Проблемы с алкоголем/наркотиками
Доброго дня!
У брата проблеми з алкоголем і швидше всього з наркотиками. Йому 20, ніже не працює, не вчиться. В саоє життя давно нікого не впускає. Неясно з ким і де він пропадає, і хто його компанія. Всі гроші, які дає мама: попросить заплатити за посилку; компослуги чи будь-що-все пропадає і відповідь: нема.
На вихідних потрапив в реанімацію, відкапали, клявся, що більше не буде нічого вживати. Сьогодні знов те саме; мама дала гроші заплатити-пропали; прийшов веселий.
Для нього вже давно немає авторитетів, тому я незнаю як знайти вихід з цієї ситуації і донести йому, що не варто гробити своє життя.
Буду вдячна за поради!
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Екатерина Николаевна Сабанская-Мелилло
Доброго дня! Нажаль, не має можливості допомогти залежній людині без ії бажання лікуватися. Чим більше Ви будете вирішувати проблеми брата, тем менше в нього буде причин зустрітися з наслідками своєї залежності та відчути їх по-справжньому. Всій вашій родині необхідна комплексна допомога, спробуйте звернутися до фахівців, що працюють з залежностями( існують спеціалізовані центри).
психолог онлайн
Доброго вечора. Погоджуюся з коментарем колеги. Самі ви з цим не справитеся, на жаль. Залежності не так просто позбутися, це вже захворювання яке потрібно лікувати. Але має бути мотивація в брата, силою ви його не запхаєте. Єдине, що ви можете, спробувати переконати його в необхідності відвідати спеціаліста. І погоджуюся допомога потрібна не лише йому а і вам. Оскільки ви вже стали частиною його залежності, це впливає на ваше життя.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Сьогодні знов те саме; мама дала гроші заплатити-пропали;
Оксана, добрый вечер. Скажите, зачем мама дает ему деньги, если он ненадежен? Получается, что она его регулярно спонсирует. Возможно Вашу маму все устраивает, раз она так поступает. Интересно, что пишите этот вопрос Вы. Такое ощущение, что Вас эта ситуация волнует больше всего.
Какие отношения у брата с мамой? С отцом?
психолог онлайн
Здравствуйте, Оксана!
цитата:
я незнаю як знайти вихід з цієї ситуації і донести йому, що не варто гробити своє життя
А никак, потому что -
цитата:
прийшов веселий.
Пока ему хорошо от приёма наркотиков или алкоголя и особых проблем ни с работой, ни со здоровьем, ни в отношениях пока нет - зачем же ему лечиться?!
цитата:
Всі гроші, які дає мама: попросить заплатити за посилку; компослуги чи будь-що-все пропадає і відповідь: нема.
И зачем даёте деньги зависимому?! Это же прямой соблазн.
психолог онлайн
Оксана, добрий ранок! Співчуваю Вам, проблема не проста, але є рішення. По-перше, Ви повинні розуміти, що брат хворий на алкоголізм, і він нічого не може зробити, щоб не вживати. Вам і всієї родині потрібно змінити своє ставлення і поведінку щодо брата, бо Ви підтримуєте його залежність. У кожному місті є групи Ал_ланон для родичів залежних, вони безкоштовні. Там Ви отримаєте підтримку і зрозумієте, що робите не так і як потрібно змінитися. Почитайте Москаленко "Зависимость - семейная болезнь". Це довгий шлях до одужання всієї родини, але його варто пройти! Усього доброго!
Дополнение от автора
Мама не все встигає сама і надіялась на його допомогу.
Я за кордоном, не можу ніяк безпосередньо це все бачити. Тато теж за кордоном, працює далекобійником. Він певний час був з нами, все було добре. Пишу все зі слів мами.
Він взагалі не хоче іти на контакт. Ця проблема десь місяць триває. Можливо є якісь методи «донести» цю проблему до нього, поки він не «веселий»?
І, до якого саме спеціаліста звертатись? До психолога яи відразу в наркодиспансери якісь?
психолог онлайн
Почніть з книжки, сходіть на Ал-Ланон - скрізь є за кордоном. Можу дати координати онлайн групи для співзалежних. Чим більше Ви будете намагатися проблему до нього, тим гірше зробите....
психолог онлайн
цитата:
Мама не все встигає сама і надіялась на його допомогу.
В случае с зависимостью это бесполезно. И давить бесполезно, он находит в этом удовольствие. И даже не поймет, о чем Вы ему говорите. Нужны группы, которые работают с зависимыми людьми. Также можно поискать психолога, который работает с зависимостями и созависимыми людьми. И сделать так, чтобы мама к нему обратилась. Сейчас мама с Вашим братом живут в системе созависимости. И это частая тема, когда на зависимого ругаются, но деньги дают. И тем самым кормят его зависимость.