Страх за дітей... Паніка... Підвищена тривожність....
Добрий день. Підкажіть будь ласка як бути. Ситуація наступна : дитині зараз 9 місяців і зараз час для активного введення прикорму, але тут я стикаюсь зі своєї сторони з наступною проблемою... і неможу сама( адже чоловік вдень на роботі) привчати дитину до дорослої їжі, бо в мене страх, що він може вдавитись їжею... І неодноразово бувало, що коли їжа трішки не пішла , в мене одразу паніка, серце з грудей чуть не вистрибує...мурашки по тілу і т д. Впринципі у мене всі потенційно небезпечні речі чи ситуації пов'язані з моїми дітьми викликають паніку, тривогу і т. д.
Що це таке..... Чому так.... Вже немає сил....
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Здравствуйте, Виктория!
Сочувствую вам.
Стоит поискать корни вашей повышенной тревожности в прошлом.
Есть ли в вашем опыте такие случаи?
Есть ли возможность узнать у мамы, как обстояли дела с вашим кормлением?
психолог онлайн
Доброго дня, Вікторія
Погоджуюся з колегою. Тут потрібно розібратися, чи взагалі ви тривожна людина чи це стосується тільки ситуацій з їжею і небезпекою вдаватися.
Проте в будь-якому випадку, швидше за все корені ваших страхів йдуть з дитинства: або ви щось травматичне пережили самі, наприклад сильно вдавалися, або ваші батьки були дуже тривожними і ви просто копіюєте їх стиль поведінки зі своїми дітьми.
Чи є у вас можливість звернутися до психолога і це детально розібрати? Наприклад, під час денного сну дитини, можете працювати зі спеціалістом онлайн.
психолог онлайн
Доброго дня. Погоджуюся з колегами - треба розуміти яка ви людина - чи тривожна чи ні, чи стикались ви з недбалим ставленням до дитини яке призвело до трагічних наслідків?
Чи вмієте ви довіряти?
Ви можете більш детально про це попрацювати онлайн або на очній зутстрічі з психологом
консультация психолога
Доброго дня, Вікторія!
Розумію Ваші хвилювання і як психолог, і як мама.
Зазвичай буває так, що наша внутрішня тривога може мати зовнішнє вираження у різних життєвих подіях, особливо нових, емоційно значущих.
Спробуйте підійти до ситуації з логічного боку, прояснити для себе більше інформації про введення прикорму, безпечні способи для цього тощо. Адже у 9 місяців організм дитини фізіологічно готовий до нового харчування. І якщо підібрати відповідну їжу, Ваш малюк добре її засвоїть і отримає необхідну користь.
Можливо, у Вас є подруги, знайомі, які проходять схожі етапи у материнстві і їх досвід також стане Вам у пригоді.
Щодо зниження рівня особистісної тривоги, загалом, - це поступовий процес, який потребує часу та власної психотерапії. Через розслаблення, розвиток довіри до себе тощо Ви зможете прийти до покращення емоційного фону та нового способу проживання...
психолог онлайн
Доброго дня, Вікторіє.
Скажіть, будь ласка, Ви були тривожною особою ще до народження дитини? Ви написали, що у Вас взагалі потенційні небезпечні ситуації, пов'язані з дітьми, виклкають тривожність. Насправді, це нормально, що Ви хвилюєтеся за дитинку, адже зараз у Вас сильний симбіоз із нею. Водночас, якщо ця тривожність є надмірною, то дитина відчуває Ваш стан і сама стає неспокійною (адже зараз саме Ви регулятор її емоційної сфери). Погоджуюся з колегами, що необхідно краще розібрати Вашу ситуацію індивідуально зі спеціалістом.
Якщо говорити про прикормку, то давайте уявимо найгірше: дитина попирхнулася. Як Ви будете діяти у цій ситуації (подивіться відеоролики надання першої допомоги)?
Дополнение от автора
І травматичне пережила, а саме ледь не потонула і якби не мій старший двоюрідний брат то навіть страшно уявити. Будучи малими ми пішли до річки подивитись....в результаті мені 26 а плавати я досі невмію і води де глибина (річка, море, колодязі) боюсь страшенно. І випадок був з молодшою дитиною коли були в гостях і за столом їй дали пили з хрустального стаканчика і вона так пила, що його прокусила... Дитині було 3роки навіть подумати не могла,що таке може бути((((Дякувати Богу все було добре, але те що я пережила не передати словами. І мама не скажу, що панічно, але завжди за все хвилюється і у всьому теж спершу бачить що може бути як наслідок... І в дитинстві можливо теж хвилювання мало місце батьки часто сварились...... Та й по житті різні ситуації бували, в мене таке враження чим більше я боюсь всього тим більше щось стається..... (((((Незнаю навіть звідки це бере початок, і наслідком чого конкретно є.... Та жити спокійно заважає дуже....
Дополнение от автора
Єдиний страх як на мене серйозний який родом з дитинства це страх до глибини, недавно коли були в селі у батьків пішли на рибалку з чоловіком, важко передати словами ті відчуття які вирували всередині мене, поки я знаходилась близько біля водойми..... Якби ще тоді давно десь років 15 тому була б можливість потрапити на прийом до психолога... Скільки часу пройшло, а в голові то все сидить
психолог онлайн
То в даному випадку - краще пізно, ніж ніколи. Як бачите, з роками ті стрази нікуди не пропадають, тому краще зараз, ніж ще через 10 років
психолог онлайн
цитата:
Незнаю навіть звідки це бере початок, і наслідком чого конкретно є....
цитата:
І травматичне пережила, а саме ледь не потонула і якби не мій старший двоюрідний брат то навіть страшно уявити.
цитата:
І мама не скажу, що панічно, але завжди за все хвилюється і у всьому теж спершу бачить що може бути як наслідок... І в дитинстві можливо теж хвилювання мало місце батьки часто сварились......
цитата:
Скільки часу пройшло, а в голові то все сидить
Ви самі відповіли на Ваше запитання "Звідки це?": травматичний досвід із водою + тривожна мама (що безумовно, заклало у Вас тривожність) + сварки батьків (які підкріплювали Вашу тривожність). Як наслідок, це все зараз впливає на Ваші стосунки зі своїми дітьми. У психології побутує думка, що ми знову проживаємо свої стадії розвитку разом із дітьми для того, щоб вирішити наші невиршені конфлікти (можливо тому Ваша тривожність і загострилися, адже Вас це відтягує у травматичний досвід минулого).
Рекомендую Вам звернутися індивідуально до психолога-психотерапевта, щоб пропрацювати свою травматизацію та дитячо-батьківські стосунки, адже Ваш психологічний стан безумовно впливає на психологічний стан Ваших дітей + в деяких моментах може заважати їхній майбутній сепарації та набуттю незалежності.
Бажаю Вам знайти хорошого спеціаліста! Вірю у Вас і удачі!