.
Або пограбувати банк) і бути щасливим зараз😂
психолог онлайн
цитата:
Я, конечно, не знаю, какие у вас проблемы со здоровьем, но в университет если вы ходите, значит уже не лежащий/сидячий. Плавание, йога, пилатес (любое менее травматичное занятие, если бег и футбол например вам не по силам).
цитата:
Можно большие цели разбить на маленькие и двигаться понемногу, в своем темпе. И человек, который так делает, вызывает уважение. Да и читать книги, заняться чем-то интересным для себя, чтобы уметь поддержать беседу, пешие прогулки, чтобы хорошо выглядеть - для этого не нужны мешки с деньгами. А вот желание нужно.
Второй вариант поведения - ныть, искать оправдание на все, говорить, что если нет сразу миллиона, то лучше даже не начинать и тп. И такое поведение вызывает раздражение и желание избегать общения. Какой смысл? Слушать, что все плохо? Лучше найти другой круг общения
психолог онлайн
Читаючи вас розумію що вам не потрібна допомога, а співчуття на яке вам наплювати, бо саме у вас найгірше що могло статись з людиною в житті. За все в житті треба платити, і ви в цьому на 💯% праві.
психолог онлайн
Схоже на те, що у тебе з психічним здоров'ям досить добре (хоча однозначно стверджувати я не беруся :-)