Як позбавитися стресу!
Доброго дня! Мене звати Михайло мені 24 роки. Я військовослужбовець! Останній час мої побратими які мають вищу посаду та звання чим я постійно нагружають нас роботою,повишають на нас тонн, обливають нас не добрими чутками постійно занижують нам самооцінку! В мене вже не перший раз з'являється бажання когось із них пристрілити! Допоможіть мені цього бажання позбавитися!
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Mishania, доброго времени суток!
Как я понимаю, в Вашей части нездоровая атмосфера и нарушение уставных отношений?
В Вашей части есть военный психолого? Вы можете к нему обратиться?
психолог онлайн
Доброго дня, Михайло!
Сподіваюсь, що хоча б інколи ви виїзжаєте на полігон, або є інша можливість постріляти зі зброї. І коли це трапиться - уявіть собі замість мішені, або замість того, у що будете стріляти - тих, хто викликає у Вас злість чи ненависть, і розрядіть туди свій магазин (по кілька пострілів на кожного буде цілком достатньо).
Після подібного прояву свого ставлення до вищеназваних людей Вас значно попустить і вбивати їх по-справжньому вже не захочеться.
Витримки Вам та мудрості!
психолог онлайн
Доброго дня, Михайло. Окрім юридичної неприпустимості подібного ставлення до вас старших за званням є і психологічний бік ситуації. Як правило, в такі ситуації потрапляють люди, які не чітко позначили свої кордони по відношенню до інших людей. Зараз ви виявили, що таке ставлення до вас вам не подобається і прийшов час свої кордони зробити більш міцними.
цитата:
постійно нагружають нас роботою,повишають на нас тонн, обливають нас не добрими чутками
- для кожного зі способів впливу на вас потрібно шукати різні способи реакції. Які у вас вже були спроби впоратися з ситуацією?
Якщо говорити про підвищення самооцінки - то, як мені бачиться, у вас поки що немає позитивного ставлення до самого себе і в цьому напрямку варто попрацювати. Почніть зі згадування своїх минулих досягнень, тих ситуацій, в яких ви пишались собою. Помічайте щоденно найменші зрушення у власній поведінці, які зробили вас сильнішим, витривалішим, спостерегливішим, компетентнішим, ніж це було вчора. Фіксуйте такі моменти у щоденнику успіхів. Наповнюйте ставлення до себе позитивом. Успіхів вам у цій справі.