Как восстановить отношения
Здравствуйте, в последнее время стали часто ссорится с парнем. Последний раз он позвонил, мы очень холодно поговорили, он сказал что любит и уже неделю не звонит. Подскажите как восстановить отношения
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Доброго дня, Nik.
Для того, щоб ми змогли Вам допомогти, будь ласка, дайте більше інформації:
1. Скільки Ви вже разом із хлопцем?
2. Як давно Ви помітили зміну у стосунках?
3. Яка основна причина конфліктів?
4. В чому полягала "холодність" його розмови? Ви зазначили про неї?
5. Як зараз справи у хлопця в сім'ї, на роботі, із друзями тощо? Можливо у нього щось трапилося? Ви запитували про це?
6. Ви домовлялися із хлопцем, скільки разів на тиждень ви зідзвонюєтеся? Ви, за цей тиждень телефонували чиписали хлопцю?
7. Що Вам дають ці стосунки, а чого у них не вистачає?
психолог онлайн
Доброго дня, Nik, ви запитуєте, як востановити відносини, а які відносини у вас були до сварок?
Якого результату ви хочете?
психолог онлайн
цитата:
Подскажите как восстановить отношения
Вы спрашиваете у незнакомых людей, как восстановить отношения и при этом даете так мало исходной информации.
А что Вы уже делали для восстановления отношений?
цитата:
он сказал что любит и уже неделю не звонит.
Наверное, у Вас есть в связи с его поведением чувства и мысли. Поделитесь здесь...