Хочу забыть , но он как бельмо на глазу!
- [ ] уквально с полтора месяца назад рассталась с парнем , были вместе почти 3 года , всегда и везде вместе ,все думали, что мы брат с сестрой очень похожи во всем , потом по своей нужде пришлось уехать , он останавливал , я все равно уехала, потом узнала от него же , что он нашёл кого-то , но не со мной , не с ней , отношений не ходить , прошло время он присылал в соц.сетях подарки , у нас остались страницы друг друга от Инстаграм я видела , как он читает мои переписки с парнями , потом прошло время он попросил ужалить его стр якобы моя страница напоминает ему об мне , написал что ему что-то надо , но он как бы забыл попросил отвечать ему(просто я игнорирую его смс),сказал что скучает , но хочет быстрее забыть , при этом приложил своих хороших знакомых если не с кем строить отношения, пригласил к своим родным выпить и недавно меня его друг пригласил по тусить , а мой бывший на эту же тусу пригласил мою лп и ее парня, так же я узнала, что та малалетка тоже приглашена , зачем так тупо поступать , я уже хочу забыть , а он постоянно о себе напоминает , как бельмо на глазу!
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Так а вы чего хотите? почему так реагируете на него? что чувствуете к нему?
Дополнение от автора
Сложно вроде, как хочу вернуть , но и хочу уже перестать страдать из-за него, что-то осталось к нему , ну он мой человек я так чувствую
психолог онлайн
Мария, всегда лучше напрямую поговорить, понять чего хочет парень, договориться о том, как дальше будете поступать. Все-таки 3 года вы с ним были вместе, значит сможете найти выход, который устроит обоих.
Если я правильно поняла, то это Вы уехали, а он не хотел расставаться. Возможно он таким образом «сердится» на Вас, как бы дразнит, мол «видишь, я тут рядом, но не с тобой, и мне не плохо» , чтобы Вы пожалели о своем решении.
психолог онлайн
Доброго дня, Марія.
Перш за все, щоб зрозуміти, як Вам діяти надалі необхідно точно зрозуміти, чи Ви хочете відновлювати ці стосунки із хлопцем чи, нарешті їх найкраще припинити та "розтавити всі крапки над і". Спробуйте дати відповіді на наступні запитання:
1. Що мені давали ці стосунки?
2. Що мені не вистачало у цих стосунках?
3. Чи бачу я із цим хлопцем спільне майбутнє?
4. Як Ви зрозуміли, що він "ваша людина"?
цитата:
потом по своей нужде пришлось уехать , он останавливал , я все равно уехала,
Якою була причина від'їзду? Ви тоді обговорили, що ваші стосунки остаточно завершенні?
Дополнение от автора
Ну как я поняла он хотел расстаться , а то что я уехала дало время это осознать
психолог онлайн
цитата:
Це лише Ваше припущення. Щоб дізнатися, що справді відбулося, Вам необхідно відкрито про це запитати хлопця (якщо Ви хочете відновити із ним стосунки). Якщо ж Ви не хочете відновлювати із ним стосунки, то "розтавити всі крапки над і" та сказати, що Ви вже остаточно розійшлися, видалити його із месенджерів, соц. мереж і т. д.
Дополнение от автора
Я спрашивала он сказал что не хочет отношений, но скучает , быстрее забыть хочет , но при этом пишет и звонит если ему надо и приглашает в гости к родителям
психолог онлайн
цитата:
Тоді скажіть йому, що його дії суперечать його словам і для того, щоб не мучити його і Вас, вам необхідно прояснити стосунки.
Дополнение от автора
Не хочу о себе напоминать
психолог онлайн
цитата:
Не хочу о себе напоминать
Ок, це Ваша справа, проте помітно, що Вас ця ситуація хвилює та виснажує. Єдниний вихід - це відкрито розібратися у стосунках і вирішити для себе, чого Ви дійсно хочете.
Дополнение от автора
Я хочу отношений с ним
психолог онлайн
цитата:
Я хочу отношений с ним
Тоді скажіть йому, що Ви хочете відновити із ним стосунки і запитайте, чи він цього хоче. Якщо він відповість "ні", то тоді повністю переривайте із ним контакт, щоб Ви змогли безболісно пройти всі стадії втрати, та, відповідно, відпустити ці стосунки. Не грайте в "психологічні ігри" - вони лише віддаляють Вас від близькості, займають Ваш час та емоційно Вас виснажують.
Дополнение от автора
Он сам сказал , что не хочет не каких отношений
психолог онлайн
цитата:
Он сам сказал , что не хочет не каких отношений
Його поведінка суперечить його діям (подарунки, запрошення і т. д.), що збиває Вас із пантелику і Ви продовжуєте над цим думати. Назначне із ним серйозну розмову для того, щоб розтавити "всі крапки над і", вкажіть на цю суперечність, скажіть, що Ви хочете відновити із ним стосунки, запитайте знову, чи він хоче віднновити із Вами стосунки. Якщо він знову відповість "не хочу", то Ви вже остаточно сприймите це як "ні" на 100 %. Говорите йому, що Ваші стосунки тепер остаточно припинено, видаляєте його із соц. мереж, месенджерів, моб. телефону та не контактуєте із ним, шукаючи нові стосунки.
Я Вам надала рекомендації - вирішувати лише Вам, чи Ви хочете і надалі "стражджати від невизначеності", чи візьмете ситуацію в свої руки та все проясните. Удачі!