Параноя, тривога.
Добрий день. Одного разу попав на неприємне відео. Там я говорю про один неприємний факт для мене і по суті виливаю душу). Справа в тому, що це відео скинули багатьом знайомим. Більше того це відео залили в інтернет і воно стало досить популярним. Ця ситуація відбулась зі мною рік тому і про це все я дізнався недавно. Але не раз бачив косі погляди на собі і чув насмішки за спиною. Через це все я не можу перестати думати про ці події і в мене постійне відчуття тривоги і параноя. Що мені робити? Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Доброго дня, Misha.
Розкажіть, будь ласка, детальніше, що саме Ви розповіли на цьому відео і чому Ви коплексуєте, що "вилили душу"? Насправді, це величезна сміливість, бути відкритим, не всі так можуть (деякі спеціально йдуть до психолога, що виробити таку навичку). Ви майте пишатися собою.
цитата:
Але не раз бачив косі погляди на собі і чув насмішки за спиною
Це можуть бути лише Ваші фантазії. Хтось відкрито до Вас підходив і насміхався?
цитата:
Через це все я не можу перестати думати про ці події і в мене постійне відчуття тривоги і параноя.
Розкажіть, будь ласка, про що саме Ви думаєте (як інші сміються, щоб Ви змогли зробити, щоб це попередити і т. д.)?
Також скажіть, чи знають Ваші батькі і друзі про це відео і якщо так, то як вони відреагували?
психолог онлайн
Незавершений гештальт. Можна подивитися ще раз це відео, але з іншої сторони. Подумати, з чим згоден зараз,а на що вже існує інша думка. Далі подумати над тим, що позитивного є в цій ситуації. Наприклад, зрозумів, хто є другом, а хто ні. Кому можна довіряти і чи потрібно взагалі довіряти комусь щось особисте і т.д. Подякувати цій ситуації за науку. Подякувати собі за те, що зміг пройти через це. Можна підійти до деяких людей, задіяних в цій ситуації, пояснити свою поведінку чи якісь свої слова. Але зробити це не з метою виправдатися,а з метою прояснити ситуацію і поставити а ній крапку. Якщо не допоможе, звернутися до психолога. Але обов'язково вийти з цієї ситуації мудрішим. Вона вам була дана для цього.
психолог онлайн
Добрый день! Что для Вас значит то, что это видео увидели другие? Что думаете о себе?
психолог онлайн
Добрий день, Misha!
Тут вся справа в тому, яке у Вас ставлення до людей, що кидають косі погляди на Вас та насміхаються за спиною? Хто вони для Вас? Яке мають значення?
Від цього значення, яке приділяєте їм все і випливає.