Незрозумілі вчинки і брехня від чоловіка
З недавнього часу в чоловіка з'явилися друзі сімейні які зраджують своїм жінкам ,і не раз замічаю що чоловік почав брехати де він був ,пізно приходить ,підіймає руку на мене коли починаю говорити про все це ,ставити питанні відповіді взагалі не чую від нього або викручується або бреше або переводить тему на мене,розбиратись у всьому не хоче ,хочу поїхати від нього але щось тримає і він не дає мене ніяк зрозуміти чи потрібна я йому чи ні ,зразу переводить або закриває тему?,допоможіть будь ласка розібратись...що в нас відбувається
Вопрос от: ; Возраст: 23
консультация психолога
Здравствуйте. Как давно вы замужем?
Явно видно, что отношения зашли в тупик.
Часто, чтобы решиться уйти от бьющего мужа нужна поддержка.
Вы можете обратиться к психологу и разобраться в своих чувствах на консультации.
Если нет такой возможности, то стоит обратиться в службу помощи жертвам домашнего насилия.
Так как есть оставлять ситуацию нельзя.

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Здравствуйте!
Что должен сделать муж, чтобы Вы могли понять что нужны ему?
Говорили ли Вы о своем желании уйти от мужа со своими близкими?
Кто есть рядом и готов поддерживать в этом решении?
психолог онлайн
Ol, доброго времени суток!
цитата:
чоловік почав брехати де він був ,пізно приходить ,підіймає руку на мене
цитата:
розбиратись у всьому не хоче
Скажите, а Вы сами как считаете - что именно Вам транслирует муж таким поведением, какое чувство, отношение?
консультация психолога
Доброго дня!
Очевидно, що ситуація потребує швидкого реагування, особливо, якщо стосунки дійшли до такого моменту, що чоловік підіймає на Вас руку.
Щоб краще розібратись у всій історії, потрібно зрозуміти, які загалом у Вас стосунки в парі, і що відбувалося у Ваші сім'ї тоді, коли чоловік почав брехати, пізно приходити тощо.
Щодо Вашого наміру залишити чоловіка і внутрішніх сумнівів...
Мабуть, питання, чи потрібна Ви йому, варто було б переформувати у питання, чи потрібен він Вам, що Вас стримує, чого остерігаєтесь і які очікування залишаються?..
психолог онлайн
Доброго дня
Що саме стримує Вас від наміру піти від чоловіка? Чи маєте ви підтримку рідних, друзів?