Отношения с парнем
З хлопцем 3 місяці ,все йшло прекрасно але почали брати страхі ,що відносини не надовго,часті сумніви що я нелюблю ,що рано чи пізно розійдемось, хлопець знає про це але відпускати нехоче ,Тай я його ,як мені покращити відносини,відчуття що вони зайшли в глухий кут, нехочу втрачати його він дуже мені дорогий ,хочу змінити на краще ,чи вийде і як?чи краще розійтися?
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Доброго дня! Якщо ви не хочете його втрачати, навіщо ви розмірковуєте над тим, щоб розірвати стосунки? Подумайте краще над тим, як можна покращити ваші відносини. Закінчити стосунки можно у любий момент часу. Оберіть для себе ті речі, які ви в жодному випадку не будете терпіти у стосунках, і якщо вони стануться, то це і буде вашим критерієм виходу з них.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Паничева
Аня, доброго времени суток!
Как я вижу, Вам самой сложно понять чего же на самом деле Вы хотите: улучшить отношения или разорвать их. И пока Вы в этом вопросе не определитесь - Вы не сможете ни изменить отношения в лучшую сторону (неопределённость будет толкать Вас на саботаж таких действий), ни разорвать их (всё та же неопределённость будет подбрасывать Вам мысли почему этого делать не нужно). Вам нужен диалог с собой - понять себя, чего же Вы хотите, что для Вас хорошо. А уз после Вы сможете двигаться в оном из направлений.
Мудрости Вам!
психолог онлайн
А что вас не устраивает в отношениях? Что хотите улучшить?