Чому зі мною на хочуть дружить?
Доброго дня! У мене є багато питань, але я почну з найголовнішого. Літом я росталася з хлопцем через ревнощі. Після того я почала кожного вечора плакати через всяку дрібницю. Цього тижня я погварилася з подругою, я їй не сказала причину чого ми посварилися. А тепер хочу з нею поговорити, але вона не хоче вона мене ігнорує. Я уже друзям говорила, щоб вона зі мною поговорила але все марно. Вона не хоче зі мною дружити. Допоможіть😥
Вопрос от: ; Возраст: 13

психолог онлайн
Привіт! Це дуже важко переживати розрив стосунків, тому не дивно, що Тобі хочеться плакати. Тим паче, що вразливість притаманна для Твого віку. Видно, подруга для Тебе є дуже важливою, якщо ти так переживаєш через ваш конфлікт? Чи готова Ти зараз назвати їй причину вашої сварки? Вона досі про це не знає? Якщо вона не хоче говорити, то завжди можна написати. Дай їй зрозуміти, які важливі для тебе ваші стосунки, розкажи, що ти відчуваєш. І якщо дружба з тобою для неї так само важлива, як і для тебе, вона обовязково піде на зустріч! Конфлікти і сварки між друзями трапляються, це нормально. Але дуже важливо, щоб обоє друзів поважали один одного і цінували. Щасти Тобі!