Как перестать срываться на близких?
Когда у меня что-то случается, я злюсь на близких людей, которые совсем не виноваты, наоборот стараются поддержать. Если у меня нет настроения, я общаюсь так, чтобы и у другого человека оно испортилось. Часто из-за того, что накручиваю себя, срываюсь - страдают близкие. Как это можно проработать?
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Добрый день!
А как Вы сами это для себя видите? Чем Вы так переполнены? Чаще всего так и бывает, что страдают наши близкие
психолог онлайн
Здравствуйте. Важно искать причины вашего такого поведения и устранять их, искать другие способы реагирования. За этим обратитесь к психологу индивидуально и поработайте на эту тему.
психолог онлайн
Доброго дня, nike8f.
Іноді особа може шукати безпечніші об'єкти-замінники для вивільнення свого гніву (наприклад, близьких людей) тому, що боїться проявити свій гнів безпосередньо на джерело-причину через страх небезпеки. В інших випадках, людина може так реагувати на стрес і фрустрацію (3 стратегії - біжи, борися або застигни). Можливо Ви зараз переживаєте якийсь стрес або внутрішній конфлікт у житті (а я бачу, що Вам 16 років і це досить важкий вік) і це Ваша природня реакція. Також може існувати заборона на прояв деяких автентичних емоцій (наприклад, сум або страх) і ми "покриваємо" їх іншою, ректеною емоцією (наприклад - гнів).
Тому рекомендація: зверніться до психолога, щоб він виявив істинну причину вашого роздратування, гніву та допоміг розвинути Ваш емоційний інтелект. Вам однозначно не завадить навчитися констурктивно виражати свої почуття (як негативні так і позитивні), приймати їх та одразу безпосередньо проявляти у відповідній ситуації.