Що робити?
Добрий вечір.Моя проблема, полягає в тому, що я відчуваю сильне бажання бути рядом і проводити весь свій вільний час, з колегою, яка старша за мене, замужня і з дитиною. Постійно думаю та переживаю за неї, вона також. Останній час разом гуляєм, постійно говорим по телефону.Я розумію, що це не правильно, та хотів би щоб це відчуття закоханості мене відпустило.Порадьте будь-ласка, як правильно в такій ситуації поступити, так як колегі вже почали помічати це, а мені б не хотілось руйнувати чужу сім'ю.Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Приемов, как перестать испытывать чувства, нет. Но вы можете выбирать разрушать ли вам чужую семью или нет. Если чувствами сложно управлять, то делать что-то или нет это ваш выбор уже
психолог онлайн
Ирина Анатольевна Новитная
Доброго дня, Сергій
Зруйнувати або зберегти сім'ю може лише ваша колега, а не ви, адже ви, як я розумію, не одружений. Ви не несете відповідальності за подружнє життя вашої колеги і вона сама приймає рішення бути вірною чи зраджувати свого чоловіка. Якщо вона не щаслива в шлюбі і хоче зраджувати, то немає різниці з ким, як не ви, буде хтось інший. Будьте відвертим в першу чергу перед собою, про що саме ви хвилюєтеся.
Не зовсім зрозуміло, що саме вас турбує. Якщо вас турбує те, що це не правильно і ви хочете позбутися закоханості, то в першу чергу потрібно поговорити про ваші переконання з колегою і припинити ваші стосунки. Бо поки ви їх підтримуєте розмовами і зустрічами, закоханості позбутися буде важко.
Якщо ж ви турбуєтеся про шлюб колеги, то заспокойтеся, це не ваша відповідальність. Хіба що ви думаєте про те, що вам не дуже вигідно, щоб вона з чоловіком розлучалася, бо тоді вона буде вважати, що ви будете разом, а ви не хочете бути разом, наприклад тому, що вона старша і в неї є дитина. То в такому випадку, буде краще, якщо ви про це чесно скажете, що ви готові з нею тільки на стосунки без жодних обов'язків. Щоб вона розуміла, що її очікує, бо вона може думати, що ви хочете бути з нею і від чоловіка спеціально піде.
Так що вирішіть спершу для себе чесно, чого самі хочете.
психолог онлайн
Добрый вечер, Сергей!
Скажите, это первое Ваше такое желание или Вам и до этого нравились девушки постарше? Расскажите про свои отношения с родителями
консультация психолога
Зравствуйте. Ну разрушать семью или нет совсем не вам, а вашей колеге.
В чувствах можно помочь разобраться, но для этого нужны консультации психолога очно или онлайн.
Но нельзя предсказать результат работы с психологом. Возможно вы поймёте истинность своих чувств или действительно разлюбите её.
консультация психолога
Здравствуйте! Вы можете прекратить общение с коллегой, если волнуетесь, что разрушите семью. Вы в состоянии контролировать ситуацию, ведь чувства, мысли - не действия. Можно любить человека, но избегать общения. Или не получается ?